Capitolul 17

114 15 1
                                    

-Ți-ai adus propria mașină, nu, Pat? i-a șoptit Shogun prietenului său drag în timp ce stătea la clasă.

-Da, profesorul este în fața sălii.

-Zâmbește, Patt răspunde în gât.

-Deci când se termină școala Te rog du-mă acasă, Shogun a cerut.

-Nu ma duc acasă să dorm. Mă duc să dorm la magazinul lui Boss. îi șoptește Patt înapoi pentru că drumul către magazinul lui Boss și  drumul către casa Shogun este în altă direcție

-Ei bine, am auzit că tu și phi Boss vă întâlniți? a întrebat Shogun pentru că știa despre asta de la Plan, dar încă nu am avut ocazia să vorbesc cu Patt.

-Desigur, spuse Patt zâmbind.

-Nu e de mirare că zâmbetul tău se până la urechi. La naiba....e enervant. Mă voi întoarce în curând. Shogun a spus că nu era serios.

-Atunci de ce nu te ia cel care te-a trimis? să vină te ia când se termină școala, a tachina Patt înapoi, Shogunul s-a încruntat.

-Nu mai vorbi despre asta M-ai iritat de când am venit. După ce vorbesc, lucrurile se vor întâmpla, Shogun a spus tare. Patt zâmbi ușor.

-Ai grijă, joci atât de tare, ești așa de idiot se va plictisi și se va duce către altcineva să nu mai plângi dacă se întâmplă asta. Patt i-a spus prietenul său. Shogun a tăcut imediat. Patt ridică mâna ca să scuture capul prietenului său.

-Hai, studiază, nu te gândi prea mult, spuse Pat înainte de a se întoarce să fie interesat de studiile ulterioare.

Tru ...Tru.... Tru

Telefonul lui Boss a sunat la ora trei după-amiaza. Tânărul a ridicat cu un oftat moale ,toată ziua azi Patt a sunat și a trimis un mesaj în fiecare timp liber. Așa că Boss a decis să nu răspundă la acest apel. Dar Patt a sunat din nou până când Boss a trebuit să răspundă la telefon.

(De ce nu îmi răspunzi la telefon? Am sunat deja pentru a doua oară.) Plângerea lui Patt a sunat mai tare pentru a fi auzită.

-Sau vrei să te accept pentru a patra sau a cincea oară? Boss s-a prefăcut că întreabă în timp ce auzea disconfortul din vocea lui Patt.

(„Nu vrei să vorbești cu mine?) se plânse Patt.

-Este o nebunie, Patt. Nu vreau ca Patt să sune de multe ori. Este o pierdere de banii. În plus, vreau să îți folosești timpul liber pentru a face alte lucruri. Nu mă suna pur și simplu, altfel prieteni tai nu se vor mai întâlni cu tine. A avertizat Boss.

(„Nu mă interesează. Îl am pe Boss, este suficient. A spus Patt, cu vocea serioasă. Boss oftă încet.

-Atunci de ce ai sunat? Ai terminat încă școala? Șeful a schimbat subiectul.

(„Am terminat și era pe cale să mă întorc, așa că l-am sunat să-l întreb pe Boss dacă vrea ceva de mâncare. Îți voi răscumpăra.) întrebă Patt liniștit.

-Nu este nevoie, există multă mâncare la magazin, a răspuns Boss, pentru că cumpărase multă mâncare să se aprovizioneze.

(„Bine, atunci mă întorc imediat.”) a spus Patt, din nou.

-Bine, condu cu grijă. Boss era îngrijorat. Patt a acceptat și a închis telefonul. Cât despre Boss, el a stat și a urmărit o vreme magazinul și clienții.

🔔....🔔....

Clopoțelul din fața magazinului a sunat. Îl face pe Boss să ridice privirea de pe biroul principal al computerului. Sa vadă cine a intrat în magazin, Boss ridică o sprânceană încruntată când îl văzu pe Rut mergând intrând înăuntru.

-De ce nu m-a contactat Boss? Zilele trecute, ai spus că mă vei suna. Rut a întrebat cu o voce stresată.

