-Patt, ridică-te și așează-te să mănânci. Boss îl cerata un pic pe Patt care încă zăcea în poală și se uita la fața lui Boss.
-Boss încă nu a fost de acord, a întrebat Patt din nou despre masaj.
- Dar acest bătrân trebuie să maseze copilul, s-a prefăcut că spune în glumă Boss.
-Te îmbătrânești singur, Boss ești încă tânăr, a protestat în grabă prietenului său amuzat, făcându-l pe Boss să se întoarcă și să-și strângă buzele.
-Fața lui P’Plan este mai veche decât a lui P’Boss, a tachinat Shogun înainte de a fi blocat de Plan care ii freacă.
Patt se mișcă să se ridice frumos.
-Acum poți să mănânci, Patt, i-a spus Boss tânărului în timp ce scotea orez pe o farfurie pentru că Patt s-a așezat și a mâncat ușor vorbind și despre Concursul Luna Universității
-Oh, Patt, sunt flori în mașină. Nu uita să le scoți. O să se ofilească în curând, l-a avertizat Shogun pe Patt. Boss se întoarse să se uite la chipul lui Patt surprins.
-Flori pe care alți oameni le-au cumpărat în loc de voturi, îi explică Patt lui Boss.
-Mă duc să le-o scot. Hai să mâncăm. Boss s-a oferit voluntar înainte de a lua cheile mașinii lui Patt și de a merge spre intrarea magazinului pentru a transporta florile, de îndată ce a deschis mașina, mirosul de trandafiri l-a lovit imediat in nas. Boss nu a fost dezamăgit când a văzut grămada de trandafiri care îi întărește gândurile că Patt era plăcut de mulți oameni, Boss a dus florile în spatele magazinului.
-Cred că o sa le las, Boss, spuse Patt cu nonşalanţă. Boss și-a încruntat imediat sprâncenele.
-Cum poți fi așa, Patt? Le-au cumpărat pentru tine se vor ofili, voi găsi o vază pentru a le pune în apă pentru a decora magazinul, a spus Boss zâmbind. Patt nu s-a deranjat mai departe.
Tru... Tru... Tru
Telefonul mobil al lui Patt a sunat. Patt îl ridică și se uită la el cu o sprânceană ușor ridicată înainte de a răspunde la telefon.
-Da, Phi Pim, a răspuns Patt la telefonul propriului său văr, este iubitul lui adică vărul lui Boss, Oat de asemenea. Acum amândoi sunt în străinătate.
(„Hei... nenorocit obraznic. Am auzit vești că ești o vedetă universitară.”) Salutul lui Pim a sunat tare, făcându-l pe Patt să zâmbească ușor.
-Veștile sunt atât de rapide, a răspuns Patt
(„Huh, desigur, știrile mele sunt întotdeauna rapide”). Pim probabil a vorbit cu propria sa mamă pentru că Patt și-a sunat mama să-i spună în timp ce conducea la magazinul lui Boss.
-Phi Oat? Pat a întrebat de Oat. Boss s-a întors și s-a așezat lângă Patt și a recunoscut că Patt vorbea cu siguranță cu Pim.
(„Citeste o carte lângă mine. Oat mi-a spus să ai grijă de Boss în schimb.”) Patt se întoarse să se uite la chipul lui Boss și zâmbi. Boss nu știa despre ce vorbește Paatt u cealaltă parte.
-Te rog spune-i lui Phi Oat că nu trebuie să-și facă griji, a răspuns Patt.
(„Oh, o să-ți spun, Patt, Nina caută un model care să o ajute la muncă. Ai timp liber?”) Pim a întrebat dacă ar vrea un loc de muncă. Patt se încruntă ușor.
-Dacă spui asta, mă lași să-ți iau slujba nu, nu vreau? Cum ai aflat despre munca de aici? a întrebat Patt probabil că o cunoștea pe Nina, proprietara agenției de modele pentru care Pim a lucrat înainte de a pleca în străinătate. Sunt câteva modele în curs de selecție.
(„Heh heh, a venit să mă viziteze aici. Avea de gând să găsească un model pentru compania ei, dar a văzut poza ta. Apoi a spus că vrea să ajute. În plus, și tu ești în Thailanda probabil că este mai convenabil decât modelul meu care locuiește în străinătate. Dar i-am spus că nu sunt sigur dacă Vei accepta jobul sau nu? Așa că aș vrea să sun și să vorbesc mai întâi cu tine.”) Pim i-a explicat fratelui mai mic pentru a înțelege.
(„Nu am de gând să te forțez. Dar aș dori ceva ajutor. Phi Nina, are merit. Tu si cu mine suntem la fel în plus, primești și banii. Așa îl poți duce pe Boss la cumpărături?”) Pim a spus-o râzând. Patt a zâmbit ușor, știind că el cu siguranță nu poate nega.
-Pim nu m-a forțat dar mi-ai legat mâinile și m-ai lovit cu pumnul. Patt a tachinat.
(„O, te rog ajută-mă”) repetă Pim.
-Bine, atunci când și unde trebuie să merg să-o văd? l-a întrebat Patt, iar Boss a stat și a ascultat în liniște. Dar încă nu știa povestea exactă.
(„Mâine. La vechea mea companie. O voi suna pe phi Nina și o să te sun din nou să îți spun la ce oră să mergi) i-a răspuns Pim.
-Oh, de ce este atât de brusc? Atunci îl voi lua pe Boss cu mine. Patt a avut ocazia să-l ia pe Boss cu el. Boss care a fost menționat a avut imediat o privire confuză pe față.
-Unde te duci? a întrebat Boss curios. Dar Patt tot nu răspunse.
(„Ei bine, gândește-te să mă ajuți. Și voi adăuga niște bani în plus, bine?”)Spuse Pim înapoi.
-Da, bine, dacă vrei să merg, oricând spune-mi. Asta e, o voi face Hai să mâncăm din nou. Patt i-a întrerupt convorbirea varului său. Pim a acceptat în cele din urmă să închidă telefonul.
-Unde mergi? a întrebat Shogun din curiozitate. Așa că Pait i-a spus că trebuie să se întâlnească cu Nina, proprietara unei agenții de modele celebre, care are modele, actori și actrițe celebre.
-Poți să vi cu mine? a întrebat Pat imediat din cap.
- Boss, vino cu mine. Patt s-a întors să-l invite pe Boss. Cu o vocea imploratoare.
-Dar trebuie să mă uit la magazin, a răspuns Boss deși voia să meargă cu Patt.
-Voi veni să am grijă pentru tine Boss, Shogun a ridicat imediat mâna pentru a se oferi voluntar pentru că a vrut să vină să joace jocuri.
-Știu de ce vrei să ai grijă de magazin în locul lui Boss, a spus Plan cu o voce calmă.
-Nu mă învinovăți, P’Plan a vorbit rapid Shogun cu Plan înainte de a zâmbind slab, pentru că oricum i-a plăcut
-Poți merge cu Pat. Îl voi aduce pe Shogun să aibă grijă de magazin pentru tine, nu-ți face griji, a spus Plan, pentru că știa că Patt chiar își dorea să-l ia pe Boss cu el. Boss stătea pe gânduri și ezitând, Patt privi cu entuziasm la fața lui Boss până când Boss dădu din cap în semn de acceptare.
-Hm, pot să merg cu tine, a răspuns Boss, făcându-l pe Patt să zâmbească larg de satisfacție.
-Vrei să-ți fac un masaj? l-a întrebat Boss pe Patt după ce a închis magazinul și a venit să fac un duș și să se schimbe pentru a se pregăti de culcare. Plan și Shogun s-au întors.
-Da, a răspuns Patt, care stătea întins pe burtă pe pat jucând jocuri pe mobil , Boss s-a urcat pe pat și s-a așezat lângă Patt care era întins. Boss întinse mâna și strânse mai întâi umărul lui Patt.
-Hmm, scoase Patt un sunet satisfăcut din gât. Boss i-a făcut un masaj.
-Boss, obosești daca mă masezi așa? a întrebat Patt, întorcând capul spre Boss.
-Este în regulă, pot să-ți fac un masaj, nu te vei simți obosit, a răspuns Boss , Patt este destul de strâmt.
-Boss, poți să vii și să stai pe spatele meu nu ești greu. Te vei așeza și îmi vei face un masaj mai ușor, s-a oferit Patt, făcându-l pe Boss să fie puțin surprins, în timp ce se gândea și la imagine.
-O să te doară spatele, a răspuns Boss, dar și-a simțit fața fierbinte.
-Nu, Boss nu este greu. Ești mult mai mic decât mine, a spus Patt zâmbind. Boss a părut imediat enervat.
-Știu că sunt mai mic decât tine. Chiar te întreb. Ce mănânci în străinătate a întrebat Boss, mâna lui continuând să-l maseze pe Patt.
-Mănânc doar mâncare normală. Uneori,phi Oat gătește mâncare thailandeză pentru mine. A spus Patt.
-Atunci voi găsi ceva de mâncare și voi deveni înalt și mare ca tine, se pare că mama nu a mâncat suficientă mâncare, a spus Boss râzând pentru că mama lui este mică
-Vorbești despre mama ta, Boss de când m-am întors încă nu m-ai dus să-i văd, s-au mutat la deja în altă provincie? A întrebat Patt când și-a amintit. Anterior, părinții lui Boss aveau o casă la capătul aleii, dar s-au mutat în Chiang Mai în urmă cu doi ani.
-Sunt în Chiang Mai. Am să merg când sunt liber. Boss a răspuns înapoi.
-Atunci dacă Boss pleacă, voi merge și eu. Patt spuse în grabă. Boss a zâmbit puțin pentru că și părinților lui le plăcea mult Patt. Boss crede că părinții lui ar fi la fel de șocați ca și el dacă l-ar vedea pe Patt chiar acum.
-Hai să ne comportăm bine, nu fi prea încăpățânat cu mine, a tachinat Boss.
-Boss este cel care este mai încăpățânat decât mine, a răspuns Pat, așa că Boss a tachinat și a strâns umărul lui Patt cu putere. Dar Patt nu a fost zguduit, de asemenea, râdea în fundul gâtului.
-Uite, ți-am spus să vii să te așezi pe spate și apoi să mă masezi. Boss nu a accepta este încăpățânat, spuse, Patt din nou.
-Oh, și nu te plânge că sunt greu, spuse Boss iritată înainte de a se muta pe spatele lui Patt. Dar nu se așeză pe spatele lui pentru că credea că va fi greu. Boss s-a aplecat și a strâns umarul până la omoplați și înapoi, alternând înainte și înapoi. Boss și-a pus greutatea pe mâini.
-Hm, Boss, masajul este foarte bun. Ai mai făcut vreodată un masaj cuiva? a mormăit Patt și a întrebat.
-Da, a răspuns Boss, masându-și și mâinile. Patt se întoarse imediat să se uite la chipul lui Boss. Acest lucru l-a făcut pe Boss să-și încrunte ușor sprâncenele.
Patt s-a putut întoarce pe spate pentru că Boss doar îl încălecase folosind genunchi pentru a-și susține corpul.
-De ce vrei să știi, Patt? a întrebat Boss supărat. Vrea să-l tachineze pe Pat.
Patt se ridică repede mâinile puternice ale lui Pat se înfășurară în jurul corpului lui Boss făcându-l pe Boss să stea în poală lui Patt inevitabil. Boss însuși a fost destul de șocat când Patt s-a întors și s-a așezat în această poziție, care era destul de precară. Acestea fiind spuse, în trecut, Boss obișnuia in trecut să-l facă pe Patt să stea așa dar acum s-au schimbat pozițiile.
-Uh, Patt, dă-mi drumul întâi, i-a spus Boss în grabă lui Patt, pentru că propria inimă îi bătea cu putere până aproape că i-a izbucnit din piept.
-Nu iti voi da drumul până când Boss nu-mi spune pe cine ai mai masat, a întrebat Patt, uitându-se la chipul lui Boss. Brațele puternice ale lui Patt îl îmbrățișară pe Boss mai aproape decât înainte.
-Dacă nu răspunzi, te voi strânge până când Boss nu poate respira. Așteaptă și vezi, se prefăcu Patt că amenință. Acum, corpul lui Boss era aproape de partea superioară a lui Patt. Boss a trebuit să ridice mâna pentru a apuca umărul lui Patt pentru a nu fi prea aproape.
-Ce zici i-am făcut un masaj lui phi Oat și părințiilor mei. Poți să-mi dai drumul. Vrei să-ți fac un masaj? a răspuns grăbit și a întrebat repede. Gura lui Patt se curbe într-un zâmbet satisfăcut. De fapt, nu-i păsa pe cine masase Boss înainte. El caută doar necazuri cu Boss, asta-i tot.
-Această poziție de masaj este bună. Boss, nu te vei obosi, spuse Patt zâmbind.
-Dar Patt este cel care obosește. Poți să-mi dai drumul acum, a spus Boss în mod repetat, dar Patt încă stătea acolo ținându-l de talie pe Boss și a refuzat să-i dea drumul.
-Atunci nu te mai masez, spuse Boss.
-Uau, Boss este crud. Patt a tachinat pentru că știa că Boss îl va ruga.
-Dacă vrei să-ți fac un masaj, lasă-mă să mă așez, a spus din nou Boss.
Patt ii dădu drumul cu regret la brațele care îi țineau talia lui Boss. Boss a coborât imediat din poala puternică a lui Patt.
-Stai așa. O să stau și să-ți masez spatele pentru tine, a spus Boss înainte de a se muta să se așeze pe spatele lui Patt, apoi masează ușor umerii lui Patt din nou. Boss își liniști respirația.
-Deci, ce rost are să merg s-o vezi pe khun Nina? Vrea că Patt să facă o ședință foto? a întrebat Boss.
-Probabil, a răspuns Patt, aplecându-se spre Boss. Boss însuși sa mișcat ușor. Dar nu a spus nimic.
-Și ai mai făcut vreodată o ședință foto? a întrebat din nou Boss.
-Obișnuiam să fac când locuiam cu P’Pim. Am fost prins și fotografiat de Phi Pim dar nu atât de des, a răspuns Patt, făcându-l pe Boss să tacă puțin pentru că chiar nu știa asta, când Patt a plecat să locuiască în străinătate. Ce face Patt? Chiar dacă vorbesc des ,dar nu au vorbit niciodată despre această chestiune. Uneori, Boss nu se putea abține să nu se gândească că abia îl cunoștea pe Pat, care se întorsese dintr-o țară străină. Acum, Boss îi masa cu experiență umerii și coloana. Patt se lăsă încet pe spate.
-Patt, ești o cățea dreaptă, a spus Boss, acum, Boss este aproape lipit de capul patului.
Patt s-a întins pe spate și l-a ținut de poala lui Boss.
-Ce?
-Nu mai masa. În curând Boss va obosi. Dă-mi mâna lui Boss voi masa pentru tine, e mai bine, a spus Pat înainte de a-l apuca de mâna pe Boss și de a o strânge ușor. Făcându-l pe Boss să simtă destul de multe bufeuri.
-E în regulă, Patt. Boss a făcut să-și scoată mâna din a lui Patt. Dar Patt nu a cedat și totuși îl ține strâns.
-Huh, Boss este încăpățânat, a spus Patt, părând că nu era serios. Boss a folosit apoi cealaltă mână pe care Patt nu o ținea pentru a lovi ușor pe fruntea lui Patt.
-Cum poți fi așa un copil? a tachinat Boss și a zâmbit. Patt se uită la chipul lui Boss. Între timp, mâna îi masa palma lui Boss.
-Nu mai sunt un copil mic, a spus Patt ambiguu și a subliniat cuvântul nu mic, cu un zâmbet viclean în colțul gurii. Boss nu a crezut niciodată că îl va vedea pe Patt zâmbind așa.
-Ești obraznic, a răspuns Boss lui Patt.
-Ce s-a întâmplat? Încă nu am spus nimic obraznic. Boss, ce gândești despre mine? A tachinat Patt, făcându-l pe Boss să-i lovească capul copilului uriaș la care stă în poală. Era cu adevărat dezamăgit.
-De când mâna lui Boss a devenit mai mică decât a mea? Patt a schimbat subiectul și și-a pus propria palmă pe palma lui. Îl face pe șeful să vadă diferența.
Uneori, se gândea la ce a spus Patt de când mâna lui era mai mică decât a lui Patt.
-Hmm, spuse Boss încet.
-În trecut, Boss obișnuia să deseneze forme de inimă pe palma mea, a spus Patt, folosind degetul arătător pentru a desena o formă de inimă în mijlocul palmei lui Boss Îl face pe Boss să simtă pielea de găină imediat.
-Și lui Boss îi place să-mi sărute mâna așa, a spus Patt în timp ce ridica mâna lui Boss si mirosi mijlocul palmei. O pereche de ochi ascuțiți i-au întâlnit și privirea lui Boss. Acum el a înțeles sentimentele lui Patt în acel moment și cum s-a simțit Patt când i-a făcut asta dar de data aceasta Patt a devenit persoana care i-a făcut-o.
-Cred că ar fi mai bine să dormim. Mâine trebuie să mergi și tu s-o vezi pe Khun Nina nu vreau să fi prea neglijent.
-O.. bine, Patt oftă încet. Știa că Boss își asumă un risc, dar nu spuse nimic. Boss s-a ridicat și a stins lumina, dar mai era o lumină lângă pat.
-Te rog stinge lumina de pe noptieră, spuse Patt înainte să se stingă luminile, Boss stătea întins cu spatele la Patt pentru că nu putea adormi, pentru că inima îi bătea încă cu putere și nu încetinește deloc.
Brusc...
Boss încremeni când Patt îl îmbrățișa din spate.
-Aș vrea să-l îmbrățișez puțin pe Boss, a spus Patt, implorând în mijlocul întunericului.
-Hm, a răspuns Boss în gât. Nu voia să-l împingă pe Patt prea mult pentru că îi păsa foarte mult de Patt. Patt, de asemenea, nu a făcut altceva decât să se îmbrățișeze unul cu celălalt, până când amândoi au adormit cam în același timp.
-Uită-te bine la magazin pentru mine, l-a instruit Boss pe prietenul său drag care l-a adus pe Shogun să aibă grijă de magazin, în timp ce Patt și Boss erau plecați pentru afaceri.
-Oh, nu-ți face griji când mă întorc, sun și spune-mi ce sa cumpăr ca să mănânci? a răspuns Boss. Înainte de a se întoarce să se uite la Patt care vorbea cu propria lui mama, pentru că Boss la pus pe Patt să-și sune mama și să-i spună unde se duce.
-Patt e chiar chipeș, nu? Plan ii șoptește și vorbește cu Boss. Boss însuși a gândit la fel cum a spus Plan. Patt poartă doar un tricou alb cu decolteu în V, care se potrivește perfect cu pantaloni colorați și pantofi sport negri. Acest lucru îl face să arate ca un model direct dintr-o revistă.
-Um! Boss a răspuns în gât. Cât despre Boss, purta un tricou albastru cu gât rotund cu pantaloni lungi până la glezne. Cu adidași, dar Boss a simțit că nu arăta deloc la fel de cool ca Patt.
-Mergem? Patt a intrat și a întrebat. Boss a dat din cap în semn de acord și a dat câteva memento-uri despre magazin și Plan.
-Voi conduce eu, se oferă Boss ,pentru că Patt încă nu știe pe ce drum să meargă si unde este compania Ninei? Boss însuși trebuia să-l pună pe Patt să deschidă locația pe care Pim i-a trimis-o să o vadă. Când am văzut locația Boss, a putut să știe unde se află compania. După un timp, cei doi au ajuns la Compania NaNo. După ce l-au informat pe agentul de securitate din față Boss a condus mașina și a parcat în parcare.
-Aceasta este Lily, Patt? l-a întrebat imediat Boss pe Patt. Odată ce au coborât din mașină și am văzut un model de sex feminin celebru care a lucrat ca model și a interpretat o dramă intrând în companie.
-Care este Lily? Nu știu, a răspuns Patt pentru că nu știa prea multe despre celebrități și modele thailandeze ?
-Oh, am uitat, vorbesc cu un băiat străin. Cred că ar trebui să intrăm înăuntru, a spus Boss înainte de a intra în companie cu Patt. Mulți oameni s-au întors să se uite la Boss și Patt cu interes pentru că erau străini. Dar în cea mai mare parte, Boss crede că ar trebui să se uite doar la Patt singur.
-Pentru ce ați venit? a întrebat recepționera în timp ce se uita la Pat fără să bată din ochii, acest lucru l-a făcut pe Boss să se simtă puțin inconfortabil.
-Numele meu este Patt. Sunt aici să o întâlnesc pe khun Nina. Programarea a fost deja făcută, i-a spus Patt femeii cu o expresie normală .Fata părea puțin surprinsă dar a sunat-o pe șefă, împreună cu informarea despre Patt.
-Te rog să mergi la primul lift. Urcă la etajul cinci, a răspuns femeia ,Boss și Pat i-a zâmbit ușor femeii înainte de a merge la lift, Boss s-a uitat în jur cu interes pentru că a văzut chipuri cunoscute de celebrități, modele și actrițe. Boss se întoarce și privește cu ochii mari.
-Mă uit doar la lucruri tot timpul, a răspuns Boss , Patt nu a spus nimic altceva, doar s-a uitat și a zâmbit, așteptând liftul. Când liftul se deschide, Boss și Patt au intrat.
Brusc...
-Oh, îmi pare rău. Boss și-a cerut scuze în grabă tinerei care a ieșit din lift cu telefonul și s-a izbit de el.
-Uita-te unde mergi? Nu te uita aiurea. Nu vezi că cineva coboară din lift? strigă o voce de femeie. Chiar dacă nu este foarte tare, dar l-a făcut pe Boss puțin uimit și cu cât vedea mai mult chipul fetei era și mai uluit pentru că tânăra din fața lui era Ping, cea mai tare actriță și model în momentul de față, și chiar și Boss i-a plăcut munca ei. Dar când a cunoscut-o în persoana il face pe Boss să se simtă puțin pierdut.
-Tu... Pat era pe cale să o mustre pe tânără în locul lui Boss. Dar Boss a prins mai întâi de brațul lui Patt, făcându-l pe Patt să-și oprească imediat cuvintele.
-Îmi pare foarte rău să mergem, Patt. Boss îl trase pe Patt în lift, în timp ce tânăra își apăsa telefonul cu o expresie iritată.
-Femeia tocmai acum a greșit, Boss. Era ocupat să-și apese telefonul mobil și nu se uită deloc să vadă dacă este cineva acolo sau nu. A spus Patt cu o voce iritată. Nu-i place ca oamenii să-l vorbească de rău pe Boss.
-Nu contează este păcat că a pierdut un fan bun, a spus Boss râzând. L-a făcut pe Patt să zâmbească puțin. Când au ajuns la ultimul etaj, cei doi au ieșit din lift și merg direct la angajatul care stă în fața biroului președintelui companiei.
-Ești khun Patt? a întrebat femeia.
-Da, răspunse Patt ,femeia zâmbi înainte de a se ridica şi de a merge la uşa biroului.
-Bine ai venit. Femeia i-a deschis ușa. Așa că Pat și Boss au intrat. Au văzut un bărbat, probabil în vârstă de patruzeci de ani cu comportament cochet Stând și vorbind cu o tânără dolofană probabil de treizeci de ani. Când s-a întors și l-au văzut pe Patt cei doi au zâmbit larg.
-Doamne, acesta este adevăratul Nong Patt? Se auzi o voce cochetă.
Patt a zâmbit și a ridicat mâna în semn de salut pentru că se mai întâlnise un agentul.
-Bună, Patt ridică mâna pentru a saluta cealaltă persoană. Boss a trebuit să ridice mâna și să-i aducă și el respect.
-Stai jos, persoana reală este mai frumoasă decât în fotografie, a spus același bărbat înainte de a-l duce să stea pe canapea din birou.
-Oh, am uitat să mă prezint. Numele meu este Nina. Poți să-mi spui phi Na mai pe scurt.
Nina s-a prezentat. Îi face pe Boss și pe Patt să știe că Nina este bărbat. Nu o femeie chiar dacă arată ca o femeie.
-Și asta... Nina arătă spre Boss, suspicios.
-Acesta este Boss, vărul mai mic al lui phi Oat. A venit cu mine, spuse Patt, făcându-i puțin ochii mari.
-Într-adevăr? Nu știam că Oat are un văr mai mic. Și tu arăți bine. A spus Nina zâmbind. Boss a zâmbit și a recunoscut că nu se simțea prea inconfortabil. Văzând atitudinea prietenoasă a proprietarului companiei.
-Aș dori să intru în chestiune. Pim trebuie să-ți fi spus ceva, nu-i așa? Nina nu a așteptat să piardă timpul.
-Phi Pim tocmai a spus că P’Na are nevoie de cineva care să-l ajute, a răspuns Patt, în timp ce Boss stătea și asculta în liniște.
-Da, este o ședință publicitară pentru blugi. Brandul LL vrea un model nou alături de modelul său obișnuit, nu vrea ca modelul nou să iasă în evidență mai mult decât modelul lor, a spus Nina furios.
-Dar cred că acest modelul este cu siguranță mai remarcabil decât modelul lor, P’Na, a spus o tânără pe nume Taeng zâmbind. Boss s-a așezat și s-a gândit cine era model mărci LL. Apoi s-a oprit când și-a amintit. Modelul obișnuit al mărcii este Ping, fata care s-a lovit de el mai devreme în fața liftului.
-Așa este, dar e bine că sunt enervat de fata aceea pentru că se consideră modelul principal și crede că poate cere orice. Dacă ar fi un unul din modelele mele as pune-o să facă curățenie în baie ca să nu mai fie așa plină de ea, a spus Nina ferm.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Storie d'amore⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...