Capitolul 10

135 14 2
                                    

-Adevărul este că nu ar fi trebuit să mă aduci aici, Patt. Nu te deranjez. E deja noaptea târziu, a spus Boss, cu vocea nu prea tare în timp ce intra în casa lui Patt în miezul nopții pentru că după ce a închis magazinul și și-a luat haine și câteva obiecte personale pe care le-a pus într-un rucsac a plecat să doarmă la casa lui Patt .

-Ce deranjezi? Și când m-am dus să dorm la magazinul lui Boss te-am deranjat? A întrebat Patt în timp ce urca scările spre dormitorul lui.

-Asta este. Nici tu nu-mi deranjezi casa, a răspuns Patt, așa că Boss era prea leneș să continue să se certe cu Patt pentru că în casă era complet liniște. Menajera era în camera din spatele casei așa că Patt deschise singur ușa pentru că a văzut că probabil toată lumea dormea. Când a intrat în  dormitorul lui Patt aprinse lumina Boss se uită la camera lui Patt, care se schimbase destul de mult, a trecut mult timp de când nu a mai venit. Camera care în trecut era plină cu păpuși de pluș și jucării acum este doar o cameră simplă. Păpușile și jucăriile au dispărut, iar camera a fost decorată într-o nuanță de gri și alb în loc de albastru strălucitor.

-Boss, ți-e foame? Mă duc să văd ce e în bucătărie. A întrebat Patt pe Boss.

-Nu, mă duc să fac un duș și să mă culc, a răspuns Boss, pentru că era destul de obosit. Boss pleca în baie cu geanta proprie, Patt își scoase cămașa și o puse în coș și aștepta să facă un duș după Boss

Tru....Tru....

Sunetul FaceTime de pe telefonul mobil a sunat. Patt l-a luat și a văzut că era un prieten de-al lui din străinătate, așa că a apăsat pe accept înainte de a-și vedea prietenii. adunați împreuna.

(„Hei Pat, ce mai faci?) Se auzi vocea prietenului lui Patt. Împreună cu fluturarea mâinii pentru a-l saluta pe Patt, Patt a zâmbit.

-Oh, sunt bine. Am fost ocupat în ultima vreme, așa că nu te-am contactat. Îmi pare rău, dar unde ești tu, a întrebat Patt înainte de a sta să vorbească cu prietenii lui până când Boss a terminat de făcut un duș și a ieșit.

-Cu cine vorbești, Patt? a întrebat Boss pentru că a auzit urale puternice din baie. Patt se întoarse să se uite la Boss înainte de a zâmbi.

-Vorbesc cu un prieten, i-a răspuns Patt lui Boss.

(„Hei, cu cine ești?” )au întrebat prietenii lui Patt după ce Patt ia răspuns lui Boss.

-Nu fi prea curios, a spus Patt prietenul său dar nu vorbea serios, cu un zâmbet amuzant. Boss se apropie în secret și se aplecă să se uite la prietenii lui Patt, a văzut că erau atât femei, cât și bărbați. Fiecare este arătos și are o silueta bună.

(„Lasă-mă sa-i vad fața. Acesta este persoana despre care mi-ai spus?) a întrebat din nou prietenul lui Patt, dar Boss nu a putut să înțelege pentru că nu se pricepea foarte bine la limba engleză, iar cealaltă parte a vorbit și foarte repede.

-Oh, da, dar nu vă las îl vedeți ,a răspuns Patt zâmbind. Apoi se uită la fața lui Boss care își pune geanta  la locul potrivit înainte de a merge înapoi în pat. Patt și-a mutat telefonul mobil pentru ca prietenii săi să nu poată vedea fața lui Boss.

(„Nenorocit posesiv, nici nu pot să văd măcar.”) Prietenii lui Patt au spus când s-a întors, în timp ce strigau tare la Patt.

-Bine, data viitoare, asta e tot vreau să mă culc, i-a spus Patt prietenului său în încheiere înainte de a încheia apelul.

-Prieteni tăi sunt cu toții arătoși, spuse Boss degajat dar nu s-a gândit la nimic. Patt îşi miji imediat ochii spre Boss.

-Despre cine vorbești? a întrebat Patt.

-Despre nimeni în mod particular, vorbesc în general, a răspuns Boss Pat se ridică să se întindă sa îl sprijine imediat pe Boss pentru că Boss s-a așezat pe pat să se pregătească de culcare. Făcându-l pe Boss să nu se poată uita la pieptul puternic și gol al lui Patt.

-Nu-l las pe Boss să laude pe nimeni în afară de mine, a spus Patt pe un ton normal, râzând încet.

-Ce, ești atât de gelos pe complimente? a întrebat Boss tachinat.

-Sunt gelos pe tot ce are legătură cu Boss, a răspuns imediat Patt. Făcându-l pe Boss să se oprească.

-Du-te fă un duș și apoi culcă-te. Mi-e somn. Boss a schimbat imediat subiectul. Patt apoi a fost de acord să se ridice și să meargă la coșul de rufe. Înainte de a-și scoate pantalonii,

-Hei Patt, de ce-i dai jos aici, strigă Boss când l-a văzut pe Patt scoțându-și pantalonii și a mai rămas doar min boxeri. Făcându-l pe Boss să întoarcă capul în altă direcție cu inima bătând cu putere .

-Ei bine, îi scot aici de fiecare dată, a răspuns Patt, zâmbind când a văzut atitudinea lui Boss.

-Dar acum sunt cu tine. Ce faci nu te simți jenat?  a spus Boss dar nu vorbește serios. Patt a luat un prosop și l-a înfășurat în jurul corpului său și s-a dus la Boss. Boss aruncă o privire ușoară și văzu că Patt purta un prosop și scoase un oftat blând.

-De ce ți-e rușine? Boss nu mi-a făcut niciodată un duș m-ai și îmbrăcat. Aproape că ai putut vedea fiecare parte a corpului meu. A tachinat Patt .

-Așa era înainte, când erai încă un copil, a răspuns Boss.

-Așa că acum Boss știe că sunt un bărbat matur, nu un copil ca înainte, spuse Patt pe un ton serios. Făcându-l pe Boss să ridice privirea la Patt .A văzut că Patt era puternic și îl privește cu ochii care transmit sensul acelor cuvinte. Boss simte o durere în piept dar trebuie să aibă o expresie normală.

-Vorbești mult, du-te să faci un duș. Boss nu a vorbit serios și l-a împins pe Patt să facă un duș. Patt a fost de acord să plece. Când Patt a intrat în baie, Boss a căzut epuizat, deși nu făcuse nimic și nu era deloc obosit. Dar Boss simte că a fost epuizant atât fizic, cât și psihic. Boss a stat acolo o vreme și a început să adoarmă. Avea impresia că ceva rece i s-a apăsat pe frunte, dar Boss nu a deschis ochii ca să vadă. Dar am auzit un sunet slab în ureche.

-Vise dulci, Boss.
🙂 Boss răspunde automat în gât cu un zâmbet și imediat a căzut într-un somn adânc

⏰....⏰.....⏰

A sunat ceasul deșteptător de pe telefonul mobil. L-a făcut pe Boss să se trezească pentru că el pusese alarma. Boss și-a luat telefonul mobil și l-a oprit. Apoi s-a întors să se uite in partea cealaltă și a văzut că Patt încă dormea adânc. Apoi Boss s-a ridicat din pat și s-a dus la baie. Boss nu l-a trezit pe Patt pentru ei au adormit târziu. Așa că a părăsit camera să meargă să-i vadă pe părinții lui Patt.

-Te-ai trezit deja?

-Hei Boss, ai dormit bine, a salutat vocea mamei lui Patt. Boss ridică grăbit mâna pentru a-i aduce omagiu.

-Bună, o salută Boss pe mama lui Patt care urmărea știrile în sufragerie.

-Sunt bine. Îmi pare rău pentru că v-am deranjat în miezul nopții, a spus Boss, mama lui Patt i-a zâmbit amabil.

-Nu trebuie să-ți ceri scuze, nu a deranjat nimic. Casa asta este ca casa lui Boss, te rog să te simți confortabil, Patt încă nu s-a trezit? a întrebat mama lui Pat despre fiul ei.

-Nu încă, cred că o să se trezească peste un timp, l-am lăsat să doarmă mai mult, a răspuns Boss zâmbind.

-Atunci hai să stăm și să mâncăm mai întâi împreună. Apoi du-te înapoi, a spus mama lui Patt , Boss a acceptat și apoi a stat și a vorbit cu mama lui Patt înainte de a auzi zgomotul alergării în jos pe scări.

-Boss, Boss, strigă o voce către Boss. Provocându-i atât pe Boss cât și pe mama lui Patt să privească spre intrarea din sufragerie.

-De ce strigi atât de tare, Patt? a întrebat Boss când l-a văzut pe Patt alergând în sufragerie .Când văzu chipul lui Boss, Patt scoase un oftat ușor înainte de a merge spre el cu o față confuză. Apoi s-a întins pe canapea și și-a pus capul în poala lui Boss în fața propriei sale mame.
Boss a fost puțin surprins.

-Credeam că phi Boss a fugit și s-a întors la magazin. Când te-ai  trezit, de ce nu m-ai trezit și pe mine? a întrebat Patt, uitându-se la fața lui Boss. În timp ce încă zăcea în poala lui Boss, Boss era încă puțin jenat privind la mama lui Patt dar a văzut că mama lui Pat încă zâmbea normal.

-Stai și vorbește frumos. Ce faci dormind aici? a spus Boss cu o voce înverșunată.

-Vreau doar să dorm ,tata nu este încă treaz? a întrebat Patt.

-S-a trezit, este în curtea din spate pentru a face exerciții fizice, a răspuns mama lui Patt.

-Și acum că ești mai mare, încă îl implori pe Boss așa, a tachinat mama lui Patt, zâmbind, Patt a zâmbit și a acceptat, înainte de a se întoarce cu fața spre abdomenul lui Boss și ridică brațele pentru a îmbrățișa talia lui Boss.

-Ei bine, îmi place de Boss și lui Boss îi place să cerșesc, nu? A întrebat Patt, uitându-se la fața lui Boss cu un zâmbet. Acum, Boss este deconcertat de cererile continue ale lui Patt și se uită la chipul mamei lui Patt. Dacă era pe vremea când Pat era copil nu s-ar simți la fel de jenat ca acum.

-Nu mai cerși. Va trebui să te plec să deschid magazinul. Nu uita. Boss schimbă subiectul. Patt zâmbi ușor la colțurile gurii.

-Nu e nevoie să te grăbești. Cineva ți-a deschis deja magazinul, spuse Patt lui Boss.

-Cine îmi va deschide magazinul? a întrebat Boss.

-P’Plan, aseară am vorbit cu el ,P’Plan a spus că va veni să deschidă magazinul  în locul tău, a răspuns Patt, ceea ce l-a uimit puțin pe Boss. Nu credea că Patt îi va cere în secret lui Plan sa vină să deschidă magazinul.

-Este un răsfățat de când eram mic până când a crescut. Boss, nu crezi asta? Mama lui Patt s-a întors să-l întrebe pe Boss, zâmbind.

-Nu e deloc bine, a spus Boss în timp ce privea în jos la Pat cu ochii înverșunați că Patt a luat decizia fără să-i spună, Patt a zâmbit și a acceptat, neclintit.

-Stai Patt. Dacă vrei să dormi, du-te sus și dormi. Boss încearcă să-l facă pe Patt a cerut să se ridice dar Patt nu se ridică.

-Atunci, Boss, te rog vino cu mine în cameră, la rugat Patt.

-Boss, poți să te duci și să  stai în cameră. Dacă mâncarea este gata, voi pune pe cineva să meargă să vă cheme. Oricum, nu te mai grăbești să deschizi  magazinul, a spus mama lui Patt, îl face pe Boss să rămână fără cuvinte.

-Uh... da, a răspuns Boss înainte ca Patt să zâmbească strălucitor, să se ridice în grabă și să-l tragă de mână să meargă imediat în dormitor. Boss a urmat în tăcere tracțiunea tânărului. Odată ce a intrat în cameră, a închis ușa. Patt se apropie și se întinse pe pat ca înainte și strigându-l pe Boss.

-Boss, vino si întinde-te cu mine, a invitat Patt, în timp ce Boss stătea cu brațele încrucișate și se uita la el. Boss era la picioarele patului, nemișcat. Acest lucru l-a făcut pe Patt să realizeze că Boss se enervase, așa că Patt s-a mutat să se așeze la picioarele patului. În timp ce ridica privirea spre Boss care se uita la el.

-Boss, ești supărat pe mine? a întrebat Patt cu o voce normală.

-Deci, nu ar trebui sa fiu  furios? De ce face Patt lucruri fără să mă întrebe mai întâi, Boss a certat înapoi, dar de fapt nu era deloc supărat, voia doar ca Patt să-i spună mai întâi. Patt ridică ambele brațe pentru a se înfășura în jurul taliei lui Boss apoi și-a îngropat fața în stomacul lui Boss.

-Vreau să petrec multă vreme cu Boss, a spus Patt cu o voce tachinată, Boss oftă, simțindu-se blând pentru propria sa inimă care a cedat mereu copilului care îi cerșea.

-Bine, dacă vrei să rămân, voi rămâne. Atunci dă-mi drumul întâi. O să fac un duș. Bosd s-a tras din îmbrățișarea lui Patt .

-Hai să ne întindem mai întâi. Nu e nevoie să te grăbești încă. După ce a spus asta, Patt s-a lăsat jos și s-a întins pe spate, trăgându-l pe Boss cu el.

-Uau! a strigat șocat Boss ,când Patt l-a tras pe Boss în jos și s-a întins deasupra lui corpul lui Patt, cu Patt îmbrățișându-l pentru a-l împiedica pe Boss să se ridice. Boss a trebuit să pună ambele mâini pe saltea pe lângă corpul lui Patt pentru a nu pune prea multă greutate pe corpul lui Patt.

-Pat, îl strigă Boss pe Patt cu o voce aprigă. În timp ce se uita în jos la chipul tânărului care avea ochii închiși și acum zâmbea luminos.

-Uau, a dat Patt un răspuns lung. Boss a știut imediat că Patt se preface că îl enervează.

-De ce ești așa de copil? Boss și-a mutat coatele și a ridicat mâinile pentru a freca capul lui Patt. Patt a râs dar i-a permis lui Boss să-i frece capul până când Boss și-a oprit mâna după ce l-a frecat pentru un timp, acum ambele fețe erau aproape una de alta.

-La ce te uiți? Boss s-a prefăcut că  întrebă pentru a masca sunetul propriei inimi.

-Mă uit la phi Boss și m-am gândit doar la un lucru, a spus Patt. Boss ridică din sprâncene și părea suspicios.

-La ce te ai gândit? a întrebat Boss.

-În trecut, Boss îmi săruta adesea obrazul. De ce nu mă săruți și acum? Ce zici de asta? A întrebat Patt, făcându-l uluit pe Boss. Nu te gândi să-ți asume singur șansa dar acum asta va afecta prezentul.

-Suntem cu toții mari acum. De ce vrei să te sărut? a întrebat Boss într-un mod normal, dar inima îi bătea cu putere.

-Nu văd nimic rău în asta. Îmi place când Boss mă sărută, la vremea aceea, când Boss mă sărută, lui Boss îi plăcea să-mi spună să îl sărut înapoi, nu... așa? Patt a terminat de vorbit și a privit înainte apoi repede la sărutat pe Boss pe obraz.

😘...

Boss încremeni, nu se aștepta ca Patt să-l sărute pe obraz
Boss este fierbinte, deși nu s-a simțit niciodată timid sau jenat înainte când profita de Patt, dar când s-a trezit în aceeași situație ca Patt în acel moment îl face pe Boss să înțeleagă sentimentele lui Patt imediat.

-Ce te joci? Poți să-mi dai drumul, a spus Boss, înainte de a se strădui puțin să-l facă pe Patt să-l elibereze. Patt a acceptat cu bunăvoință să-i dea drumul. Boss s-a mutat apoi să se întindă lângă Patt.

-Nu m-am jucat deloc. L-am sărutat pe Boss pe obraz. Patt îl tachina dar Boss îi aruncă o privire înverșunată. Patt râse încet în gât.

- Am fost de acord cu concursul Luna universități. Ce vrei să ceri? Nu te-am auzit încă spunând ce vrei. Boss se preface că schimbă subiectul. Gura lui Patt se curbă într-un zâmbet ușor.

-Cererea are o dată de expirare? a întrebat Patt.

-Hei, nu există, răspunde Boss.

-Atunci nu am întrebat încă pentru că încă nu pot să-mi dau seama ce vreau, a spus Patt cu un zâmbet. Așa că Boss nu a mai întrebat, dar l-a trimis pe Patt să facă un duș pentru a merge să mănânce împreună cu părinții lui Patt, iar astăzi Boss a stat toată ziua acasă la Patt, dormind, uitându-se la filme până când Patt la dus înapoi pe Boss la magazin seara Patt a fost alungat de Boss pentru a se întoarce la culcare în propria sa casă pentru că Pat a trebuit să meargă la școală a doua zi.

         💜....❤️.....💜

-Unde te duci, Patt? a întrebat Tang, un prieten din grup, după ce a terminat ultima oră de curs.

-Am de rezolvat treburi, a răspuns Patt, pentru că azi era ziua în care trebuia să o meargă să facă cunoștință cu proprietarul mărcii pentru care Patt va fi model. Așa că nu a adus mașina, ci l-a pus pe Boss să-l ia de la universitate după ore.

-Unde mergi? a întrebat Yot.

-Heh heh, voi băieți nu știți nimic. Prietenul meu este model. Trebuie să meargă să vorbesc despre o ședință foto, i-a informat Shogun pe cei doi prieteni ai săi cu care însăşi Patt a interacționat bine. Nu voia să țină secret acest lucru dacă cineva nu întreabă, nu va spune. Cu excepția cazului în care alte persoane vor fi cele care va spune:

-Wow, într-adevăr? Acum nu ești doar o lună universitară, ești atât de popular încât sora mea mai mică din liceu încă întreabă despre tine, dacă toată lumea ar ști că ești și model, cu siguranță vei deveni și mai faimos. A spus Tang în timp ce se gândea nu era gelos pe prietenul său.
Cu toate acestea, Patt părea enervat.

-Sincer, nu vreau să fiu faimos. Dar am făcut-o de necesitate, a răspuns Patt.

-Oh, înțelegem, te duci singur? Sau vrei să mergi cu Shogun, ai grijă, s-ar putea să fii prins din nou, a fost o glumă în grupul lui. Când au aflat că cineva spunea Patt și Shogun dorea să aibă o aventură.

-Oricine flirtează, o voi face orbește. Nici măcar nu vei vedea dacă chimia este corectă sau nu.

-Ești enervat pentru că nu te-ai înțeles cu adevăratul tău, nu? a tachinat Patt, făcându-l pe Shogun să se întoarcă și să-și privească prietenul.

-Care este cel adevărat? Cine este cel adevărat? Nu am unul, a negat Shogun.

-Uau, și sunetul lesei, a tachinat Tang amuzat. Așa că Shogunul l-a lovit cu piciorul foarte enervant.

-Și este Boss cel care vine să te ia, nu-i așa că Shogun s-a întors să-l întrebe pe Patt.

-Cine este Boss? a întrebat Yot cu curiozitate. Patt și Shogun s-au uitat puțin unul la altul.

-Un phi, a răspuns Patt chiar acum, nu voia să spună mare lucru, pentru că lucrurile încă nu mergeau așa cum și-a dorit. Shogun însuși nu s-a gândit să spună nimic pentru că era vorba despre Patt și dacă Patt era gata să le spună prietenilor săi, el le-ar spune.
Apoi cei patru au coborât din clădirea școlii. Patt a cerut să meargă separat la mașina lui Boss. Care este parcat nu departe în fața clădirii. Cât despre Shogun, el a stat de vorbă cu Yot și Tang, așteptând să vină un Plan și să-l ia înapoi.

Boss așteaptă în mașină privindu-l pe Pat care mergea spre el zâmbind, se uită în jur și la Patt. Indiferent pe unde mergea Patt, erau oameni care priveau și acordau atenție. Pat se întoarse periodic să-și întâmpine pe unii dintre colegii de curs, până când ajunse la mașină, Patt deschise ușa mașini s-a așezat lângă șofer.

-Ți-e foame? Am cumpărat apă și gustări? Dacă vrei să mănânci ceva, spuse Boss, întorcându-se să ia o pungă de gustări pentru Patt.

-Mulțumesc, Boss, ai așteptat de mult? a întrebat Patt, Boss era gata să conducă din locul de parcare.

-Nu va dura mult. Stai și joacă-te pe telefonul tău mobil și așteaptă, a răspuns Boss .Patt a continuat să stea și să bea apă și să mănânce gustări.

-Trebuie să mergem mai întâi să-i vedem pe khun Nina și P’Tang? a întrebat Boss.

-Da, a răspuns Patt, așa că Boss a mers mai întâi direct la compania Ninei, unde atât Nina cat și Taeng îl așteptau pe Patt.

-Acum trebuie să mergem la compania proprietarului mărcii, a spus Nina, pentru că astăzi trebuie să vorbească cu proprietarul mărcii pentru a prezenta noul model și celeilalte părți și a vorbi despre conceptul  filmări.

-Puteți să veniți cu mine și cu Boss? Când terminăm de vorbit, ne vom separa. A întrebat Patt.

-Bine, dar când mergem sus și vorbim Boss trebuie să aștepte mai întâi jos. Înțelegi asta? Nina s-a întors să-l întrebe pe Boss. Boss a zâmbit și a acceptat când a fost de acord s-au dus cu toții la compania lui proprietarul mărcii.

-Mă voi așeza și aștept la cafeneaua din fața companiei, Patt, a spus Boss. Stând lângă Patt și zâmbind.

-Deci cine este phi și care este nong? a tachinat Taeng.

-Așa este. Acum cred că sunt un frate mai mic al acestui copil uriaș îi place să se comporte precoce. Boss a tachinat, dar Patt doar a zâmbit.

-Ești gata? a spus Nina, care s-a apropiat și a vorbit la telefonul apoi să întors și am întrebat zâmbind.

-Trebuie să vină și celălalt modelul astăzi? a întrebat Bass de curiozitate.

-Da, dar nu știu dacă a sosit încă. Cred că ar fi bine să urcăm primii, a invitat Nina înainte de a-l lua pe Patt să-l cunoască pe proprietarul companiei. Cât despre Boss, s-a dus să stea și să aștepte la cafenea.

-Chiar și purtând doar o uniformă de student. Arăți foarte bine. A lăudat Nina, Patt a zâmbit și a acceptat în timp ce se afla în lift.

-Ce trebuie să fac astăzi? a întrebat Patt pe un ton normal.

-Nu este nimic mare. Te-am adus la proprietarul mărci pentru a te vedea in persoana nu doar în poza si pentru ca fotograful să vină să vorbească despre tema filmării comerciale, a răspuns Nina. Patt a dat din cap în semn de recunoaștere când a ajuns la ultimul etaj. Secretara ia luat pe Nina, Taeng și Patt să stea și să aștepte în sala de ședințe. În curând, toți au intrat împreună cu o tânără model care era însoțit de o femeie manager de aceeași vârstă cu Taeng, Patt nu era prea atent la tânără pentru că inima lui acum era că nu voia să-l țină pe șeful să aștepte prea mult.

-Bună ziua, toți au sosit. Voi începe să vorbesc imediat.
Modelul nostru este în continuare Khun Ping, ca de obicei, a spus proprietarul companiei.

Fata a zâmbit dulce.

-Ping, chiar trebuie să îi mulțumesc companiei LL pentru că a ales-o pe Ping  să lucreze din nou pentru voi, a spus managerul politicos. Fata nici măcar nu se uitase la cine mai era înăuntru pentru că a venit cu patronul firmei.

-Da, în ceea ce privește modelul masculin, am ales modelul pe care mi l-a oferit khun Nina. Patronul companiei s-a întors să vorbească cu Nina.

-Patt, te rog să te prezinți. Nina s-a întors și i-a șoptit lui Patt.

-Bună, numele meu este Patt. Oricum, vă rog, să  aveți grijă de mine. A spus Patt pe un ton normal. În acel moment, tânăra s-a întors să se uite la Patt și s-a oprit puțin.

-În poze arată bine. Dar in realitate arată mai bine decât în poză. Patt, te rog  ridicate sa te vad mai bine, a spus vocea fotografului care a fost angajat pentru această ședință foto. Așa că Pat a trebuit să se ridice, în timp ce tânăra se uita în ochii lui, abia clipind.

-O figură foarte bună, phi Na. Unde l-ai găsit? a întrebat fotograful. Nina zâmbit.

-Nong Pat este varul lui Pim Peerawit. Tocmai s-a întors să studieze în Thailanda recent, a spus Nina mândru. Pentru că este rar ca acest fotograf să  laude vreun model mai ales pentru prima data când îl vede. Patt și-a aruncat ochii în jur la toată lumea, până când a ajuns la Ping un model tânăr, oferindu-i imediat lui Patt un zâmbet dulce, care Patt o cunoștea doar dintr-o privire că vrea să flirteze cu el pentru că a întâlnit adesea acest gen de privire când era în străinătate, dar Pat și-a întors privirea spre fotograf fără să acorde nicio atenție zâmbetului femeii. Nici măcar cu un zâmbet nu ia răspuns, făcând-o pe fată să înghețe.

Și când știe cine este Patt mulți oameni au fost încântați și au întrebat multe despre Pim. Patt a răspuns până când Nina a trebuit să se întoarcă să vorbească despre muncă cu Pat stând și ascultând în liniște.

Taeng îl informează și pe Patt din când în când despre anumite chestiuni până când conversația a decurs bine, fotograful a cerut să facă o fotografie cu Pat și Ping stând împreună pentru a putea realiza mai  bine conceptul filmări. Patt nu a dezamăgit pentru că el mai făcuse o ședință foto pentru Pim. Așa știe suficient câteva dintre îndatoririle unui model.

-Te cheamă Patt? Întrebă tânăra cu o voce nu prea tare. În timp ce stă în picioare și poza lângă Patt.

-Da, vocea lui Patt era lină.

-Ai mai văzut munca lui Ping? Tânăra a întrebat mai departe. De fapt, tânăra era mai în vârstă decât Patt. Dar nu s-a gândit să o numească „Phi” în schimb.

-Nu, a răspuns Patt, făcând-o pe Ping să tresare puțin pentru ca nu vrea sa fie zgomotoasă.

-Oh, probabil pentru că tocmai ai venit din străinătate. Deci nu prea cunoști modele thailandeze? a spus tânăra să se consoleze, ceea ce era parțial corect.

-Da, răspunse Patt scurt.

-Dacă am terminat aici, nergem să luăm cina ca să ne cunoaștem mai bine, la urma urmei, trebuie să facem o ședință foto împreună. A întrebat femeia zâmbind pentru că de fiecare dată ea a invitat persoana de care era interesată să mănânce. Toată lumea i-a răspuns repede. Pat își miji ușor ochii spre tânără.

-Ai invitat toate modelele care pozează cu khun să iasă  să mănânce pentru a crea intimitate. A întrebat Patt, făcând-o pe Ping să se oprească brusc.

-Poți pur și simplu să-mi spui Ping. Nu trebuie să-mi spui khun. Nu mă deranjează, a spus rapid Ping. Gura lui Patt se curbe într-un zâmbet ușor.

-Mulțumesc că m-ai invitat. Dar refuz, răspunse Patt calm.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum