Capitolul 36

71 11 2
                                    

Când este timpul să părăsească școala Patt a ieșit și a așteptat-o pe Cherry în mașină pentru că fata merge cu el. S-a rezemat de mașină și a apăsat pe telefonul mobil pentru a trimite un mesaj pentru a-i spune lui Boss că se întoarce să-l ia împreună cu ai spune că și Cherry va fi în mașină.

-Îmi pare rău, Patt. A trebuit doar să returnez cartea la bibliotecă mai întâi. Se auzi vocea tinerei în timp ce se îndrepta spre Patt împreună cu prietena tinerei care a venit să o ducă și îi răspunse pe un ton normal.

-Voi doi să vă întoarceți împreună astăzi? Prietena fetei s-a ridicat și a zâmbit.

-Mergem la companie. Cherry s-a întors să vorbească cu prietena ei, părând puțin stânjenită, în timp ce Patt stătea în picioare și privea în tăcere.

-Te rog, ai grijă de Chery, Patt, a spus prietena fetei. Patt doar dădu din cap.

-Hei, nu sunt deloc un copil, a spus Chery cu o voce timidă.

-Cherry, să mergem. Nu vrem ca Boss să aștepte prea mult. O întrerupse Patt, făcând-o să se oprească puțin înainte de a zâmbi slab.

-Da, voi merge prima Chery se întoarse să-i spună ultimele cuvinte prietenei ei. Cât despre Patt, s-a urcat în mașină fără să-și ia rămas bun de la prietena fetei așa că Cerry s-a grăbit să stea în față cu Patt ,imediat cum a văzut că tânăra venise deja Patt apoi a plecat din parcare.

-Mașina lui Patt este curată, a spus femeia zâmbind.

-Lui Boss nu-i place să fie dezordine. Când ne-am întâlnit, s-a plâns mereu, a spus Pat despre Boss cu un zâmbet. A făcut-o puțin tăcută pe tânără și a zâmbit înapoi.

-Mă duc mai întâi să-l iau pe Boss. Cherry, nu te grăbești? A întrebat Patt.

-Nu mă grăbesc, merg cu Patt. Dacă Patt a întârzie, așa voi întârzia și eu. Suntem prieteni, a spus femeia în glumă, Patt a zâmbit.

-Deci, ai de gând să-l iei pe Boss de acasă? a întrebat tânăra cu o expresie de interes.

-Da, răspunse Patt scurt. Fata doar dădu din cap. Și amândoi au vorbit continuu despre muncă până când Patt se opri în fața unui 7-Eleven.

-Ce ai de gând să cumperi, Patt? a întrebat femeia.

-Nimic, vin să-l iau pe Boss. Boss a trimis un mesaj spunându-mi să vin să îl iau din față de la 7-Eleven, a răspuns Patt înainte de a căuta pe Boss. Apoi l-am văzut pe Boss ieșind din 7-Eleven. Boss s-a apropiat de mașină și a zâmbit. Apoi deschideți ușa din față pe partea șoferului unde stă Chery.

Tânăra și-a ridicat imediat mâna pentru a-l saluta pe Boss. Cât despre Boss, el a fost ușor uluit. Dar i-a zâmbit înapoi:

-Bună, aș vrea să o rog pe Cherry să stea mai întâi în spate. Va trebui să-i dau ceva lui Patt să mănânce. Nu ai mâncat încă nimic, Patt? Boss și-a lăsat capul în jos să-l întrebe pe Patt.

-Da, de aceea mi-ai cerut să vin să te iau de aici pentru că vrei să-mi cumperi ceva de mâncare? a întrebat Patt, privind peste capul lui Chery.

-Așa e, i-am cumpărat și lui Cherry. Patt a sunat și a spus că o va aduce pe Chery cu el, i-a spus Boss tinerei fete zâmbind. Acest lucru a făcut-o pe tânără să coboare din mașină pentru a se așeza în spate. Cât despre Boss, s-a urcat să stea în locul tinerei. Boss i-a livrat lapte și pâinea pentru Chery. Tânăra i-a mulțumit și a luat-o.