-Vino înăuntru și vorbește mai întâi, Rut, a invitat Boss pentru că nu voia ca clienții să fie suspicioși. Boss se îndreptă spre camera de zi dinăuntru.

-Ce vrei mai exact? a întrebat imediat Boss când a intrat .

-Boss, chiar nu știe ce vreau eu. Îmi place Boss. De ce este Boss atât de rău cu mine? De ce nu m-ai contactat? De ce nu mă lași să vin să-l văd pe Boss dacă nu vin eu probabil că Boss nu ar veni să mă întâlnească deloc, nu? a întrebat Rut pe un ton serios, apucându-l de mână și ținând-o în a lui. Boss a trebuit să își tragă mâna.

-Khun Rut, cred că noi doi am mai vorbit despre asta, a spus Boss, cu vocea serioasă. Rut se uită calm la fața lui Boss.

-Este o problema ca noi doi să ne distrăm împreună? a întrebat Rut însuși nu se simțea bine pentru că nu credea că este deloc distractiv dar a trebuit să dea din cap și să accepte.

-Boss, crezi că Boss poate scăpa de mine? Boss, nu uita că am o înțelegere cu tine, a amenințat Rut. Boss s-a uitat la fața lui Rut cu nemulțumire, dar a trebuit să-și controleze emoțiile.

-Chiar vreau să te întreb, Rut, de ce faci asta? De ce nu mă lași în pace? Ai primit deja ceea ce ți-ai dorit. A întrebat Boss, părând stresat.

-Da, dar nu este suficient dacă nu m-aș fi simțit bine cu tine nu mai veneam să vorbesc serios cu tine. De ce aș face asta și de ce nu te deschizi cu mine? Știu că în acest moment Boss nu are pe nimeni. Rut a continuat să vorbească.

-Dar ce mi-ai făcut? Nu m-am simțit deloc bine în privința asta. Ce ai făcut a fost forțat și intimidat în plus am pe cineva pe care îl iubesc. Îmi pare rău, Rut, te rog să nu mai faci asta? Putem fi în continuare prieteni buni, a spus Boss, anunțându-l pe cealaltă parte să știe și să-l înțeleagă. Dar s-a dovedit a face ochii lui Rut să strălucească de nemulțumire.

-Pe cine iubește Boss? Cine este persoana pe care Boss o iubește? Boss, te rog spune-mi cine este m-a mințit Boss, nu-i așa?

-Khun Rut, sunt rănit, te rog eliberează-mă, a strigat Boss înapoi, nemulțumit la cealaltă parte. Dar cealaltă parte nu s-a mișcat deloc.

-Boss trebuie să fie numai al meu. Nimeni nu se poate încurca cu tine. Strigă Rut din nou înainte de a-l împinge pe Boss în jos și de a se întinde pe spate pe canapea. Boss a fost destul de șocat de atitudinea și amenințarea lui Rut, acum bărbatul din fața lui părea supărat, de parcă nu se putea stăpâni, nu înainte ca Boss să încerce să se ridice în grabă dar Rut era apăsat deasupra corpului lui Boss pentru al bloca.

-Oprește-te!! Ce naiba faci? strigă Boss în timp ce încerca să scape. Era pe cale să strige pentru ca clienții să audă dar înainte de asta o mână puternică i-a acoperit gura.

-Ugh! Boss a încercat să lupte. Dar Rut l-a blocat, cealaltă mână puternică a lui Rut încerca că desfacă clema pantalonilor lui Boss, în camera în care se aflau cei doi, dacă nu erau oameni cu adevărat apropiați nimeni nu îndrăznea să intre.

Dintr-o dată!

Înainte ca Boss să-și găsească propria cale de a scăpa corpul puternic al lui Rut plutea și era trântit pe podea.

Brusc!

-La naiba! Ce faci cu Boss al meu? Cel care la întrerupt se uită direct la fața lui Rut, el a intrat fără ca Rut să fie conștient de asta, făcându-l pe Boss să se grăbească și să se ridice în stare de șoc se bucura că Patt a venit la momentul potrivit. Dar Patt chiar acum arată și mai înfricoșător decât Rut. Boss s-a repezit și l-a tras pe Patt înainte că Patt să-l rănească pe Rut și mai mult pentru că nu voia ca Patt să aibă probleme.

-Patt, calmează-te. Sunt bine. Patt, lasă-l să plece! Boss l-a oprit brusc și Patt a acceptat să se oprească. Trupul tânărului înalt gâfâia de furie când a ajuns la magazin, nu l-a văzut pe Boss în fața magazinului el a întrebat clienții obișnuiți din magazin unde este și ei au spus că Boss a intrat în cameră cu un alt bărbat. L-a făcut pe Pat să se grăbească să vadă, când a văzut că cealaltă parte era pe cale să agreseze persoana pe care o iubea sângele i se repezi imediat pe față.

-Nenorocitule, ce faci?! Rut si-a recăpătat rapid calmul se ridică și arătă spre Patt, deși avea atât de mult sânge în gură. Rut văzu mâna lui Boss lipindu-se de brațul lui Patt. Înainte de a zâmbi disprețuitor.

-Oh, înțeleg, tipul ăsta este despre cel despre care vorbea Boss? a întrebat Rut cu o voce profundă. Boss sa mutat imediat să stea în fața lui Patt. Era preocuparea pentru Patt, nu vreau ca Patt să fie vizat pentru că îl cunoștea pe Rut. Îl face pe Boss să vorbească primul.

-Nu ,Patt este fratele meu, lasă-l în pace, spuse Boss îngrijorat pentru Patt, Boss nu a vrut că Patt să aibă probleme cu Rut pentru că știa ce fel de om este Rut

-Ce se întâmplă? Sunetul lui Plan i-a oprit. S-a dus să vorbească cu un client, așa că a trecut să-și vadă  prietenul drag acasă.

-Tu însuți i-ai cerut să vă despărțim și să nu continuați unul cu celălalt de ce faci ca asta să se întâmple din nou, dar acum te implor să te întorci, așa că Plan spuse cu o voce încordată. Plan s-a mutat apoi spre Rut. Când am știut că ceva se va întâmpla cu siguranță, pentru că când am văzut expresia lui Patt, nu a părut prea fericit.

-Nu trebuie să mă alungi! Boss, nu mă voi opri aici. Îți dau o săptămână dacă nu mă contactezi, știi ce se va întâmpla și cine este  persoana despre care mi-ai spus? O să am grijă de asta.  A fost ultimul punct de discuție pentru că se consideră o amenințare pentru  Boss. Înainte că Rut sa iasă din magazinul lui Boss. Plan la urmat pentru a se asigura că cealaltă persoană a plecat cu adevărat.
Boss oftă obosit și se gândea la cuvintele pe care le-a subliniat Rut înainte de a pleca acum o clipă.

-Patt, ce e în neregulă? Boss s-a întors să-l întrebe pe Patt de îngrijorare, dar a primit o privire neconsolată de la Patt.

-În ochii lui Boss, sunt încă doar un frate mai mic? De ce nu poți să-i spui că eu și cu tine suntem iubiți? De ce trebuie să spui că eu sunt fratele mai mic, vocea lui Patt a ieșit puternic.

-Patt, nu este momentul să vorbim despre asta. Aș vrea să mă uit la mâna ta. A spus Boss și a ieșit pentru că a vrut să văd dosul mâinii lui Patt cu care la lovit pe Rut mai întâi pentru a vedea dacă era ceva în neregulă cu asta, pentru că lui Boss îi pasă de Patt încă din copilărie deci nu vreau să fie rănit deloc, era doar puțin roșu.

Boss s-a oprit brusc când Patt și-a îndepărtat mâna de pe cea a lui Boss.

-Sunt bine. În seara asta, mă duc acasă să dorm. Atât a spus Paatt Înainte de a pleca imediat, Boss la urmat rapid.

-Patt, așteaptă puțin, hai să vorbim mai întâi unul cu celălalt, Patt, continuă să spună Boss.

Pat a refuzat să vorbească și a ieșit imediat din magazin și a intrat în mașină. Imediat ce a urcat în mașină, a plecat . Plan care stătea în fața magazinului pentru a avea grija de magazin privea confuz.

-Ce se întâmplă? Unde se duce Patt?

-Merge acasă, spuse Boss cu voce joasă, înainte de a intra în magazin. Plan la urmat pe Boss pentru a intrat înapoi în cameră și s-a așezat pe canapea, ținându-și tâmplele .

-De ce naiba, de ce nu mă înțelege Patt? Nu vreau să-l fac pe Patt să se aibă probleme din cauza trecutului meu rău. De ce nu vrea Patt să mă înțeleagă? a spus Boss vocea este scurtă și încordată.

-Deci ce s-a întâmplat? a întrebat Plan pentru a ști toată povestea. Boss i-a spus totul. Plan a stat și a ascultat în liniște.

-Deci, ce ar trebui să facem în continuare? Vei asculta ce a spus tipul acela acum. Probabil că va fi o problemă asta cu siguranță vine să te amenințe, a spus Plan. Fața lui Boss era și mai tensionată decât înainte.

-Am nevoie de timp să mă gândesc mai întâi. Ce ar trebui să fac? a spus Boss cu voce joasă.

-Nu gândi prost, daca te duci să-l găsești singur cred că va face mai mult decât a făcut la început și poate de data asta nu poți face nimic pentru a repara, a avertizat Plan. Boss a tăcut puțin pentru că chiar nu și-a dat seama ce să facă în continuare.


💜....❤️.....💜

-Oh, Patt, ai spus că te vei culca acasă la Boss? a salutat mama lui Patt când și-a văzut fiul intrând înapoi în casă.

-M-am răzgândit și m-am întors să dorm acasă. Am de lucru, așa că aș vrea să vin acasă, i-a răspuns Patt mamei sale înainte de a merge imediat în cameră. Dacă îl întrebi pe Patt dacă este rănit sau nu, el este rănit și îl înțelege pe Boss, că nu vrea să aibă probleme, dar Patt vrea ca Boss să nu se mai uite la el de parcă nu ar fi un copil mic care trebuie să fie protejat ca înainte. Voia ca Boss să se bazeze pe el sa fie lăsat să aibă grijă de Boss, dar când l-am auzit pe Boss vorbindu-i așa Patt era și mai supărat așa  ca se întoarse acasă, pentru a nu fi prea supărat pe Boss.

Patt a intrat în duș pentru a se calma. O altă persoană pe care este supărat este persoana care îl face pe Boss să gândească prea mult tot timpul așa, iar Patt ar trebui să facă ceva.

Tru... Tru... Tru

Telefonul mobil al lui Patt a sunat. După ce Patt a terminat de făcut duș și s-a îmbrăcat, Patt s-a dus să-l ia și a văzut că era numărul lui Plan. De fapt, l-a sunat și Boss, dar Pat a ales să nu răspundă la telefon chiar acum.

-Da, P’Plan ,a răspuns Patt lui Plan.

(„Oh, ești acasă?”) a întrebat Plan.

-Da, P’Plan este încă cu P’Boss? a întrebat Patt.

(„De ce ești îngrijorat de asta?”) a întrebat Plan înapoi tachinator dar nu a fost prea sarcastic.

-Ce mai face, Boss? a întrebat Patt imediat.

(„Ce se întâmplă? El doar stă acolo stresat. Nu gândește corect. Ce-i cu tine? Ce se întâmplă cu tipul ăla?”) Plan a întrebat.

-P’Plan, nu-l lăsa pe P’Boss să-l găsească singur pe tipul ăla, răspunse Patt în grabă.

(„Oh, l-am avertizat deja. Nu a răspuns la nimic. Dar tu, ești îngrijorat pentru asta, de ce ai plecat?”) a întrebat Plan înapoi. Patt oftă încet.

-De asemenea, vreau să îmbunătățesc comportamentul lui Boss. În plus, am nevoie de timp pentru a face față situației cu ticălosul ăla. În orice caz, în acest timp nu voi merge să-l văd pe Boss. Aș vrea să-l rog pe P’Plan să vină și să stea și să aibă grijă de P’Boss, te rog? Patt a spus ceea ce gândise.

(„Ești de acord să te ocupi strict de tipul ăla?”) a întrebat Plan înapoi.

-Da, nu vreau ca phi Boss să se ocupe singur. Înainte să mă pot decide, tipul acela la deranjat așa. Aș prefera să mă ocup singur și după aceea, îi voi spune direct lui Boss ce am făcut și ce știu? a răspuns Patt.

(„Ei bine, dacă pot ajuta cu ceva, spune-mi. Deci cum te vei descurca cu asta, îmi poți spune?)

-Voi discuta mai întâi cu Phi Pim despre asta când voi ști ce voi face atunci îți voi spune din nou cum mă voi ocupat de asta, a răspuns Patt, lui Plan înainte de a închide telefonul, Patt imediat a sunat și ia spus totul lui Pim și lui Oat  dar Patt a trebuit să îl roage pe Pim sa nu-l lase pe Oatmeal să sune și să se plângă lui Boss pentru că încă nu vrea să știe, acum Pim a spus că va vorbi cu un prieten al său care este detectiv să investigheze mai întâi situația lui Rut, apoi va planifica ce ceva face. Pim cere două zile pentru ai da un răspuns lui Patt și a închis telefonul.


💜....❤️.....💜

-Cum este P’Boss, P’Plan? a întrebat Patt atunci când a aflat ca Plan va veni să-l ia pe  Shogun de la universitate in acea zi. De când Patt a părăsit magazinul lui Boss au trecut trei zile și Patt nu s-a dus să-l vadă, nu a sunat și nu a răspuns la apelul lui Boss pentru că vrea să se descurce cu problema lui Rut mai întâi.

-Indiferent ce ar fi, abia poate să mănânce sau să doarmă ,a răspuns Plan pentru că în acel timp Patt nu a mers să-l vadă pe Boss. Plan merge să îl vadă pe Boss în fiecare zi. Fața lui Patt s-a încordat puțin când a auzit asta.

-Atunci de ce nu a venit Boss și sa-l  aștepte pe Patt aici phi Plan? a întrebat Shogun, oarecum confuz.

-I-am interzis eu însumi. În plus, nu ar îndrăzni să vină, a răspuns Plan.

-În mod normal, phi Boss nu este o persoană care gândește prea mult așa, nu, a întrebat Shogun neînțelegând.

-Există un motiv pentru care trebuie să te gândești prea mult, a spus Plan în timp ce se uita la fața lui Patt, știind ce anume îl determina pe Boss să se transforme într-o persoană care gândea prea mult. Dacă nu a fost ceva care va cauza pagube. După acel incident, Boss a stat singur, nu a vorbit cu nimeni timp de câteva zile și chiar a închis magazinul până când Plan a trebuit să îl facă pe Boss sa deschidă gura pentru a se evacua, iar după aceea, Boss s-a schimbat se gândea mai mult la relația lui cu Patt și nu mai privea spre un viitor cu Patt. Acestea fiind spuse, ar trebui să fii blocat cu el însuți. Plan în sine vine des să-l vadă pe Boss mai mult decât înainte pentru că îmi era teamă că Boss se va gândi să facă o prostie. În acel moment, singurul lucru care îl putea face era sa vorbească cu Patt. Plan suna să-i spună totul lui Patt.

-Care este motivul? a întrebat Shogun, fără să știe nimic.

-Nu trebuie să știi. Treburi de adulți .Deci te vei întoarce sau nu? Am văzut că ai de gând să cumperi ceva? a întrebat Plan, încercând să schimbe conversația. Ochii lui Shogun s-au mărit când și-a dat seama de asta. Plan dădu din cap apoi se uită din nou la chipul lui Patt.

-Deci unde mergi? a întrebat Plan.

-Mă duc să-l văd pe P’Oh. Te sun dacă e ceva, spuse Patt într-un mod întrerupt. Se știe că a făcut progrese în chestiunea lui Rut. Plan dădu din cap în semn de acceptare înainte de al lua pe Shogun și de a pleca. Patt a condus imediat direct să-l vadă pe Oh la pub pentru că deja am sunat pentru a face o întâlnire.

-Îndrăznește ticălosul ăsta să facă așa ceva? Vocea iubitului lui Oh, Pang, a răsunat când a auzit totul din gura lui Patt care a venit să se consulte și care ia cerut ajutor lui Oh, care este un prieten apropiat al lui Pim și este aproape de Patt de când era mic. Pang este prieten cu Oat iubitul lui Pim.

-Calmează-te, i-a spus Oh persoanei iubite, care stătea ținându-si furia pentru că Pang îl iubește pe Boss ca pe un frate mai mic.

-Boss ăsta este un nenorocit. De ce să ascundă acest lucru? De ce nu a venit să se sfătuiască și să ne spună, Pang blestemată de furie.

-Când ți-am făcut asta. Nici tu nu ai îndrăznit să spui nimănui. Nu-i așa a întrebat Oh, făcându-l pe Pang să se oprească puțin oentru că este adevărat ce a spus Oh.

-Știu ce ai făcut tu sau tipul acela nu este deloc un lucru bun și nu înseamnă că povestea se termină cu un final fericit pentru fiecare cuplu. Boss însuși nu are sentimente pentru acel tip așa că a devenit deprimant mental. Boss se gândește prea mult la toate, spuse Pang pentru că se gândește la ce a spus iubitul său, ceea ce este adevărat. Dacă Pang nu s-ar fi îndrăgostit de Oh probabil că era la fel de deprimat ca și Boss.

-Deci ce va face Pat? Ce vrei să obții? sunt gata să ajute cu orice. Pang s-a întors să vorbească cu Patt, care stătea liniştit.

-Probabil va trebui să te rog să mă ajuți. Aceasta este informația pe care i-a dat-o detectivul lui Pim. Acest tip este o persoană din înaltă societate, dintr-o familie bogată, dar cel mai important, este și o coincidență compania sa de familie caută să semneze un contract cu compania tatălui meu, probabil că trebuie să folosesc asta pentru a-l amenința. Chiar dacă nu vreau voi face așa, spuse Patt cu o voce calmă.

-Doar fă-o, cu oamenii ca el, dacă nu ești hotărât, Boss în curând va avea din nou probleme, cred că Boss însuși știe despre tipul ăsta și nu vrea ca și Patt să aibă probleme, a spus Pang. Patt dădu din cap pentru că se potrivea cu ceea ce credea el. Boss i-am spus lui Rut că Patt era doar un frate mai mic pentru că vreau să-l protejeze.

-Ce vrei să faci? Spune-mi doar. Te voi ajuta cât pot de bine. A spus Oh.

-S-ar putea să trebuiască să cer ceva din forța de muncă a lui P’Oh.

💜...❤️....💜

-Mănânci, răsună vocea lui Plan. Făcându-l pe Boss să stea absent la masă computerului dar tresări ușor când un prieten îți atinge umărul. Plan se încruntă uşor când văzu expresia suspectă a lui Boss.

-Ce? a întrebat Boss, fără să știe de ce l-a strigat prietenul său.

-Am venit să te chem să mănânci. Îl torn pe o farfurie pentru tine, pentru a mânca înainte de a pleca. Voi arunca o privire la magazin pentru tine, spuse Plan.

-Plan, nu trebuie să vii la magazin în fiecare zi. Mai bine l-ai duce uneori pe Shogun în călătorie, sau se va enerva, i-a spus Boss prietenului său cu grijă pentru că Plan vine să stea cu el în fiecare zi și să doarmă o dată la două zile. În zilele în care merge acasă, stă cu Boss până când închide magazinul, apoi Plan merge acasă.

-Nu trebuie să-ți faci griji pentru că am o înțelegere cu Shogun un număr de cinci cifre, a spus Plan pe un ton de glumă. Faptul că Plan vine să îi țină companie în fiecare zi uneori îl enervează pe Shogun dar Plan a negociat cu lucrurile pe care le dorea tânărul.

-Ai folosit banii? a spus Boss zâmbind. Dar e un zâmbet plin amărăciune.

-Ai ceva care ai vrei să-i spui noului tău partener. Plan a spus asta pentru că a văzut că Boss nu avea o față bună. Felul în care arăt astăzi îl face să se simtă mai neobișnuit decât în fiecare zi. Boss sa oprit imediat.

-Păi... Boss este pe cale să răspundă.

-Nu minți cu privire la asta. Tu și cu mine suntem prieteni de o veșnicie crezi că nu pot să-mi dau seama ca ceva nu este bine? Boss este puțin tăcut. Fața lui Boss a devenit imediat încordată.

-Aseară, mi-a trimis un mesaj, a spus Boss cu o voce încordată.

-Ce ți-a spus? a întrebat Plan.

-A trimis un mesaj prin care spunea că poimâine să merg să-l văd la hotelul MM. Dacă nu merg, va posta filmarea. Spuse Boss în timp ce ridică mâna pentru a-și freca fața de stres Dar Plan știe ce va spune Boss.

-Nu te gândi prea mult la asta. Această problemă poate fi rezolvată acum. Dar deocamdată, să mergem mai întâi să mâncăm, ca să avem mai multă energie și creierul să poată gândi nai bine. Apoi ne gândim ce ar trebui să facem în continuare. Spuse Plan, înainte ca Boss să se ridice și de a intre în camera interioară, Plan la sunat imediat pe Patt.

(„Da, P’Plan.”) Patt a răspuns rapid la apelul lui Plan.

-Aseară, tipul acela i-a trimis un mesaj lui Boss îi spune că poimâine să meargă să-l găsească la hotelul MM. Ce vei face cu el, Boss este foarte stresat acum. Patt era puțin tăcută.

(„P’Plan, te rog ajută-mă cu ceva. Te rog, ia telefonul lui Boss și trimite-i un mesaj tipului respectiv spunându-i că vrea să-l vadă astăzi la hotelul unde și-a făcut o programare și roagă-l să îți spună numărul camerei. Dar P’Plan trebuie să țină mai întâi telefonul mobil al lui P’Boss. Când îți trimite numărul camerei, sa mi-l trimiți. Pat a cerut cooperare din Plan.

-Bine, ai de gând să te descurci în seara asta? A întrebat Plan.

(„Da. Nu trebuie să îți faci griji. Cu siguranță mă descurc. Nu va îndrăzni să se încurce din nou cu P’Boss.) Patt vorbi pe un ton serios.

-Bine, te rog să ai grijă, a spus Plan cu la fel de mult resentimente dar se oferise să dea o mână de ajutor, dar Plan nu a refuzat pentru că îi era teamă că planul lui Patt nu va funcționa și Plan a vrut să meargă cu Patt dar trebuie să îi țină companie lui Boss și să ajute să-i trimit știri lui Patt în acest fel.


💜...❤️....💜

-Vrei să urci? se auzi vocea lui Oh. Când Patt a știut numărul camerei de la Plan,

-Da, a răspuns Patt înainte ca Oh să se întoarcă pentru a ordona celor trei subordonați ai săi să urce mai întâi pentru că nu a vrut să intre într-un grup mare, când subordonații lui Oh au plecat după o vreme Oh și Patt au mers împreună, Patt era calm și foarte nemișcat în ochii lui Oh făcându-l să zâmbească puțin care vede maturitatea lui Patt deși avea doar optsprezece ani.

Se auzi zgomotul deschiderii liftului. Patt și Oh au plecat să se alăture din nou celor 3 subordonați ai lui Oh.

-N-a ieșit nimeni din camera aceea cred că așteaptă înăuntru, a spus subordonatul lui Oh, apoi a ordonat unui alt subordonat să meargă la ușa acelei camere si să bate la ușă.

Cioc.... cioc

-Serviciul în cameră, a spus subalternul lui Oh pe un ton normal în timp ce evitați vizorul.



Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum