-Ce faci? l-a întrebat Boss pe Patt.
-Ești puțin mai cald. Îmi doresc foarte mult ca Boss să mă îmbrățișeze. Va fi mai cald decât asta, a implorat Patt din nou, ceea ce l-a făcut pe Boss să realizeze că cei doi nu erau singuri.
-Patt, stai jos. Boss s-a întors să privească în jur. A văzut mulți oameni privindu-i și zâmbind. Unii oameni au evitat ochii lui Boss. Așa că a trebuit să-i spună lui Patt să se așeze. Fața îi era puțin fierbinte, dar îl ținea neclintit. Patt a fost de acord să stea jos dar nu s-a îndepărtat de Boss.
-Atmosfera aici este foarte bună. Sunt o mulțime de copaci. Dacă nu ar fi trebuit să merg la studiu mâine, cred că îl voi invita pe Boss să rămână peste noapte, a spus Patt privind în jur.
-În ce zile ești liber? Și apoi Patt a luat banii, așa că mă duci într-o excursie. Boss a zâmbit pentru că salariul pe care l-a primit din această ședință foto era foarte mult.
-Phi Boss chiar vine? Nu mai ești îngrijorat de magazin. A întrebat Patt înapoi.
-Hm, asta e. Boss se prefăcu că se gândește. Acest lucru l-a făcut pe Patt să cadă imediat.
-Boss încă nu vrea să părăsească magazinul. Vino cu mine. S-a întors Patt sarcastic. Boss zâmbi ușor.
-Trebuie să îmi spui dinainte. Voi găsi pe cineva care să se uite la magazin pentru mine. Nu sunt bogat, dar veniturile mele provin din magazin și de la a face mici rapoarte pentru copii, a răspuns Boss.
-Ți-am spus că pot avea grijă de Boss. Nu vorbesc prosti, spuse Patt din nou înainte de a fi lovit în frunte de către Boss.
-Acum mă provoci să te cert, așteaptă un minut, a spus Boss zâmbind, exact când Taeng se apropie cu o sticlă de apă și i-o dădu lui Patt.
-Phi Taeng, ai vreun medicament? a întrebat Boss, roșind și mai mult.
-De ce? Boss, ești bolnav? a întrebat Taeng imediat.
-Nu, phi. Îl voi pregăti pentru ca Patt să-l ia . Va trebui să stea ud mult timp, mă tem că se va îmbolnăvi. A spus Boss pe un ton serios, zâmbind ușor.
-Mă duc să întreb pe cei se la recepție pentru tine. Probabil că are unul, a răspuns Taeng. Boss se poate simți ușurat. Apoi, cei trei s-au așezat și au vorbit despre muncă și alte chestii, așteptând să se pregătească, Ping a ieșit purtând o cămașă albă subțire și o pereche de pantaloni scurți de la brand.
Patt și Ping au mers imediat să vorbească despre ședința foto, așa că Boss a stat și a privit de la distanță. Locația din stațiune este într-adevăr potrivită pentru fotografii cu multe unghiuri frumoase, naturale. Boss la văzut pe Khet stând în fața monitorului unde fotografiile apar pe ecran pentru a le verificare. Așa că s-a dus să îl salute.
-Bună, Khet, îl salută Boss și îi zâmbi ușor lui Khet.
-Bună, ai dormit bine? Îl întrebă Khet. Boss își ridică sprâncenele încurcat. Khet a râs încet.
-Am trecut să-l văd pe Boss în dressing. Dar Boss doarme, spuse Khet .Boss zâmbit.
-Tocmai m-am trezit și eram puțin obosit, a răspuns Boss înainte de a se uita la ecran. Îl face pe Boss însuși să nu-și poată ajuta inima să bată cu putere când vede fotografiile lui Patt.
-Patt arată foarte bine, a spus Khet. Împreună cu privirea la chipul lui Boss Boss însuși se uită la imaginea cu Patt de pe ecran.
-Da, arată grozav, a răspuns sec Boss.
-Am auzit echipa că a spus că este și luna universității, a spus din nou Khet
-Da, a răspuns Boss zâmbind, simțindu-se mulțumit și puțin mândru.
-Boss trebuie să fie foarte mândru, a spus Khet, făcându-l pe Boss să realizeze că era neglijent că sa uitat prea mult la poza lui Patt.
-Sunt mândru de fratele meu, a răspuns Boss ca o curtoazie pentru că toți membrii personalului știau că Boss era fratele lui Patt.
-Patt, nu te încrunt. Fă-ți fața să se simtă relaxată. Strigă vocea fotografului. Acest lucru l-a făcut pe Boss să se întoarcă și să se uite la locul în care stătea Patt făcând fotografia și a văzut că Patt îl privea cu o expresie strânsă.
-Îmi pare rău, răspunse Patt dar ochii lui încă se uitau la Boss, făcându-l pe Boss să înțeleagă ceva.
-Mă voi scuza mai întâi, se întoarse Boss să-i spună lui Khet cu o voce tachinată. Khet zâmbi ușor amuzat.
-Da, trebuie să fie foarte posesiv cu Boss, îl tachina Khet, făcând ca expresia lui Boss să nu fie corectă când Khet vorbea de parcă ar fi știut ceva. Boss nu a răspuns nimic. S-a apropiat imediat și s-a așezat.
-În timpul ședinței foto a lui Patt nu mai flirta, Boss. Se auzi o voce tachinatoare de avertizare dinspre Khet. Îl face pe Boss să se întoarcă imediat să se uite la Taeng. În ceea ce îl privește pe Patt, el și-a putut ajusta expresia facială pentru a continua să facă fotografii.
-Cu ce cochetez, phi Taeng? a întrebat Boss.
-Noi știm că Patt este gelos pe tine până la moarte. Încă o să merg și să vorbești cu alți oameni, a spus Taeng din nou. Determinându-l pe Boss șeful să-și ajusteze incorect expresia
-Nu are nicio legătură, a răspuns Boss cu voce joasă, dar a acceptat să stea nemișcat în timpul ședinței foto a lui Patt. Ședința foto cu Ping a fost puțin fizică. Patt a trebuit să-și descheie cămașa pentru a dezvălui mușchii puternici ai pieptului și abdominali, făcându-l pe Patt să arate foarte sexy. Boss care stătea și se uita a trebuit să ridice mâna pentru a-si acoperi gura și nasul de teamă să nu saliva accidental.
-Chiar ai un corp drăguț, a spus el în glumă.
-Acesta este un copil în grija mea, a tachinat Boss. Taeng râse puțin împreună cu atingerea ușoară în glumă a brațului lui Boss.
-Știu, doar te hărțuiam cu ochii mei. Apropo, nu doar Patt este posesiv cu Boss. Boss este și el gelos pe Patt, a tachinat din nou Taeng. Îl face pe Boss să nu îndrăznească să spună nimic mai departe de teamă să nu audă alții.
După un timp, a terminat de făcut poze împreună în prima zonă. Fotograful îl lasă pe Pat să se odihnească. Să o pozeze pe Ping singură ,înainte ca Taeng să-i înmâneze lui Boss un prosop . Boss părea confuz.
-Dă-i prosopul lui Patt. Probabil că este mort de frig, spuse Tang, făcând un semn din cap către Patt. Boss crede echipa ar fi trebuit să îl pregătească dar Boss era îngrijorat așa că i-a dat imediat un prosop lui Patt.
-Ce faci, Patt? Acoperă-te mai întâi, i-a spus Boss lui Patt, și l-a acoperit pe tânăr cu un prosop în timp ce curgea. Patt a zâmbit puțin.
-Mulțumesc, Boss. Te rog, îmbrățișează-mă îmi e frig, a spus Patt și l-a tras pe Boss să-l îmbrățișeze.
-Patt, dă-i drumul mai întâi. Boss l-a scos în grabă pe Patt. Chiar dacă voia să-i ofere căldură lui Patt? Dar în fața a zeci de oameni, nu a avut destul curaj. Dar Pat încă îl îmbrățișa pe Boss. Dar slăbește puțin îmbrățișarea apoi a apucat corpul lui Boss, astfel încât să fie întors cu spatele și Patt l-a îmbrățișat pe Boss din spate. Împreună cu Boss, merge spre Taeng. Boss mergea încet din cauza faptului că a fost îmbrățișat din spate de un copil uriaș.