-Unde este casa lui Boss?a întrebat Cherry.

-Oh, e pe aici. Eram pe cale să merg până la 7-Eleven așa că l-am pus pe Pat să vină să mă ia aici. Boss a răspuns zâmbind și s-a întors către Patt, care continua să conducă.

-Patt, ce ai vrea să mănânci? l-a întrebat Boss pe iubitului său în timp ce lua mâncare dintr-o pungă pentru ca Patt să aleagă.

-Dă-mi cârnați, a răspuns Patt, iar Boss s-a pregătit să folosească un băț pentru a înțepa cârnații pe care i-a cumpărat. Apoi îl dă, Patt deschise gura ca să răspundă. Împreună cu întoarcerea pentru a privi chipul zâmbitor al lui Boss, apoi se întoarce pentru a privi drumul.

-Apropo Chery . Ne poți ajuta cu ceva? a spus Patt, purtându-se ca și cum și-ar fi amintit ceva.

-Ce este? a întrebat Chery.

-Stai, Cherry, ia-mi telefonul și fa o fotografie când Boss îmi dă mâncare pe drum. Cred că poza trebuie să iasă frumos, a spus Patt zâmbind.

-Ești nebun, Patt? spuse Boss, întorcându-se.

-Oh, Boss, nu te rușina. Suntem oameni prietenoși și Cherry este prietena noastră. Pot să te deranjez puțin, Cherry? O voi trimite pe pagina lui Patt Boss. Patt se întoarse să vorbească cu Chery cu un zâmbet iar ochii lui s-au fixat pe chipul fetei.

-Uh... sigur, a răspuns femeia înainte ca Patt să-i întindă telefonul mobil tinerei.

-Stai... Patt a schimbat încă imaginea de pe ecran? a întrebat Boss, dar tânăra ridicase deja telefonul mobil al lui Patt. Când a apăsat un buton de pe ecran, s-a oprit când am văzut captura de ecran a telefonul mobil al lui Patt este o poză cu Patt sărutând obrazul lui Boss.

-Nu l-am schimbat încă și nu-i permit lui Boss să-o schimbe, a răspuns Patt. Boss s-a întors și a zâmbit încet fetei.

-Îmi pare rău, Cherry. Lui Patt îi place așa, i-a spus Boss tinerei cu o v moale Fata îi zâmbi sec înapoi.

-Uh, este telefonul blocat, spuse femeia din nou.

-Cherry, dă-i-l lui Boss pentru a-l debloca mai întâi, a răspuns Patt. Deci, Cherry i-a trimis telefonul lui Patt lui Boss.

-Foarte bine. Să știm și codul. A intervenit Chery. În timp ce Boss își întinse mâna pentru a lua telefonul lui Patt.

-Noi doi nu avem nimic de ascuns unul de celălalt. Eu însuși știu parola de la telefonul mobil al lui Boss. Noi doi avem încredere unul în celălalt chiar dacă ies știri proaste ale cuiva, amândoi știm care este povestea reală? Chiar dacă cineva încearcă să ne facă rău amândurora, credem că acea persoană va pierde singur. Oh, îmi pare rău, Chery. Am vorbit puțin prea mult. Mă supără povestea pe care a postat-o administratorul de la pagina Patt Benz, i-a spus Patt zâmbind tinerei. Cherry dădu din cap. Înainte ca Boss să-i înmâneze din nou telefonul tinerei.

-Dă-i-l din nou, Boss. Și Cherry, te rog fă-ne o fotografie, i-a spus Patt lui Boss și tinerei. Boss se întoarse și îi zâmbi că scuză lui Cherry. Dar ochii scânteiau.

-Te rog ajută-mă, Cherry. Astfel acest copil uriaș răsfățat va fi supărat. Boss a vorbit afectuos. Tânăra a zâmbit încet. Înainte ca Boss să-i ofere mâncare lui Patt, Patt a stat în fața lui și a deschis gura să o primească.

-Iată, spuse femeia. Odată cu trimiterea telefonului mobil înapoi lui Patt imediat, Patt îl ia și făcu clic pentru a-l privi cu un zâmbet larg.

-Cherry a făcut fotografia dintr-un unghi foarte frumos, mulțumesc, a răspuns Patt, tânăra nu a spus nimic. Dar sa mișcat în liniște să stea sprijinit pe bancheta din spate. Boss ii dă mereu de mâncare lui Patt. Patt i-a trimis imediat poza tânărului care era administratorul paginii Patt Boss. În curând, poza a fost postată pe pagină împreună cu un mesaj care creează țipete de încântare din partea fanilor.

-Pe pagină, cineva a spus că este gelos pe persoana care a făcut această fotografie, a spus Boss când a mers să citească comentariile de pe pagina Patt Boss.

-Cherry, sunt mulți oameni care sunt geloși pe Cherry pentru că vede o imagine atât de drăguță, de aproape a noastră, a spus Patt, anunțând-o pe tânără în timp ce se uita la tânără prin oglinda retrovizoare, tânăra a zâmbit ușor, apoi s-a întors să privească în afara mașinii. Patt a zâmbit ușor înainte de a vorbi cu Boss. Patt apoi întinse mâna și frecă ușor partea din spate a gâtului lui Boss.

-Te-ai odihnit azi? l-a întrebat Patt pe Boss.

-Da am și dormi puțin, a răspuns Boss zâmbind. Patt îi zâmbi ușor înapoi.

-Îmi pare rău. Noaptea trecută, am fost prea răsfățată, spuse din nou Patt , Boss îi lovi ușor umărul.

Notă 💜 😂 Patt se pare că atacul tău subtil a început😈


-Patt, orice spui, nu uita că nu suntem doar noi doi.

-Îmi pare rău, am uitat. Dar asta nu înseamnă că oamenii din mașină nu o vor auzi.

-Dacă Boss este obosit, poți dormi puțin. Dacă ajungem acolo, o să te trezesc, i-a spus Pat lui Boss cu o voce blândă.

-Nu, prefer să stau și să vorbesc cu prietena lui Patt, a răspuns Boss, Patt a zâmbit, apoi a condus și a vorbit cu Boss. Până la companie, toți cei 3 au coborât din mașină după ce Patt a parcat deja mașina în parcare.

-Să punem lucrurile în mașină mai întâi. Chery poate intra mai întâi înăuntru, spuse Patt fetei. Chery a plecat imediat spre companie. Cât despre Pat și Boss se uită la spatele fetei cu o expresie amuzată.

-Noi doi ne-am distrat prea tare, îl întrebă Boss pe Patt, zâmbind.

-Deloc, asta nu este nici măcar jumătate din ceea ce am vrut să fac, a răspuns Patt, cu un zâmbet răutăcios trăgându-și colțurile gurii.

-Nu știu dacă pieptul îmi va exploda sau nu când eram în mașină, mi-a fost teamă că mă va lovi când a ieșit, a spus însuși Boss în glumă. Toate acțiunile efectuate asupra lui Chery de Patt și Boss erau pentru că Chery era una dintre persoanele din  spatele defăimării lui Boss.

-Această gelozie. Chiar nu mă înțeleg cu nimeni, spuse Patt dezinvolt.

-Hai să intrăm înăuntru, a invitat Boss înainte ca cei doi să intre împreună în companie. Când au intrat, au salutat personalul într-un mod prietenos. Taeng aștepta deja, în timp ce Chery a mers să stea și să vorbească cu ceilalți membri ai personalului.

-Simt că ești într-o dispoziție bună astăzi, a întrebat Taeng când l-a văzut pe Patt mergând și zâmbind cu Boss.

-Așa ceva, răspunse Patt, apoi îl puse pe Boss să se așeze lângă el, în timp ce Patt stătea de cealaltă parte.

-De fapt, astăzi venim la o întâlnire pentru a vorbi despre fan-service , nu? De ce a venit Cherry? A întrebat Boss, confuz, pentru că vor fi doar patru personaje principale la întâlnire.

-Am auzit că va vorbi despre filmările ei din scena solo, poate trebuie refăcută  a spus Taeng, din câte știa.

-Care scenă? a întrebat Boss.

-Probabil scena când știe că eroul îl iubește pe Ek. Așa că este o scenă unde face o criză de nervi și distruge poza lui Ek. Răspunde Patt la întrebarea lui Boss fără a se ascunde, pentru că Boss știe deja rolul acesteia în serial.

-De ce trebuie reparat? a întrebat Patt.

-Când au filmat această scenă Chery încă nu este capabilă să acționeze corect pentru rolul ei, parcă nu reușea să se transpună in pielea personajului .Taeng a răspuns conform celor despre care a vorbit cu echipa. Gura lui Patt s-a curbat într-un zâmbet sinistru.

-Cu siguranță se potrivește cu rolul. A spus Pat și Taeng a dat din cap fără să se gândească la nimic.
Boss s-a aplecat apoi spre Patt și a vorbit încet.

-De ce este Pat atât de încrezătoare că Cherry va putea să filmeze și să-și interpreteze rolul? Boss a întrebat pentru că dorea să știe dacă Patt va gândi ca el sau nu.

-Probabil că a vrut să țipe din momentul în care ai urcat în mașină și a văzut ceea ce facem noi doi. Spuse Patt . Făcându-l pe Boss să zâmbească. Apoi Boss  și Patt au stat o vreme si a sosit Benz cu Tim.

-Bună, Patt și Boss și-au ridicat mâinile pentru a-l saluta pe Tim care s-a apropiat. Tim a zâmbit ușor.

-De îndată ce întâlnirea s-a terminat, să mergem să mâncăm. Am ceva de vorbit cu tine, spuse Tim uitându-se la Patt și Boss care s-au întors să se uite ușor. Înainte de a da din cap,

-Da, a răspuns Patt înainte ca Benz să se aşeze lângă Patt. Cât despre Tim, el a plecat. Stând în spatele camerei.

-Veniți împreună? Pat se întoarse să-l întrebe pe Benz.

-Hm, P’Tim este liber astăzi, a răspuns Benz zâmbind.
La sosirea lui Bus și Kim, echipa a început întâlnirea pentru a spune data exactă a fan-service-ului. Și a sugerat să cânte pe scenă, inclusiv să joace jocuri pentru fani, Patt a făcut o mutră ușor enervat când a auzit-o.

-Fă o față bună. Boss îl ghiontește și îl scutură ușor. Pat a oftat și apoi a vorbit despre evenimentul care a început cu diverse companii. Începând să-și dorească ca ambele cupluri să fie prezentatoare și promotori produselor lor sau a activități. Ei au informat că vor trimite detalii despre muncă pentru ca ei să decidă din nou. Această întâlnire a durat 2 ore și s-a încheiat. Chiar dacă mergeau pe drumuri separate Taeng a mai vorbit puțin cu Patt despre coada de lucru.

-Cherry, unde mergi mai departe? o salută Boss pe tânăra care era pe cale să treacă pe lângă el.

-Eu voi filma o scenă, a răspuns tânăra într-un mod normal. Boss a zâmbit puțin.

-Luptând, Cherry trebuie să-și poată îndeplini rolul, a răspuns Boss, iar tânăra i-a aruncat un zâmbet forțat înainte de a se îndepărta rapid. Exact la timp când Tim a venit.

-P’Tim, te rog, aşteaptă un moment. Patt discută despre muncă cu P’Taeng, răspunse Benz.

- Khun Tim vom conduce mașini separate te rog  să ne arăți drumul, Patt a vorbit pentru că Tim i-a invitat pe cei doi să mănânce. Și Patt era sigur că Tim avea cu siguranță ceva de discutat cu el.

-Ok, vom merge la restaurantul prietenului meu la... Este destul de privat, a spus Tim, pentru că este o vedetă celebră și intotdeauna el este atent, indiferent unde merge, odată ce le spui numele restaurantului cei patru au plecat spre mașină.

-Am auzit chiar acum ce i-ai spus lui Chery, a spus Patt în glumă în timp ce conducea, urmându-l pe Tim. Boss a zâmbit și a râs.

-Lasă-mă să fac o fotografie rapidă. Cum îndrăznești să ne calomniezi așa?

-Boss, nu vezi că este machiată? a spus Patt.

-Ce legătură are asta cu machiajul?

-Ei bine, probabil că nu se simte rușinată pentru că fața ei este atât de groasă, nu știu ce marcă de fond de ten este, spuse Patt brusc. Până când Boss a încercat să lovească cu mâna umărul puternic.

-De ce ești așa de prost? l-a certat Boss pe Patt. Nu am fost deloc șocat pentru că începusem să se obișnuiască cu gura urâtă a lui Patt. Patt zâmbi ușor.

-Serios, Boss, te rog deschide-mi laptopul. Vreau să știu ce face cealaltă persoană. Probabil că Chery se pregătește pentru reînregistrări. Încă nu există nicio mișcare. Dar cu cealaltă persoană, nu sunt sigur, a spus Patt când și-a amintit. Boss s-a întors imediat și a luat laptopul lui Patt și a deschis programul așa cum la învățat Prai.

-Am deschis IG. Bănuiesc că o să încarce o poveste, a spus Boss, privind mișcările telefonului mobil ale altei persoane prin ecranul laptopului lui Patt.

-Patt, este și pe IG, a spus Boss când a văzut că cealaltă parte îi ajunge în fața.
IG-ul lui înainte de a face o poză cu Boss.

-La naiba, cu siguranță o să posteze din nou pozele pe care Boss le-a postat, a spus Patt, privind periodic cu ochii la laptopul din poala lui Boss pentru că el conducea.

-Boss, apasă pe pictograma camerei. De asemenea, ne va permite să-i vedem fața și să vedem unde se află, a spus Patt, așa că Boss a apăsat așa cum a spus Patt. În curând au apărut poze cu oameni pe ecran. Fără ca cealaltă parte să știe că camera frontală a telefonului sau mobil era pornită, era ca o cameră CCTV pe care Patt să o observe.

-Când i-am văzut fața, am vrut neapărat să îl lovesc de pământ, se plânse Patt, cu voce enervată.

-Probabil este într-un taxi. Cred că nu a postat încă o poză cu mine ,ar fi trebuit să o facă mai întâi, a spus Boss.

-Mă voi ocupa din nou de asta în seara asta, spuse Patt, apoi îl puse pe Boss să stea și să privească partea cealaltă, indiferent cu cine a vorbit. Boss va vedea si va auzi si el. Până când am văzut că Tim a ajuns cu mașina la restaurant. Boss a închis primul programul când Patt a parcat mașina, cei doi au coborât să-l găsească pe Tim care îi aștepta. Erau șiruri de oameni care se întorceau să se uite la Tim și se uitau la Benz, Patt și Boss cu același interes.

-Hai să intrăm înăuntru. Am sunat deja pentru a rezerva o sală privată, a spus Tim pentru că restaurantul prietenului său are și săli VIP. Patt și Boss l-au urmat, în timp ce Benz părea deja familiarizat cu acest loc. Așa că a alergat în grabă primul. Când Patt și Boss au mers l-au văzut pe Benz sărind și îmbrățișând un tânăr arătos, înalt ca Tim care i-a frecat capul cu afecțiune.

-Pat, acesta este khun John care este model. Boss ia dat un ghiont și ia spus lui Patt.

-Îl cunoaște și Boss? a întrebat Patt.

-L-am văzut într-o revistă, pe site-uri și la știri. A răspuns Boss

-Nu-i da mai multă atenție decât mie. Pat i-a cuprins gâtul cu brațele.

-Știu deja, spuse Boss pe un ton indirect pentru că știa că Patt era gelos pe el.

Văzând că Tim s-a dus să-l scoată pe Benz din brațele modelului înalt,

-Patt, Boss, acesta este prietenul meu John, Tim i-a prezentat pe Patt și pe Boss.

Pat și Boss și-au ridicat mâinile pentru a aduce un omagiu. Cealaltă parte la salutat pe Pat pentru că îl știe și pe Pim.
După salut  John i-a dus apoi pe cei patru în camera VIP pentru intimitate.

-Poți comanda acum, Patt P’Boss, pentru această masă, P’Tim te va trata. Mâncarea de aici este toată delicioasă, a spus Benz zâmbind. Împreună cu trimiterea meniului către Boss.

-Atunci nu sunt atent. A trecut ceva vreme de când nu am venit să mă hrănească o vedetă celebră, a spus Patt, ridicându-se, Tim doar zâmbi și nu spuse nimic. Înainte ca Patt, cât și Boss și Benz să comande mâncarea pe care doreau să o mănânce, Tim si Benz deja știau ce sa comande.

-Khun Tim, vrei să vorbești ceva cu mine? a întrebat Patt imediat. Ca să nu piardă timpul, Tim a zâmbit puțin.

-Da, este vorba despre știrile care au apărut, răspunse Tim, iar Patt dădu din cap.

-Mă descurc, nu-ți face griji, răspunse Patt calm.

-Așa cred și eu. Dar aș vrea să vă cer scuze pentru că v-am cauzat astfel de probleme, a spus Tim pe un ton serios, făcându-l pe Benz să se întoarcă imediat să se uite la Tim.

-Despre ce este vorba? De ce a spus P’Tim că el a fost cel care l-a făcut pe Patt și Boss, să aibă probleme? a întrebat Benz cu o voce calmă, diferită de cea obișnuită.

-Vom vorbi din nou mai târziu în cameră. Acum, aș vrea să vorbesc mai întâi cu acești doi, Benz. Tim îi răspunse ,Benz şi-a muşcat uşor buza dar nu a pus alte întrebări.

-E în regulă. Nu e vina ta, a răspuns Patt. Nu a dat vina pe cealaltă parte.

-Știi încă cine a făcut-o? Întrebă Tim pe Patt și Boss. În cele din urmă, Patt a fost de acord să spună cine era în spate pentru că avea încredere în Tim.

-Nu credeam că cei doi ar avea curajul, a spus Tim cu o voce stresată.

- Cred că ar putea fi chiar și trei oameni, spuse Benz degajat. În timp ce ia mâncarea să o servească în farfuria lui, făcându-l pe acel Tim să se întoarcă imediat să se uite la fața lui Benz.

-Benz este suspicios de altcineva? a întrebat Boss, iar Benz i-a spus numele persoanei despre care avea îndoieli.

-Ah, poate că există o parte, a spus Boss în acord.

-Asta nu este o părtinire personală, nu-i așa?

-În seara asta voi încerca să caut informații în telefoanele lor mobile pentru a vedea dacă au avut vreun contact unul cu celălalt, a spus Patt, pentru că nici el nu intenționa să lase cuvintele lui Benz să treacă neobservate. Știa că ce spune Benz avea sens destul de mult.

-Dacă ai nevoie de ajutor cu ceva, spune-mi. Sunt bucuros să ajut cât de mult pot, a spus Tim. Patt și Boss i-au mulțumit lui Tim în schimb înainte de a se așeza să mănânce. Și au vorbit despre muncă întâlniri și evenimente .

După ce au terminat de mâncat ambele părți s-au despărțit și Patt l-a dus pe Boss înapoi la magazinul lui Boss. A descoperit că Air era pe cale să închidă magazinul pentru Boss. Boss ia spus lui Air să se întoarcă pentru că a văzut o mașină de lux așteptând nu departe și Boss a recunoscut că era mașina persoanei care a venit să îl  ia pe Air data trecută.  Patt l-a ajutat pe Boss să închidă magazinul. Apoi au urcat în dormitor, Boss s-a dus să facă mai întâi un duș, în timp ce Patt se întinse cu fața în jos apoi luă laptopul și îl deschide pentru a intra în program să verifice informațiile telefonului mobil ale adversarului. Până când Patt a văzut că computerul ei este activat. Așa că s-a dus să vadă ce va face Cherry la computer. Patt a urmărit-o pe Cherry răspunzând la pagina lui Patt Benz și nu a putut să nu se simtă enervat. Dar a trebuit să se uite mai întâi în liniște, apoi Pat a văzut că era o imagine cu o cameră laptopului. Aceasta înseamnă că poate spiona în secret cealaltă parte.. Așa că Pat a încercat să-o acceseze.

-Hmmm, Patt scoase un sunet din gât. Când pe lângă întâlnirea cu Cherry pe ecran, a văzut și o altă persoană împreună cu ea. Patt a făcut înregistrări audio și video ale celor doi care vorbesc împreună, până a trecut ceva timp.

-Oh, jackpot, spuse Patt zâmbind. Făcându-l pe Boss care tocmai a ieșit din baie se întoarce să se uite la ecranul laptopului lui Patt.

-La ce te uiți, Patt? a întrebat Boss, apropiindu-se. Înaintea ca ochii lui să se mărească când a văzut imaginea de pe ecran. Boss s-a întors imediat să se uite la fața lui Patt. Patt s-a întors și a zâmbit, îmbufnat.

-Am înregistrat deja clipul. Voi folosi acest clip pentru ai ataca pe acești doi oameni, a spus Patt cu un zâmbet răutăcios.

-Patt, ce ai de gând să faci cu clipul? a întrebat imediat Boss.

-Ce i-au făcut ei lui P’Boss? Voi face la fel, a răspuns Patt cu un ton serios.

-Va fi prea puternic? a spus Boss.

-Nu mă pot abține. Când ia făcut asta lui phi Boss de ce nu s-au gândit la consecințele care aveau să urmeze. Deci, ce se va întâmpla cu viața lui Boss? Acești doi au vrut doar să mă atace. Fără să se gândească la cât de departe a depășit limita. Prin urmare, Boss nu trebuie să fie blând, știu că ar putea părea prea dur dar nu mă pot abține, vreau cu adevărat să fiu rău. O să-i aranjez eu, spuse Patt, Boss oftă încet pentru că în ceea ce a spus Patt are dreptate.

-Cum vrei, Patt sau ar trebui să suni și să te consulți cu PiM mai întâi piste are sa îți recomande ceva, a oferit Boss.

-Bine, voi suna și voi vorbi din nou cu Pim. Dar chiar acum, să adunăm mai întâi dovezi. Ar vrea P’Boss să vină să stea și să privească? a întrebat Patt zâmbind.

-Să lăsăm doar înregistrarea programului. Patt poate merge să facă un duș și apoi să se odihnească, a spus Boss. Așa că Patt a acceptat să se ridice din pat și să facă un duș, lăsând programul pe care Prai îl instalase să continue să înregistreze imagini și sunet în mod continuu.


💜....❤️....💜

-Într-adevăr, nu-mi vine să cred, spuse Shogun cu seriozitate când a auzit de la Patt povestea că Chery este una din persoanele care fac probleme.

-Nu m-am gândit la asta, dar bine că am ceva de folosit împotriva ei, a spus Patt lui Shogun.

-Atacă-o foarte greu. E în regulă dacă e bine sau nu. Shogun nu a intenționat să-și descurajeze prietenul pentru că nici lui nu-i plăcea de tânăra. Dar înainte de a mai vorbi, a rămas fără cuvinte pentru că tânără a trecut pe lângă ei cu propriul său grup de prieteni.

-Bună Patt, ai ieșit să mănânci cu Benz aseară? a salutat Cherry cu un zâmbet. Înainte că Patt să răspândească un mic zâmbet.

-Ce zici de Cherry? Unde te ai dus după ce filmările sau terminat? a întrebat Patt într-un mod normal. Nu era decât Shogun care zâmbea și se uita jalnic la tânără.

-Ieri după ce am terminat de filmat m-am întors la apartament, a răspuns tânăra zâmbind.

-De ce? ești îngrijorat pentru Chery, Patt? a întrebat prietena tinerei, iar gura lui Patt se curbă uşor într-un zâmbet.

-Doar puțin, am văzut că expresia lui Chery arăta ca cineva care nu s-a odihnit suficient, așa că am fost îngrijorat. Oricum, dormi mult sau nu vei avea energia pentru a juca în drame și în viața reală, a spus Patt cu un zâmbet. Tânăra părea că nu înțelegea prea multe din cuvintele lui Patt, dar Pat nu a explicat nimic în continuare.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum