⚠️ Atenție recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene sexuale în mod amănunțit ⚠️
Lovitură...
-Oh, Boss, cum ai putut să mă pălmuiești? Dacă greșesc, Boss va trebui să aibă grijă de mine pentru tot restul vieții, a gemut imediat Patt când Boss i-a plesnit mâna pe frunte, este foarte puternic, dar poate provoca și o înțepătură.
-Oh, nu sunt așa ești un copil atât de încăpățânat, nu mai vorbi, hai să intrăm înăuntru, a spus Boss înainte de a se întoarce în magazin cu Patt.
-Unde ai fost? a întrebat imediat Shogun. Boss s-a așezat lângă Plan, cu Patt de cealaltă parte.
-A-m fost să vorbim despre serialul lui Green, a răspuns Patt, făcându-și prietenii să se întoarcă să-l privească cu interes.
-Oh, ai spus că nu mai joci, a întrebat Yot, confuz.
-La început nu m-am gândit să joc dar apoi m-am dus să vorbesc cu niște oameni și m-au rugat să joc, m-am consultat cu Boss și așa că am decis să joc pentru el. Măcar îl ajut, a spus Patt, șoptit și l-a întrebat pe Boss cu cine vorbea, pentru că nu voia ca oamenii să știe prea mult că o vedetă celebră ca Tim a venit să-l implore. Plan a ridicat din sprâncene. Apoi dă din cap în semn de recunoaștere.
-Oh, o să am un prieten care este o vedetă, a tachinat Shogun, zâmbind.
-Nu știu dacă voi fi celebru sau nu, a spus Patt râzând. Când stătea mi-a dat seama de ceva și s-a aplecat să se uit la Boss.
-Este adevărat, Boss și așa trebuie să existe un trend pentru un cuplu, nu? Boss, nu te simți rău că iubitul tău este cu altcineva? a întrebat Bee din curiozitate și nu se putea auzi decât la masă. Boss a zâmbit ușor.
-Nu, înțelege, a răspuns Patt și și-a ridicat brațul și l-a pus pe umărul lui Boss și apoi îl strânge intr-o îmbrățișarea.
-Boss, nu-i pasă de partenerul meu din film, pentru că cu el este doar muncă, a spus Patt, atrăgând urale și tachinări din partea prietenilor săi. Boss lovi ușor mâna lui Patt pentru că se simte jenat , dar mai întâi trebuie să tacă pentru că nu vrea să fie tachinat de studenții mai tineri.
-Dar văd că tendința cuplurilor actoricești este destul de puternică, Patt. Mai mult, dacă ești celebru vei avea un fan club. Dacă clubul tău de fani îi place de altă persoană, ce vei face? a întrebat Am, iubitul lui Bee.
-Dacă fani mă iubesc cu adevărat ei trebuie să fie capabili să accepte pe cine iubim, cu cine suntem și pe noi înșine cel mai mult. Dacă vrea să fim fericiți trebuie să ne înțeleagă, dacă oamenii sunt cu adevărat buni ei vor vedea și vor iubi și oamenii noștri, a spus Patt întorcându-se să se uite la fața lui Boss, a fost destul de politicos cu Am, iubitul lui Bee, pentru că Am este și el o persoană politicoasă.
-În plus, nu intenționez să crez o imagini pe care oamenii să o iubească și să le placă. E mai bine pentru noi înșine ,pentru că dacă creăm o imagine falsă apoi, într-o zi, fanii noștri află mai târziu adevărată noastră identitatea și nu o vor putea accepta va înrăutăți totul chiar mai mult decât înainte. Nu ne uităm doar la reputația noastră actuală dar să ne uităm la asta pe termen lung, a spus Pat din nou. Toată lumea l-a ascultat pe Patt în liniște.
-Heh, heh, nu credeam că te poți gândi ca un astfel de adult, la lăudat pe Patt din adevăratele sale sentimentele. Patt zâmbi ușor.
-Poate pentru că îi iubesc pe adulții de lângă mine. Asta este. Așa că trebuie să încerc să acționez și să gândesc mai matur altfel, când vor fi probleme probabil că nu am chip să ajut sau să o repar și săi ascult problemele, spuse Patt pe un ton serios împreună cu privirea la Boss, făcându-l pe Boss să se simtă fierbinte și uluit de ceea ce credea Patt.
În trecut, Patt însăși i-a arătat lui Boss cât de matur este. Iar Patt este capabil să-l protejeze și să aibă grijă de el, la fel cum a făcut și el când Patt era copil.
-Tu ai spus-o, mă simt de parcă sunt un copil mic”, a spus Tang.
-Nu, depinde de factorii din jur. Depinde cu ce trebuie să înfrunt, încerc totul pentru că îl am pe Boss ca țintă el este inspirația care mă face să fiu așa, dacă nu ai experimentat același lucru ca mine sau nu există un motiv ca al meu nu ai de unde să ști, i-a spus Patt prietenului său, ca să-i facă să înțeleagă. Boss simțea că poate pluti. Nu s-a gândit niciodată că a primit atâta dragoste și seriozitate de la Patt.
-Oh, sunt chiar gelos pe Boss a spus Bee tachinator. Boss a zâmbit puțin, deși în realitate a vrut să zâmbească până i-au crapat obrajii.
-Ce e în neregulă cu tine, Shogun? Ești beat? Shogun a ridicat imediat capul și a clătinat din cap.
-Nu, stau și vă ascult vorbind, a răspuns Shogun cu un zâmbet, Boss și Patt s-au uitat la Shogun și apoi s-au uitat unul la altul. Dar nu a spus nimic pentru că a văzut că Plan se uita la Shogun
-Patt, nu uita să-o suni pe Green, spuse Boss când își aminti. Patt încuviință din cap și acceptă.
-Da, cred că îi spun mâine. Lasă-mă să dorm mai întâi în noaptea asta, a răspuns Patt și au stat și au vorbit despre alte lucruri până când Planul la luat mai întâi pe Shogun înapoi și toată lumea nu avea obiecții.
-Patt, trebuie să merg mai întâi la baie, i-a spus Boss. Patt se ridică pentru al urma, dar Boss l-a prins de umăr mai întâi.
-Nu trebuie să mă urmărești, pot să am grijă de mine, a răspuns Boss până la urmă, era bărbat și barul era plin de oameni. Deci nu îsi face griji că se va întâmpla ceva rău. Cu excepția cazului în care există clienți beți și doar să se lovească unul pe altul.
-Mă voi alătura și eu, a spus Patt.
-Copilul are o personalitate proastă, a spus Boss dar nu vorbește serios pentru că știa că Patt nu intenționa să intre în baie, voia doar să meargă să-l vegheze.
-Patt, nu te purta ca și cum aș fi o femeie, bine? a spus Boss pe un ton serios. Făcându-l pe Patt să scoată un oftat ușor, înainte de a da din cap în semn de acceptare.
-Bine, nu mai mult de cinci minute. Altfel, o să te urmăresc, i-a amintit Patt lui Boss, râzând încet. Înainte de a se ridica pentru a merge la baie Patt se uită fără să bată din ochi. Dar viața trecută a lui Boss în perioada în care Patt a plecat la studii în străinătate până acum l-a făcut pe Patt să se simtă îngrijorat de Boss pentru tot.
-Atât de gelos dacă se duce la baie. Ai de gând să stai în fața băii și să aștepți să-l controlezi când face caca? îl tachina Yot.
-Dacă aș putea sta în baie cu el, aș face-o, a răspuns Patt, făcându-și prietenii să râdă de gelozia lui Patt.
-Patt, o voce care îl strigă pe Patt a sunat în apropiere, făcându-i pe toți prietenii săi să se întoarcă și să privească.
-Bună, Cherry, o salută Tang pe fata care era vedeta grupului și colega de clasă a tuturor. Fata a zâmbit încet.
-Patt a fost aici de mult timp? Am fost târâtă de o prietenă aici, atât de târziu urma să stau puțin și să citesc o carte în camera mea, a spus tânăra zâmbind.
-A trecut mult timp, răspunse Patt pe un ton normal. Ei s colegi de clasa la facultate plus mai este și concursului „Steaua și Luna” .
-Oh, atunci relaxează-te.
-Imediat ce te-am văzut, am venit să salut apoi mă duc la prietena mea. Ne vedem la universitatea, a încheiat Cherry înainte de a merge separat la masa prietenilor săi.
-Hei, răsună vocea lui Bee. Făcându-i pe toți să se întoarcă și să privească.
-Ce e cu tine? a întrebat Yot curios.
-Nu credeți că Chery este ciudată? Stăteam cu toții la masă. Plus că Patt stătea cu spatele la ea. În loc să spună „Bună tuturor, sunteți aici de mult?” sau îi putea saluta mai întâi pe Tang și Yot. Pentru că stătea în fața ei Dar ea la salutat doar pe Patt. La naiba, parcă Patt era singur. A spus Bee în timp ce se gândea.
-Te gândești prea mult, a spus AM iubitul lui Bee. Așa că Bee se întoarse să se uite puțin
-Este mai bine decât să gândești puțin, mai întâi mă gândesc mult, apoi voi găsi un motiv de luat în considerare din nou. A răspuns Bee. AM clătină din cap și a zâmbit la gândurile iubitei lui.
-Cred că ești mai mult un dușman pentru fiecare femeie care vine să-l întâmpine pe Patt.
-Desigur, trebuie să ajut să protejez drepturile lui Boss. Nu, sunt o persoană bună, nu? Spuse Bee.
-Ce drepturi îți păstrezi? a întrebat din curiozitate Boss care s-a întors din baie dar nu a putut auzi clar cuvintele lui Bee.
-Oh, este doar o chestiune să ne ajutăm unii pe alții cu fetele care au venit să-l atace pe Patt în locul lui Boss, a spus tânăra, zâmbind, Boss și-a ridicat sprâncenele de confuzie. Apoi s-a uitat la chipul lui Patt. Patt clătină imediat din cap.
-O prietenă a venit să salute, a fost o seară nebună. Boss, nu asculta. A răspuns Patt în glumă pentru că nu-i păsa de tânăra care a venit să-l întâmpine, Boss nu a mai pus întrebări până a trecut timpul și Boss l-a înghiontit pe Patt să-l invite să meargă acasă.
Patt se întoarce spre Boss care îi spune să se întoarcă acasă , Patt dă din cap în semn de acceptare și s-a întors să vorbească cu prietenii săi. Toți prietenii au decis să se întoarcă și ei. Când au terminat de plătit, au ieșit din bar. Boss a mers în fața lui Patt. Patt îl urmă cu ambele mâini pe umerii lui Boss parțial pentru că Patt vrea să arate acest lucru multor oameni care se întorc să se uite la Boss din când în când. Știind cui îi aparține Boss, Boss nu a observat că cineva îi acordă atenție și s-a întors să privească, aduce zâmbete multor oameni. Dar Boss nu s-a uitat la nimeni pe lângă faptul că vorbește cu prietenii lui dar Patt îi aruncă o privire crudă celeilalte părți periodic.
-Patt, te întorci? Salutul lui Cherry a sunat din nou, pentru că Patt trebuie să meargă pe lângă masa fetei. Boss a auzit asta așa că s-a oprit și l-a lăsat pe Patt să-și salute mai întâi prietena.
-Hm, Patt a dat din cap și a răspuns din gât cu o expresie normală. Dar Boss a stat nemișcat până când spatele lui a simțit puterea din pieptul lui Patt.
-Ah, Patt, de fapt este Luna Universității. Este în aceeași clasă cu tine? Bună, sunt prietenă cu Cherry, a spus o tânără zâmbind. Boss a văzut că toate tinerele de la masă se uitau la Patt și îi aruncă zâmbete dulci. De care Boss și-a amintit ca fiind Steaua Universități.
-Hei, nu-l deranjați pe Patt, Chery s-a întors să-și certe ușor prietena.
-Da, răspunse Patt scurt. A făcut ca întreaga masă să se oprească puțin înainte ca Patt să poată vorbi.
-Aș vrea să plec mai întâi, a spus Patt în timp ce își aplecă ușor capul, cerându-și scuze grupului de tinere. Patt apoi l-a împins pe Boss să iasă din bar. Când a ieșit, Patt a îmbrățișat umărul lui Boss pentru a merge până la mașină, prietenii lui Patt au luat drumuri separate. Boss a preluat responsabilitatea de a conduce mașina înapoi.
-Știu acum că ai muşcat în secret grupul de femeia, a spus Boss în timp ce se întorcea, în timp ce Patt se aplecă pe scaun și deschidea muzica pentru a asculta pe parcursul drumului.
-Foarte inteligent, a recunoscut Patt cu sinceritate. În timp ce râdea încet când Chery și-a descurajat prietena să nu-l deranjeze. Așa că ai răspuns: „Da” cu alte cuvinte, Patt a răspuns la ceea ce Chery a spus prietenei ei. Întrebările ei chiar l-au enervat. El știe că s-ar putea să pară un bărbat răutăcios, nu este deloc un domn. Dar Pat a ales să fie interesat doar de imul lui mai mult decât oricine altcineva
-Copilul nu se comportă bine, a spus Boss zâmbind. Acum Boss începe să se obișnuiască cu răutatea acestui copil uriaș. Patt întinse mâna și apucă una dintre mâinile lui Boss pentru că drumul noaptea este liber și nu conducea repede. Patt sărută mijlocul palmei lui Boss. Face fata lui Boss instantaneu fierbinte.
-Atunci dacă acest copil are un temperament prost Aș dori să mai adaug un lucru la egocentrismul meu. Ce va spune Boss? a întrebat Patt înapoi, făcându-l pe Boss să-și întoarcă capul pentru a se uita ușor la fața lui Patt și a fost întâmpinat cu o privire de entuziasm pe care o trimitea Patt.
-Ah, Patt, nu.... Vocea lui Boss îi ieși din gât când Pat îl sărută imediat ce închise ușa magazinului pentru că magazinul s-a închis deja. Patt își folosește brațul puternic pentru a îmbrățișat talia lui Boss. Cealaltă mână a fost ridicată pentru a susține ceafa lui Boss, astfel încât să-și poată juca cu pricepere sărutul. Patt suge vârful limbii lui Boss. Cât de mult poate protesta Boss? Împreună cu împingerea lui Boss să meargă înapoi în cameră. Patt a folosit rapid mâna de pe talie pentru a deschide ușa.
Brusc...
Boss s-a întins pe canapea cu Patt căzând peste el.
-Așteaptă, a scos Boss un geamăt de protest din gât. Nu credeam că Patt va face astfel de lucruri.
-Patt... Boss încearcă să-l oprească pe Patt din nou. Dar Patt era ca și cum l-ar fi tachinat încă sărutându-l așa până când Boss a fost nevoit să-l lovească puternic în umăr prin urmare, Patt se trase puțin, dar totuși și-a folosit nasul înalt pentru a-i mângâia vârful nasului lui Boss, în timp ce Boss respira puțin greu.
-De ce ești așa de copil? s-a plâns Boss, nu prea serios.
-Ei bine, sunt un copil obraznic. Sunt un copil răsfățat, îi spuse Patt, zâmbind și apoi se aplecă să-i sărute din nou buzele lui Boss până când Boss a trebuit să ridice mâna pentru a lovi ușor fruntea lui Patt.
-Prea mult, tocmai am intrat înăuntru. De ce te grăbești atât de mult? a răspuns Boss, dar propria lui față era fierbinte. Patt și-a îngropat fața în curba gâtului lui Boss.
-Ei bine, vreau să-l îmbrățișez pe P’Boss, a spus Patt , Boss își strânse ușor buzele, deși era entuziasmat de ceea ce făcuse Patt dar nu voia ca Pat să fie atât de nerăbdător, înainte să ajungă în cameră sau să facă un duș și să se schimbe.
-Știu, dar nu fi nerăbdător, bine? n-am să pleca nicăieri , de abia ne-am întors la magazin, am vrut să văd mai întâi magazinul să văd dacă e totul în ordine sau nu. Dacă se întâmplă ceva și nu pot avea încredere în nimeni care să aibă grijă de magazin pentru mine nu voi putea să merg nicăieri cu Patt. Boss a spus, cu vocea serioasă, a trebuit să ia această problemă și să-l amenințe pe Patt cu ea.
-Da, da, mormăi Patt ca răspuns în gâtul lui Boss. Îi dă pielea de găină lui Boss dar a încercat să-și păstreze calmul. Boss și-a ridicat brațele pentru a-l îmbrățișa pe copilul uriaș, în timp ce mângâia ușor spatele lui Patt.
-Aș dori mai întâi să verific magazinul. Apoi putem merge să facem un duș împreună, bine? a spus Boss. Asta l-a făcut pe Patt să ridice imediat capul. Așa că Patt a fost de acord să se miște și să se ridice imediat de pe Boss. Așa că Boss sa mutat să se ridice.
-Atunci lasă-mă să te ajut să arunci o privire, a răspuns Patt înainte să se ridice și să iasă în secțiunea magazin pentru a verifica. Boss oftă încet. El știe că ce urmează este inevitabil, pentru că copilul lui uriaș era atât de răsfățat, Boss s-a ridicat și s-a dus să verifice situația fiecărui comutator de alimentare și computerele indiferent dacă este închis sau nu.
-Ți-e foame? Vrei să-ți aduc ceva de mâncare mai întâi? a întrebat Boss.
-Vreau să-l mănânc pe Boss. A răspuns Patt, făcându-l pe Boss să vină și să se ducă înainte și înapoi ca răspuns.
-Atunci hai să facem un duș. Ești deja dur, a spus Boss entuziasmat, făcându-l pe Patt să zâmbească imediat strălucitor. Cei doi au urcat în cameră. După inspectarea magazinului Boss a mers să aștepte mai întâi în baie. Voia să intre și să se pregătească puțin. Boss își scoate hainele apoi sta sub duș. Apa caldă il relaxează destul de mult.
Brusc...💜
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...