-Pat, poți să te schimbi și apoi să iei o pauză pentru prânz. După-amiaza, mai sunt două seturi de fotografii de făcut, a spus Taeng pentru că deja se dusese să întrebe personalul. Boss s-a mutat, a apucat mâna lui Patt și l-a condus imediat la dressing pentru a-și schimba hainele ude, Taeng s-a dus să ceară medicamente pentru febră pe care Patt să le ia mai întâi, așa cum a cerut Boss. Patt s-a întors să-și îmbrace ținuta. A fost să mănânc prânzul pe care proprietarul stațiunii îl pregătise pentru echipă sub formă de bufet.
-Putem să mâncăm mai întâi, phi Taeng? a întrebat Boss cu atenție, deoarece o parte din echipă încă lucra pentru că Ping a venit târziu. Așa că a trebuit să fac mai întâi fotografiile solo.
-Poți să o mănânci, a răspuns Paeng lui Patt, Boss și Taeng împreună cu câțiva membri din echipă au mers și au luat mâncare și s-au așezat să mănânce.
-Și după azi, vor mai fi fotografii? a întrebat Boss în timp ce stăteau și luam prânzul împreună.
-Nu există. Am terminat filmările azi și apoi cam într-o săptămână îți poți lua salariul vom păstra legătura, a spus Taeng zâmbind. Patt dădu din cap.
-Dar dacă există o altă slujbă pentru Patt, Patt este dispus să vină să mă ajute? a întrebat Taeng. Pat stătea și se gândi o clipă.
-Încă nu pot să-ți dau un răspuns, phi pentru că vreau să mă concentrez mai întâi pe studiu. Dar dacă nu afectează studiul său dacă vrei să te ajut, voi veni să te ajut, așa voi câștiga bani și voi putea sa am grijă de seniori prea gânditori de pe aici, spuse Patt, aruncându-se o privire către Boss, iar Taeng râse încet. Boss se preface că se uită la stânga și la dreapta.
-Cine este seniorul ăla Patt pe care îl cunoști? Boss s-a prefăcut că îl întreabă, știa foarte bine că Patt se referea la el.
-Ști. O ști bine. Dacă vrei să știi cine este încearcă să te uiți în oglindă și vei vedea. Oh, dacă îl vezi, te rog spune-i să nu se gândească prea mult. Viețile noastre sunt incerte. Orice vrei să faci și să nu cauzează nimănui probleme, doar fă-o, a spus Patt într-o serie de cuvinte. Îl lasă pe Boss fără cuvinte
-Dacă îl găsesc, îți voi spune Boss s-a prefăcut că a răspuns așa. Boss nu a mai vorbit despre această chestiune până când nu s-au săturat. Așa că Patt și Boss au mers la o plimbare pentru a vedea împrejurimile înainte de a trebuie să te pregătească să continue munca până după-amiaza.
-Patt a mâncat încă? Întrebă brusc vocea lui Ping. Când i-a întâlnit pe Patt și pe Boss în timp ce aveam de gând să iau prânzul.
-Da, răspunse Patt politicos.
-Nu ai așteptat-o deloc pe Ping, aș vrea să iau prânzul și cu Patt. Tânăra a făcut o mutră, părând confuză.
Dacă nu ar fi cunoscut personalitatea fetei înainte este probabil să fi vrăjit de această drăgălășenie dar știind personalitatea aspră a fetei, ea îl făcu să se simtă indiferent cu acest gest. Asta era într-adevăr ca ceea ce spusese Patt, că era frumoasă, dar nu era bună de sărutat.
-Data viitoare, te rog vino la timp. Vom lua o pauză împreună, a spus Patt zâmbind, dar Boss a văzut-o mai degrabă ca pe un rânjet. Tânăra a rămas puțin surprinsă, dar și-a ajustat fața și a continuat să-i zâmbească dulce lui Patt.
-Atunci data viitoare dacă avem un alt eveniment împreună. Ping va veni mai devreme, a spus tânăra înainte de a fi chemată la prânz. Așa că Patt și Boss au plecat.
-Nu mă învinovăți, spuse Patt pentru că știa că Boss îl va critica pentru că o mușcă pe fată.
-Chiar ești atât de prost, a spus Boss în glumă pentru că știu că doar se plânge, pentru că Patt nu și-a înmuiat deloc atitudinea proastă. După ce s-a plimbat o vreme, Patt a trebuit să se pregătească să se schimbe pentru următoarea ședință foto. Patt mai avea încă un set de fotografii solo și încă o ședință foto în cuplu, așa că fotograful l-a rugat pe Patt să facă mai întâi o fotografie solo. De data aceasta, nu am făcut fotografii în apă.
În schimb face fotografii sub un copac mare. După ce Taeng s-a despărțit să se uite la pozele lui Patt. Cât despre Boss, el stătea singur.
-Hei... se auzi o voce de femeie. Îl face pe Boss să se întoarcă și să privească.
-M-ai strigat? a întrebat Boss.
-Da te-am strigat, răspunse Ping, cu vocea puțin scurtă.
-Este ceva în neregulă? a întrebat Boss, întrebându-se de ce a avut tânăra această atitudinea de parcă nu-l plăcea prea mult.
-Aș vrea să întreb despre Patt, începu femeia, Boss oftă încet.
-Despre ce întrebi? a întrebat din nou Boss.
-Pat are o iubită? a întrebat tânăra cu o voce calmă.
-Nu știu, a răspuns Boss disprețuitor. De fapt, a vrut să îi spună fetei că Patt nu are un iubit. Dar a văzut că lui Patt nu-i plăcea prea mult de tânără, iar Boss nu voia să mintă direct. Așa că a negat era mai bine să nu știu.
-Parcă a spus că ești cel mai apropiat frate al său, cum de nu ști dacă este cu cineva Exclamă oarecum tânăra.
-Deși suntem apropiați, nu prea îmi place să mă bag in unele chestiuni personale. Nu vreau să provoc probleme, a răspuns Boss zâmbind, ceea ce de fapt a vrut să spună este ”Că nu voia să se deranjeze prea mult cu chestiunile personale ale lui Patt” Dar se simte de parcă tânăra nu ar fi mulțumită de răspunsul lui Boss pentru că ea a făcut dintr-o dată o mutră.
-Vrei să spui că deranjez treburile personale ale lui Patt? Întrebă Ping cu o voce iritată.
-Ai înțeles greșit. Boss a răspuns imediat.
-Cum pot înțelege greșit? Oricine va auzi asta va gândi așa, sau chiar vrei să ții asta pentru tine? a spus femeia cu un ușor sarcasm în voce pentru că s-a simțit enervată pe Boss pentru ca a văzut apropierea care pare să fie un pic peste măsură între Patt și Boss, iar Patt însuși pare să-l urmărească pe Boss. Așa că a făcut-o pe fată care nu fusese niciodată respinsă înainte să se simtă puțin pierdută.
-Ce se întâmplă, Boss, Ping? Taeng s-a apropiat imediat de Boss când a văzut că Ping stă în picioare și vorbea cu Boss, Ping și-a ridicat ușor capul.
-Nu e nimic. Ping a venit doar să salute, a răspuns femeia prima. Boss i-a zâmbit apoi încet lui Taeng.
-Doar vorbim, nu e nimic, phi Taeng, a răspuns Boss, potrivit femeii. De fapt, Boss nu este o persoană care cedează ușor, dar de data aceasta, cu vârsta și maturitatea lui s-a gândit mai întâi la Patt nu a vrut ca Patt să aibă probleme din cauza lui și nu vreau ca Taeng să trebuiască să. rezolve și această problemă. Patt era cel care trebuie să-i spună de această problemă femeii.
Când a văzut că Boss a dat un răspuns de care nu a fost mulțumită. Fata a plecat imediat.
-A venit să găsească probleme, nu? a întrebat Taeng cu bună știință. Boss chicoti.
-Cam așa ceva dar lasă-o pace. Nu vreau ca Patt și phi Taeng să aibă probleme, a răspuns Boss zâmbind. Înainte să se întoarcă să se uite la Patt, care se uita și la el, Boss i-a zâmbit lui Patt pentru că era sigur că Patt cu siguranță ar dori să știe despre ce venise tânăra să-i vorbească. Paatt continuat să facă fotografii solo până a trebuit să facă din nou poze cu o tânără, Patt a făcut o treabă bună. Dar tânăra părea să încerce să fie cât mai aproape de Patt.
-Artistul de machiaj poate adăuga pudră. Lasă-mă să verific imaginile pentru o clipă. Vom continua să filmăm în zece minute, a spus fotograful. O echipă de artiști în machiaj și îmbrăcăminte s-au dus să-i văd pe Patt și Ping care mai trebuia să stea sa aștepte să continue filmările.
-Boss, te rog, dă-i lui Patt niște apă, a spus Taeng când l-a văzut pe Pat făcându-i semn să-i dea puțină apă.
-Ah, Patt, apă de băut, spuse Boss în timp ce îi întindea lui Patt o sticlă de apă. Dar Patt nu acceptă.
-Te rog, deschide-o, spuse Patt zâmbind. Boss a deschis capacul sticlei de apă.
- De fapt, Patt poate bea din aceeași sticlă ca și mine pe Ping nu o deranjează, îi spuse tânăra lui Patt cu o voce dulce.
-Oh, dar pe mine da, a răspuns Patt imediat. A făcut fața fetei să se încordeze puțin. Boss a desfăcut dopul sticlei.
-Te rog, mai dă-mi, continuă Patt să-l implore pe Boss. Fără să-i acorde deloc atenție tinerei, cei de la machiaj și departamentul de îmbrăcăminte s-au uitat la Patt și Boss zâmbind. Boss a văzut privirea pătrunzătoare a femeii. Fata a oftat apoi încet. Dar a acceptat să predea sticla cu apă. Patt a absorbit-o și a fost mulțumit până când departamentul de îmbrăcăminte s-a întors să se uite direct pentru a mai ajusta puțin unele lucruri.
-Oh! se auzi vocea lui Ping. Odată cu clătinarea spre Boss, Boss însuși ține o sticlă de apa, stătea acolo, neputând înțelege nimic. Instinctul este de a prinde fata. Dar cu toate asta Boss stătea la malul apei și nu a putut rezista sa nu zâmbească răutăcios.
Sunetul în cădere al lui Boss îi făcu pe toți să se întoarcă imediat să se uite, în special pe Patt, dar Ping a reușit să se susțină și nu a căzut cu Boss.
-P’Boss! strigă Patt șocat. L-a urmat în grabă în apă pentru a-l scoate pe Boss chiar dacă apa era până la genunchi.
-Ești bine, khun Boss. Lasă-o pe Ping să te ajute. Tânăra a încercat să se prefacă că merge să-l ajute pe Boss.
-Nu te deranja, strigă vocea lui Patt. Acest lucru face tot personalul să fie uimită de strigăte. Ping gâfâi șocată pentru că nu se aștepta că cineva să țipe așa .
-Boss, ești rănit undeva? După ce a certat-o pe tânără Patt se întoarse să îl întrebe pe Boss cu un ton îngrijorat cu mult diferit de acum câteva secunde. Lui Patt nu-i păsa dacă hainele se vor uda sau nu.
-O, e în regulă, Patt, spuse grăbit Boss pentru că el însuși era destul de uluit că Patt a strigat așa tare la Ping și ceea ce este și mai important este că el crede că femeia a făcut-o intenționat să cadă în apă. Patt l-a ajutat pe Boss să se ridice. Taeng însuși a alergat să ia un prosop pentru a-l pregăti pentru Boss și a ajută la scoaterea lui Boss din apă. Odată ajuns la țărm, Patt se întoarse spre tânăra a spus imediat:
-Ce naiba faci? a întrebat-o Patt pe tânără, cu o voce severă.
-Chiar nu am făcut nimic, podeaua era alunecoasă, așa că am alunecat, nu credeam că îl voi lovi pe khun Boss. Tânăra și-a făcut o scuză.
-Patt, sunt bine. Boss a trebuit să-i aline starea de iritare lui Patt și să revină la normal pentru că Patt și Ping trebuie să facă fotografii împreună.
-Pat, pregătește-te să continui filmările. Îl voi duce pe Boss să se schimbe mai întâi a spus Taeng pentru că știu că Patt este probabil foarte îngrijorat pentru Boss.
-Dar nu am haine în care să mă schimb, phi Taeng, a spus Boss cu o voce tachinată. Boss se întoarse să se uite la Patt cu o expresie îngrijorată.
-Sunt sigură că nu a fost un accident, spuse Kate în timp ce îl urmă în cameră. Boss poartă acum un halat de baie. În ceea ce privește hainele, acestea sunt trimise personalului stațiunii pentru a fi uscate. Așa că Boss a trebuit să stea și să aștepte în sala de așteptare nu poate merge nicăieri.
-Este corect, Boss? a întrebat Taeng pe o altă persoană.
-Probabil că da. Dar nu sunt sigur dacă vorbesc va spune că o calomniez, a spus direct Boss.
-Ce naiba este cu fata asta Ping? Încearcă brusc să-l tachineze pe Boss, se plânse Kate, simțindu-se nemulțumită.
-Poate că este geloasă că Boss este atât de aproape de Patt. Fata asta e o proastă, știi asta. Îți amintești când s-a despărțit de Ron? Ron a ieșit cu Nong Dew .Când a aflat a spus ca Dew este un hoț, provocând necazuri partenerului lui Nong Ron, i-a spus Taeng lui Kate.
-Așa este, pe vremea aceea, reporterii au avut știrile pentru o vreme. Ea i-a denigrat numele și s-a comportat că o eroina, deși în realitate este clar rea. Crezi că oamenii nu pot vedea asta? O altă persoană a vorbit pentru că atunci văzuse și el această știre, dar nu se gândea că o va întâlni el însuși.
-Și Patt ce mai face? Poate să continue filmările, phi Kate? Boss a întrebat-o pe Kate îngrijorat pentru că Kate l-a urmat în cameră mai târziu.
-Poate continua să pozeze. Când lucrează, Patt face o treabă bună. Dacă nu aș ști că este începător, as crede că este un profesionist. Kate l-a lăudat din suflet. Îl face pe Boss să se simtă ușurat.
-Boss, e o rană aici, a spus Kate când a văzut abraziunea de pe brațul lui Boss.
Care si-a întors brațul să vadă.
-Ah, ustură puțin , cred că atunci când am căzut m-am lovit de o stâncă sub apă, a spus Boss pentru că nici el nu a văzut rana. Când am fost să facă un duș și să se spele, știam doar că este puțin dureros.
-Mă duc să iau niște medicamente pentru rană, a spus Taeng în timp ce îl apuca de braț pe Boss pentru a arunca o privire.
-E în regulă, P’Taeng. E doar această rană. Poți să o lași așa, a răspuns Boss pentru că nu a vrut să creeze probleme tuturor.
-Cum pot ,dacă Patt știe că nu l-am tratat rana lui Boss probabil că se va enerva. Doar țipatul lui la Ping tocmai acum a făcut ca întreaga echipă să se oprească în loc. A spus Taeng zâmbind.
-Da, ai văzut fața lui khun Ping? Este ca cineva care a fost păcălit de o fantomă, a spus Kate amuzantă când se gândea la fața fetei când Patt a certat-o.
-Probabil șocată pentru că nu a întâlnit niciodată un tânăr care sa țipe la ea așa. A spus Taeng în timp ce se gândea.
-Mai bine mă duc să iau mai întâi medicamente. Voi veni să tratez rănile lui Boss. A spus Taeng zâmbind înainte de a ieși din cameră.
-Simt de parcă sunt îngrijit. Mai mult decât să am grijă de Patt, a glumit Boss când Taeng a plecat. Kate râse ușor.
-Poți vedea probabil că Patt poate avea grijă de el însăși. Așa că vin să am grijă de prietenul apropiat al lui Patt, altfel nu voi avea o slujbă. A tachinat Kate. Boss râse încet. După un timp, Taeng s-a întors cu un pansament împreună cu așezarea şi curățarea rănii și aplicarea medicamentelor lui Boss. Chiar în acel timp, Patt deschise ușa și intră în cameră cu o expresie calmă.
-Ai terminat de filmat? a salutat imediat Boss.
-Hai să ne schimbăm hainele pentru un alt set de fotografii. Cum este P’Boss? a răspuns Patt.
Apoi a mers imediat și s-a așezat pe marginea patului lângă Boss. Când a văzut că Taeng îi trata rana lui Boss
-Oh, sunt puțin zgâriat. Probabil m-am lovit de o stâncă când am căzut apă, a spus Boss zâmbind pentru că nu vrea ca Patt să fie într-o dispoziție proastă. Patt își strânse buzele de nemulțumire împreună cu privirea la abraziunea de pe brațul lui Boss.
-O voi pune pe această femeie pe o listă neagră cu siguranță. Phi Taeng, dacă am de lucru și vrei să te ajut atunci dacă trebuie să lucrez cu această femeie aș vrea să refuz în avans, spuse Patt pe un ton serios.
-Patt, cred... Boss era pe cale să spună ceva. Patt s-a întors imediat să se uite la fața lui Boss, cu o privire aprigă în ochi, la fel cum îi făcuse Boss lui Patt.
-Boss, nu te comporta ca o eroină acum, devin enervat, spuse Pat, făcându-le pe Taeng și pe Kate să râdă ușor. Boss părea puțin enervat.
-Ce fel de eroină nebună? Ești pe cale să spui ,poți merge să-ți schimbi hainele. Va trebui să continui filmările, nu? De ce stai aici? a răspuns Boss, așa că Patt și-a ridicat mâna pentru a strânge obrajii lui Boss apoi s-a ridicat imediat și s-a dus să ia hainele pe care echipa le atârna și îl aștepta.
-Copil nebun, eu sunt fratele tău mai mare vi să-mi ciupești obrajii și te comporți ca și cum aș fi un copil. Strigă Boss nu prea tare și apoi s-a simțit jenat că ochii celorlalți îl priveau tachinat.
Dar niciunul dintre ei nu a spus nimic în glumă.
-Boss, trebuie să aștepți hainele? a întrebat Patt când s-a schimbat într-o ținută nouă pentru ședința foto. Modelul este gata. Boss dădu din cap.
-Bine, am terminat filmările, probabil că ți se potrivesc hainele. Acesta este ultimul set. Vom merge acasă împreună, a spus Patt înainte de a ieși din cameră cu Taeng să facă ultima ședința foto din această lucrare.
-În regulă. Mulțumesc foarte mult tuturor. Se auzi vocea fotografului în timp ce se îndrepta să strângă mâna cu Pat și Ping după ce au făcut fotografiile după cum a dorit.
-Sper că voi avea ocazia să lucrez din nou împreună, Patt, a spus fotograful zâmbind pentru că era destul de mulțumit de fotografiile pe care le-a făcut.
-Da, a răspuns Patt cu un zâmbet. Apoi s-a scuzat să se pregătească să se întoarcă. Dar Ping a mers repede după el.
-Patt, ce mai face khun Boss? l-a întrebat tânăra pe Patt îngrijorată pentru că în timpul ședinței foto, Patt nu a vorbit și nici nu s-a uitat la ea, decât când a făcut poze așa cum a dorit fotograful.
-De ce vrei să știi? a întrebat Patt în liniște în timp ce se simțea enervat pe tânăra în mintea lui, pentru că încă se comporta de parcă nu știa ce să întâmplat. Patt este destul de sigur că Boss a căzut din cauza intenției fetei dar nu a vrut să o dezvolte, așa că a trebuit să se oprească și să-și păstreze propriile emoții.
-De ce întreabă Patt așa? Ping nu se simte deloc bine. Ping nu a făcut-o chiar intenționat. Acolo era ud și alunecos nici Ping însăși nu a fost atentă, a spus tânăra, cu vocea tristă și cu fața întunecată, pentru că de fiecare dată când făcea o expresie ca aceasta cerea adesea milă de la tânărul pe care îl privea aproape de fiecare dată, dar nu știa că nu mergea deloc cu Patt. Patt se mișcă să se apropie puțin de tânără.
-„Stocul nu este neted. Mergi din nou la școală” Pat a vorbit tinerei nu prea tare înainte de a se întoarce imediat și se va îndepărta lăsând-o pe tânără în picioare și înghețată pe loc. Apoi Patt auzi un țipăt. Iar strigătele tinerei erau puternice în fundal. În mijlocul șocului echipei care nu știa ce s-a întâmplat. Acum lui Patt nu-i pasă ce probleme sunt pentru că munca lui este deja terminată și dacă proprietarul mărcii vrea să anuleze contractul, lui Patt nu îi pasă pentru că proprietarul mărcii va trebui să irosească bani și va pierde timpul căutând oameni noi care nu are nicio legătură cu el.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...