Capitolul 9

131 12 2
                                    

-Tocmai acum am văzut-o în fața liftului de la primul etaj, a spus Patt, Nina făcu o mutră imediat.

-La început a trebuit să vorbim despre muncă, dar deodată ea a spus că are de lucru urgent și trebuie să plece. Dar adevărata poveste este că și-a făcut o întâlnire. Crede că sunt prost? Managerul ei mi-a spus că e liberă toată ziua. La început, m-am gândit să-o testez. Am vrut să vă întâlniți, mai întâi, dar e în regulă, cred că Nong Patt nu mă va dezamăgi cu această lucrare, nu? Nina s-a întors să-i vorbească lui Patt, zâmbind.

-Atunci proprietarul mărcii o să mă aleagă pe mine? a întrebat Patt, pentru că companiile de modeling trebuie să trimită mai întâi pozele cu modelele proprietarului mărcii.

-Te pot lăsa să decizi. Nu este nicio problemă, a răspuns din nou Nina.

-În acest caz, o voi lăsa pe Taeng să fie cea care se ocupă de tine. În ceea ce privește coada de lucru pentru Patt, este ușor de spus că ea va fi este managerul tău personal. Pim este cel care a dat ordinul. I-am spus că Taeng va avea grijă de tine. Îți garantez că poți avea încredere în mine, a spus Nina zâmbind.

-Pot să-l pun pe Boss să fie managerul meu personal? a întrebat Patt, dar Boss a clătinat imediat din cap și a făcut cu mâna.

-Hei, nu vreau, Patt, îl întrerupse Boss în grabă. Patt se întoarse să se uite la chipul lui Boss cu sprâncenele încruntate.

-De ce? a întrebat Patt.

-Nu știu prea multe despre această industrie. Lasă-o pe Khun Taeng să te îmbrace și să aibă grijă de tine. Cu siguranță cunoaște mai mulți oameni din acest cerc decât mine, a răspuns Boss.

-Da, Patt, nu este că nu am încredere în Boss sau ceva de genul asta. Dar în această industrie, trebuie să cunoști o mulțime de oameni. Trebuie să existe niște conexiuni. Chiar dacă ești manager, în plus, dacă-l las pe Boss să facă treaba asta. Cred că Boss va fi acaparat de vulturi și corbi, i-a explicat Nina lui Patt. Patt a stat în liniște un pic.

-De asemenea, meseria de manager îi cere să acționeze întotdeauna în numele tău, mai ales dacă Boss este un nou manager în industrie. Îți garantez că vei fi recrutat cu siguranță, dacă Patt dorește cu adevărat ca Boss să fie managerul tău. Poți să-i  ceri lui Boss să vină să o ajute pe Taeng. Lasă-l pe Boss să vină și să învețe mai întâi cum este sa fi manager. Iar în ziua în care Boss va fi suficient de pregătit îi va putea lua locul lui Taeng, a spus Nina cu înțelegere. Patt însăși stătea și se gândi nu vrea ca Boss să fie nevoit să se confrunte cu chestiune tulburătoare și nu vrea să întâlnească mulți oameni arătoși.

-Atunci ar fi bine să nu. Nu vreau ca Boss să fie obosit. Încă ceva, Nina. Sunt aici doar să ajut. Nu am venit să semnez un contract ca să fiu un membru al agenției tale, a răspuns Patt, făcându-l pe Nina să râdă ușor.

-Sunt cu adevărat mort, știu mai multe despre tine. O să fiu un pic mai lin, știu că nu vrei să semnezi un contract. Îți promit că nu vei fi un model al agenției mele, dar trebuie să semnezi pentru procentul din onorariu. Dar dacă data viitoare mai am vreo slujbă pentru Patt din nou. Va veni Patt ă mă ajute? A întrebat Nina pentru o clipă.

-Trebuie să văd mai întâi ce fel de muncă este, a răspuns Patt. Nina și Taeng s-au uitat unul la altul și au zâmbit.

-Atunci să fim de acord cu asta. O să aștept ca Patt să vină să vorbească mai întâi cu P’Taeng. Faceți o programare și pentru zilele lucrătoare. Voi încerca tot posibilul să nu îți afecteze studiile pentru că Pim mi-a dat instrucțiuni foarte grele. A spus Nina râzând, subliniindu-și cuvintele. Înainte de a-i pune pe Patt și Boss să vorbească într-o sală mică de conferințe De fapt, Patt ar fi trebuit să vorbească singur dar Patt l-a târât pe Boss cu el să asculte.

-Și onorariul este mare. Chiar și pentru Patt care este o față nouă, a spus Boss în timp ce ieșea din compania Ninei.

-Probabil că Pim a vorbit pentru mine, a răspuns Patt, iar Boss a dat din cap.

-În ziua în care Patt trebuie să vină să cunoască proprietarul mărcii, chiar vrei să vin și eu? a întrebat Boss, pentru că Patt vorbise cu el din momentul în care s-a așezat să vorbească cu Taeng că îl va lua și pe Boss ca prieten.

-Este adevărat, Boss, te rog ia-mi mașina. Când este aproape timpul să termin școala, vei veni să mă iei de la universitate apoi ne vom întâlni din nou cu P’Taeng, a spus Patt pentru că era o zi în care avea școală. Dar tot e bine că termină mai devreme.

-Pot să facem așa. Deci o să am un frate mai mic faimos? a tachinat Boss,  zâmbind.

-Ce este? Nu intenționez să fac o carieră principală din asta, doar ajut pentru că nu pot să nu mă supun lui P’Pim, a spus Patt cu nonșalanță. Și-a luat această slujbă doar pentru distracție.

-Deci, care este ocupația ta principală? a întrebat Boss în glumă

-Sa deschide un magazin de internet, un magazin de jocuri, a răspuns Patt, făcându-l pe Boss care era pe cale să deschidă ușa mașinii.

-Heh heh, asta e amuzant. Ai de gând să concurezi cu mine, întrebă Boss, tachinat, înainte de a deschide ușa și a se așeza pe propriul scaun în mașină.

-Cine a spus că îl deschid să concureze cu Boss? O să fiu partener cu Boss, a spus Patt, făcându-l pe Boss să tacă puțin. Dar trebuie să se prefacă că arată un zâmbet de parcă nu înțeleg ceea ce Patt încearcă să transmită, Boss chiar înțelege bine.

-Nu te va face bogat. Este suficient să mănânci și să trăiești. A răspuns Boss într-un mod normal împreună cu ieșirea din parcarea Companiei lui Nina.

-Nu vreau să fiu bogat. Problema de a fi bogat și sărac nu este importantă pentru mine. Mai important este cu cine ne-am petrece mai degrabă viața? a spus Patt fără să se uite la fața lui Boss, făcându-i inima să fluture și să bată cu putere în același timp.

-Oh, te rog sună-l pe Plan. Întreabă-l ce vrea să mănânce. O să trec și să-i cumpăr.  Boss a schimbat imediat subiectul. Patt a înțeles foarte bine dar nu plănuia să protesteze sau să continue să vorbească despre aceeași chestiune. Patt ridică telefonul mobil și apăsă să-l sune pe Plan împreună cu pornirea difuzorului, astfel încât Boss să poată auzi.

(„Oh, ce spui? Te întorci?”) A spus vocea lui Plan.

-Ei bine, mă întorc. Ce vrei să mănânci ca Boss să-ți poată cumpăra, înainte de a auzi vocea lui Plan și de a se întoarce să-l întrebe pe Shogun. Cei doi s-au certat pentru mâncare pentru o vreme. Cu Patt și Boss stând și ascultând în timp ce râdeau.

(„Acest copil vrea să mănânce salată de papaya, pui la grătar, cascade.”)  a spus Plan, revenind.

-Patt, vrei să mănânci ceva special?

-Pot să mănânc orice, a răspuns Patt.

-Bine, Plan, îl voi cumpăra pentru tine. Dacă aveți nevoie de altceva în afară de asta, te rog să mă suni și să îmi spui.

-Te anunț când sunt aproape de restaurant. Nu mă duc să-ți cumpăr iar, i-a spus Boss prietenului său înainte de a-l lăsa pe Patt să închidă telefonul.

-Am un restaurant obișnuit. Este foarte delicios. Tocmai s-a deschis când Patt a plecat în străinătate. Odată ce Patt încearcă, o să-ți placă, a spus Boss zâmbind.

-Boss, cum ai găsit acest restaurant? a întrebat Patt fără să stea pe gânduri.

-Porrut... um, un prieten mă ducea să mănânc acolo apoi m-am îndrăgostit de mâncarea de acolo, așa că am cumpărat și am mâncat des. Boss a scos din greșeală numele persoanei cu care s-a culcat, dar a trebuit să pretindă că este un prieten. Patt ridică ușor sprâncenele.

-Prietenul lui Boss are și o prescurtare ca Rut? N-am mai auzit de el până acum. A întrebat Patt.

-Patt nu-l știe este doar un prieten dintr-un alt grup de prieteni de ai mei. A răspuns Boss evaziv. Împreună cu a se blestema pe sine în inima lui. De ce nu găsește un alt răspuns pentru Patt?

-Chiar? Patt a răspuns doar la asta și nu a mai pus alte întrebări. Făcându-l pe Boss să se retragă în secret și să expire încet. Boss a condus direct la restaurantul „Isaan” despre care povestise. Când a ajuns acolo, Boss și-a parcat mașina în parcare din lateral. La acest restaurant, mesele sunt puse într-un mic pavilion. Boss este pe cale să oprească motorul. Dar ochii lui au văzut pe cineva cunoscut care ieșea din restaurant și intră în parcare. Îl face pe Boss să facă o pauză.

-Nu ai de gând să cobori? Patt era pe cale să deschidă ușa mașinii dar s-a întors și l-a întrebat pe Boss care stătea încă și privea încă înainte.

-Uh, doar o clipă, Patt. Lasă-mă să mai stau o clipă soarele este foarte puternic și frumos de privit astăzi, a spus Boss,  distanța de la parcare la magazin era de aproximativ zece metri. Boss râse sec dar ochii lui priveau din când în când spre exteriorul mașinii. Boss nu vrea să se întâlnească cu această persoană, mai ales dacă vine și Patt. Chiar nu voia să-l întâlnească, așa că a întârziat să aștepte ca persoana respectivă să plece prima. Patt a observat și privirea lui Boss, dar nu a întrebat nimic despre tânărul înalt care urma să intre în mașina parcată la ceva distanță.

Când mașina celeilalte părți a plecat Boss poate respira puțin mai ușor.

-Ar fi bine să ne grăbim și să intrăm, s-a întors Boss să-i spună lui Patt, care acum se uita la fața lui în tăcere.

-Este ceva în neregulă? întrebă Boss curios.

-Nu, phi. Să coborâm și să cumpărăm ca să ne grăbim înapoi și atunci Boss nu va fi atât de fierbinte, a spus Patt înainte de a deschide ușa mașinii și a ieși primul. Boss se uită la Patt cu confuzie. Dar nu a întrebat nimic, a coborât din mașină și a intrat în restaurant împreună cu Patt.


-Hai să ne grăbim. Shogun va mesteca computerul și îl va mânca ca o gustare, a salutat Plan, zâmbind când i-a văzut pe Boss și Patt intrând în magazin cu pungi de mâncare în mână.

-P’Plan este prea mult, a strigat Shogun înapoi înainte de a se repezi înăuntru să pregătească o farfurie pentru a pune mâncarea pe care i-a cumpărat-o Boss.

-Se pare că ți-e foarte foame, a spus Boss în glumă. Apoi la urmat pe Shogunul, în timp ce Patt îl trase mai întâi de brațul lui Plan.

-Ce? a întrebat Plan.

-Este persoana numită Rut cea despre care mi-a vorbit P’Plan? întrebă Patt, nu prea tare, pentru că cei doi încă nu îl urmaseră pe Boss, iar Plan se opri, puțin liniștit.

-Da, de ce întrebi? a întrebat Plan înapoi, privind și el spre intrare pentru a vedea dacă Boss iese sau nu. Patt strânse ușor din dinți când a auzit asta.

-Nu e nimic. Doar că Boss a spus accidental acest nume, a răspuns Patt cu voce liniștită.

-Probabil că nu ai întrebat nimic, îl întrebă Plan pe Patt pe un ton serios.

-Am întrebat doar cine este. Dar Boss a spus că este un prieten, a răspuns Patt așa cum ia răspuns de fapt Boss. Plan dădu din cap.

-Nu spune nimic. Lasă-l să spună de la sine, bine? a spus Plan.

Vocea era calmă și expresia era la fel de calmă.

-Da, răspunse Patt, exact când Shogunul deschise ușa.

-Ce faceți voi doi stând acolo, îi făcu semn Shogun, Patt și Plan intrară înăuntru fără să mai vorbească despre acest subiect, când au intrat, s-au aranjat să se ajute reciproc să toarne mâncare în farfurii. Boss a ieșit sa se mai uite puțin la lucrurile din magazin apoi s-a întors și s-a așezat lângă Patt.

-Acest fel de mâncare, al lui Patt, nu este foarte picant. Boss scoase în grabă preparatul Somtam pe care îl comandase special pentru Patt și îl apropie de tânărul care stătea acum liniștit, parcă se gândea la ceva în inima lui.

-Patt, ce e în neregulă? a întrebat Boss când l-a văzut pe Patt stând nemișcat.

-Nu, răspunse Patt, Plan îl privea cu înverșunare pe Patt pentru a-l descuraja pentru că a văzut care sunt simptomele.

-Oh, deci cum este? ai fost de acord cu ședința foto? Shogun care nu cunoștea povestea sa dovedit a fi cel care a schimbat situația așa că Patt s-a întors să dea un răspuns dur unui prieten despre ședința foto.

-Hmm, faci fotografii cu un model pe nume Ping? Deci trebuie să fi atent în acest caz. Shogun a dat un avertisment când a aflat că prietenul lui avea de gând să facă o ședință foto cu un model pe nume Ping.

-De ce să fie atent, Shogun? a întrebat Plan curios.

-Oh, P’Plan, acest model este înnebunită după știri. Îi place să găsească știri și să continue să facă probleme pentru că atunci când sunt multe povești ea devine si mai faimoasă și nu contează cât de scandaloasă este știrea. A spus Shogunul cu profundă cunoștință.

-Fata asta e nebună, am cunoscut-o deja. M-am lovit de ea în fața liftului și a strigat: „Ești atât de drăguț să privești pe unde mergi”, a spus Boss într-un mod amuzant.

-Este adevărat, Boss? Ce ai spus că această fată Ping are o personalitate proastă? De când a învățat să fie un copil atât de prost. Mănâncă ,nu vrei să mănânci sau ce? A spus Plan dar în același timp a vorbit cu Shogun dar nu serios. Înainte de a scoate salata de papaya și de a o pune pe o farfurie separată pentru Shogun

-Era pentru noi patru, spuse Shogunul cu voce joasă.

-Sper să nu te îndrăgostești de farmecul acelei fete. Shogun se întoarse către prietenul său amuzant.

-Ce îți lipsește? Am vrut să țip la ea dar Boss m-a oprit primul, a răspuns Patt ,Shogun și Plan au râs că lui Patt părea să nu-i pese de nimeni în afară de Boss.

-Să nu mai vorbim despre acea femeie. E mai bine să mănânci, a spus Boss să schimbe subiectul împreună cu a pune de mâncare pentru ca să-l mulțumească pe Patt  pentru că Boss a simțit că emoțiile lui Patt pare că nu sunt foarte bune.

-Cum este pe gustul tău, Patt? a întrebat Boss după ce a mâncat o vreme.

-Ar fi trebuit sa te întreb mai întâi? Vrei să mănânci altceva? Boss s-a gândit că Patt nu a vrut să mănânce mâncare de la Isaan, așa că Patt a putut doar să ofteze încet.

-Vrei sa mănânci ceva? O să sun sa comand pentru tine, a întrebat Boss din nou, liniștindu-l.

-E în regulă pot să mănânc, doar am fost puțin enervat, a răspuns Patt. Boss a luat telecomanda pentru aer condiționat și a reglat-o să fie mai rece decât înainte. Văzând că Boss face tot posibilul să-i facă pe plac, când a terminat de mâncat, Plan și Shogun s-au oferit să spele vasele. Boss a ieșit apoi să se uite la magazin. Patt l-a urmat și s-a așezat lângă Boss, pornind computerul și uitându-se la lucruri. Înainte de a deschide și a vedea pagina „Cute Boy” a Universități la care studiază Patt.

-La ce te uiți, Boss? a întrebat Patt, mișcându-și scaunul pentru a se așeza lângă Boss.

-O să mă uit să văd dacă există poze cu Patt postate pe pagină că sa le  pot salva, a spus Boss zâmbind, făcându-l și pe Patt să zâmbească.

-Adevăratul este așa. Încă încerci să găsești un loc unde să salvezi pozele. Îl tachina Patt, iar Boss zâmbi puțin amuzat.

-Vreau să păstrez câteva poze de când Patt era la universitate, îi răspunse Boss pe Patt nu îl deranjează. A văzut o fotografie ieri când Patt a primit titlul universitar de Luna. Boss a apăsat pe salvare pentru a o păstra si mai ales imaginea când Patt cânta la tobe. Boss salvează aproape fiecare fotografie.

-La ce te uiți? Plan a plecat și a întrebat. Când îi vede pe Patt și pe Boss stand și privind ecranul computerului împreună.

-Pagină de la Universitatea lui Patt. Au fost o mulțime de poze de ieri, a spus Boss înainte de a se opri când pagina a postat o fotografie și Patt s-a încruntat, confuz, precum și Plan și Shogun care stăteau și priveau.

-Hei, ce se întâmplă? De ce sunt poze cu mine și cu tine împreună? a întrebat Shogun înaintea lui Patt. Boss avea de gând să citească o postarea în care o studentă a postat o poză cu Patt și Shogun în timp ce stăteau și vorbea în culise, Patt freca capul lui Shogun cu mâna în timp ce zâmbea. Mesajul postat este...

...Oh, sunt atât de fericiți Patt și Shogun au ceva în cutia de bambus? Oare sunt împreună? Și arată foarte bine....

Și au fost multe comentarii care au fost de acord și au fost diferiți oamenii care vedeau lucrurile altfel. O poză cu Patt stând alături de o tânără frumoasă pe care Boss își amintește că la văzut pe Pat cu acea fata că au mers împreună în ziua în care Boss a mers să îl ia pe Patt.

-La naiba, fetele flirtează cu tine, ești nebun? a strigat imediat Shogun. În timp ce Plan râdea nu era îngrijorat de asta dar Patt stătea încruntat.

-Vorbești serios, Patt, a întrebat imediat Shogun când a văzut expresia feței lui.

-Nu, este vorba despre mine și despre tine. Nu-mi pasă deloc. Dar chestia asta, arătă Patt spre computer. Un comentariu care a postat o poză cu el și cu o altă fată și mesajul spune ceva de genul „Pat și o tânără sunt un cuplu adevărat și arată bine împreună.”

-Cine este această femeie? a întrebat Plan, oarecum suspicios,

-Cherry, o prietena este Steaua grupului cu mine. Aceste imagini sunt probabil din timpul repetițiilor pentru concurs, a spus Patt în timp ce se uita la fața lui Boss, care încă avea o expresie calmă.

-Ce crezi? Plan a vrut să-l întrebe pe Boss în loc de Patt, a vrut să știe ce crede Boss.

-Oamenii continuă să facă fantezii. Patt tocmai a primit titlul de Lună la facultate, așa că oamenii trebuie să fie cu ochii pe el, a spus Boss cu nonșalanță. Dar în inima lui a crezut în secret că  imagine lui Patt și a tinerei arată într-adevăr potriviți unul pentru celălalt. Dar Boss nu vrea să se gândească singur la asta chiar dacă știu că nu este adevărat.

-Dar nu-mi place că există povești care nu sunt adevărate ca asta, a spus Patt înainte de a ridica telefonul mobil și apasă pentru a intra în aplicația de Facebook.

-Uau, sunt atât de mulți oameni aici? Shogun care a văzut a vorbit uimit ,erau multe cereri de prietenie pe Facebook-ul lui Patt, crede ca sunt câteva sute de cereri, pe Facebook cei mai mulți dintre ei sunt prieteni din străinătate și prieteni apropiați din Thailanda și rude, asta e tot, dar Patt nu vrea să accepte pe nimeni. S-a dus la pagina pe care era Boss apoi căuta postări care includ imagini cu el și Shogun și poze cu el și Cherry. Înainte de a comenta.

....Îmi pare rău. Atât Shogun, cât și Cherry sunt prieteni mei ,nu este cel adevărat de care îmi place....

Boss a ridicat din sprâncene când a văzut răspunsul lui Patt .Nici măcar un minut mai târziu, cineva a apreciat mesajul. Împreună cu multe comentarii întrebându-l pe Pat, dar Pat nu era interesat să răspundă.

-Cel adevărat? Cine este? a întrebat imediat Boss. Plan și Shogun și-au ridicat în secret un zâmbet in colțurile gurii.

-Am spus și eu așa ca să nu ne mai înțeleagă greșit lumea, a răspuns Patt, fără să-i pese.

-Eu zic să nu intri și să citești. O să-ți pierzi cumpătul, este mai bine să joci un joc Patt îi invită să joace un joc pentru a schimba subiectul. Este chiar în direcția lui Shogun care vrea să continue să joace. Cei doi au pornit apoi computerul care este liber și stau  să se joace. Doar Plan stătea pe canapeaua de lângă masa principală a calculatorului și Boss care au rămas singurii.

-Te gândești prea mult la asta? a întrebat Plan pe Boss cu o voce nu prea tare.

-Despre povestea de pe pagina de acum, a întrebat  Plan.

-Nu m-am gândit prea mult la asta pentru că știu că Patt nu are nimic de-a face cu Shogun, iar Patt însuși știe exact ce părere ai despre Shogun, a răspuns Boss, dar Plan clătină din cap înainte și înapoi.

-Povestea lui Patt și a copilului meu e amuzantă. Mă refer la povestea lui Patt și a celeilalte persoane. Fata aceea? a întrebat Plan mai departe. Boss a tăcut puțin înainte de a se uita direct la Patt, care vorbea despre jocuri cu Shogun.

-Nu m-am gândit la nimic. Patt tocmai a început să studieze sunt sigur că nu a dat foc atât de tare. O să flirtez repede cu copilul ăla, a spus Boss în timp ce se gândea.

-Dar... dacă durează prea mult, s-ar putea să nu fie posibil. Dacă acea femeie este cu adevărat bună, Patt ar putea fi interesat, a răspuns Boss.

-Hm, asta e o prostie, spuse Plan cu o voce batjocoritoare. Boss și-a ridicat ușor sprâncenele.

-Ce prostii? a întrebat Boss.

-Ar trebui să te cunoști mai bine pe tine însuți, Boss. Prostia aia despre care vorbești. Ce înseamnă asta de câți ani ai așteptat asta? Știu că tu însuți știi ce crede Patt despre tine, doar că închizi ochii și urechile și te prefaci că nu știi, ești nebun? În trecut, ai încercat să faci totul pentru a-l face pe Patt al tău. Dar acum te comporti de parcă l-ai îndepărta pe Patt sau chiar asta vrei acum? a spus Plan, părând serios. Dar nu era foarte tare. Boss era puțin tăcut nu știa cum să ii explice prietenului său lucrurile și despre viitorul lui Patt că va trebui să întâlnească mulți oameni

-Chiar greșesc? Vreau ca Patt să găsească ceva mai bun decât mine. Tu însuți ar trebui să știi. Ei bine, ce greșeli am făcut? Știi cât de prost sunt. Nu sunt ca tine, Plan. Nu sunt la fel de puternic ca tine, spuse Boss încet la final.

-Nu crezi că Pat ar putea accepta blestemul tău, a întrebat Plan, Boss nu a răspuns.

-Pentru tine să gândești așa despre tine însuți este o insultă. Și chiar l-ai privit de sus pe Patt. Știai? Plan a spus din nou. Boss nu putea decât să ofteze încet, problema legată de Patt ,Boss se va gândi mai mult decât orice.

-Nu te duci acasă, Patt? a întrebat Boss când a văzut că era foarte târziu, iar Shogun a cerut să plece pe la 20:00 dar Pat era încă întins pe canapea lângă el la biroul principal al computerului.

-Voi dormi aici. Mâine e duminică, a răspuns Patt.

-Deci nu te-ai gândit să stai o vreme în casa părinților tăi? Vi la mine tot timpul așa. Nu ești îngrijorat ce va spune tatăl tău? a întrebat Boss pe un ton serios. Chiar dacă Patt venea adesea să stea cu el în trecut, pe Boss nu l-a deranjat. Dar după ce Patt a plecat în străinătate și s-a întors, Boss s-a gândit că părinții lui Patt ar dori să aibă timp să vorbească cu fiul lor. Dar fiul a refuzat să stea acasă. Patt privi fața lui Boss în gol. Înainte de a-și scoate telefonul mobil și de a apăsa un apel, Boss l-a privit suspicios.

-Hei, ai dormit? Am sunat să te deranjez? Oh... nimic, am sunat să vă spun că în seara asta, Boss va dormi acasă cu mine. I-a spus Patt la telefon propriei sale mame, făcându-l pe Boss să înghețe când a auzit ce a spus Patt.

-Hei Pat, despre ce vorbești? l-a întrebat imediat Boss pe Patt. Dar Pat nu era interesat.

-Oh, nimic. De îndată ce ajung, voi veni să-l trimit din nou pe Boss. Bună... Da... Da... Mulțumesc. Patt a vorbit puțin cu mama lui, apoi a închis și s-a întors. S-a uitat din nou la fața lui Boss și l-am văzut pe Boss privindu-l cu înverșunare.

-Ce i-ai spus mamei? Boss a spus:

-Ceea ce ai auzit Boss. Am sunat să le spun că sa fi confortabil. A spus Patt zâmbind.

-Nu pot să plec, Patt. Ști că trebuie să deschizi magazinul, a spus Boss.

-Ei bine, te voi aduce de dimineață. Nu poți să mănânci cu mine?

-Deja ti-am spus. Boss o să doarmă cu mine a spus că va aștepta să-l vadă și pe Boss dimineață, a spus Patt. Boss se uită obosit la fața lui Patt. Nu cred că Patt va fi răsfățat așa i-a legat mâinile și l-a lovit astfel.

-Da Boss. Hai să petreci noaptea la mine acasă. Nu este nimic, spuse Patt, implorând, întinzându-i mâna lui Boss și strângând-o ușor, inima lui Boss s-a înmuiat.

-Bine, bine, dar dimineața trebuie să mă grăbesc și să mă întorc. Nu ezit, știi asta, i-a amintit Boss. Patt a dat din cap și a zâmbit. Boss și-a îndreptat atenția către computer. Cât despre Patt, a apăsat pe telefonul mobil și a trimis un mesaj pentru al ruga pe Plan ca mâine, să deschidă magazinul de dimineața pentru Boss.

Plan >> Unde mergeți?<<

PaT_PB <<O să-l duc pe Boss să doarmă la mine acasă. Boss este îngrijorat de magazin .>>

Plan >> Ei bine, îți voi cere ceva în schimb?

PaT_PB << Te ajut să ți muștele departe. Acele muște care vor veni la Shogun pentru tine.

Plan >> O, bine, înțeleg  schimbul. Băiat viclean.

PaT_PB << Îți mulțumesc pentru ajutor  <<

Când răspunsul la Plan a fost deja dat Patt și-a pus telefonul mobil ca de obicei. Mâine va face o scuză să nu-l ducă pe Boss înapoi la magazin, dar era deja înăuntru.


Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum