Capitolul 4

155 17 3
                                    

Boss a simțit că fața i se încălzește și a încercat să-și smulgă mâna din mâna lui Patt pentru că a simțit că inima lui avea să-i izbucnească din piept.

-Patt, e periculos, așa că Boss a trebuit să folosească un ton dur la adresa lui Patt pentru a-l determina să-i dea drumul la mână. Patt oftă frustrat. Dar a lăsat fără tragere de inimă mâna lui Boss, așa că Boss a apucat în grabă volanul.

-Trebuie să fi așa înverșunat? întrebă Patt încet.

-Uită-te cum ne putem juca așa. Cum pot să conduc cu o singură mână? Dacă se întâmplă un accident. Ce ar trebui să fac? a spus încet Boss. Văzând că copilul lui uriaș se comportă de parcă ar fi supărat pe el așa, inima lui Boss încă mai bătea repede și nu încetinește deloc. Cei doi au tăcut. Patt se uită afară din mașină. Boss se uită în secret la Patt din când în când.

-Îmi pare rău, a spus Patt înainte de a se întoarce către Boss. Apoi și-a aplecat capul să sărute  umărul lui Boss, făcându-l pe Boss să zâmbească puțin pentru că Patt și-a dat seama de greșeala și a venit să-i ceară scuze așa.

-Nu vreau să te cert. Dar trebuie să ne uităm și la ce faci, spuse Boss încet. În timp ce folosești o mână pentru a freca ușor capul lui Patt înainte de a se retrage și de a conduce.

-După ce mă trimiți acasă. Unde mergi mai departe? a întrebat Patt pe un ton normal.

-Merg înapoi la magazin, a răspuns Boss

-După ce ai închis magazinul nu trebuie să te duci nicăieri, îi ordonă Patt lui Boss.

-Ce, nu ești dispus să mă lași să ies noaptea? a întrebat Boss în glumă.

-Încearcă să pleci fără mine. O să-l trag pe Boss înapoi și o să-ți arăt. A spus Patt cu o voce serioasă până când Boss a rămas puțin tăcut.

-Nu plec nicăieri, sunt leneș, a răspuns Boss. De când s-a întors Patt, Boss nu a vrut să iasă noaptea nicăieri cu partenerul lui și nici nu l-a mai contactat. A vrut să petreacă timp cu Patt. Așa cum Patt și-a dorit să fie cu el, Boss și-a dorit cu adevărat ca Patt să fie cu el în fiecare zi. Dar ca adult el știa ce ar trebui și ce nu ar trebui să facă. Nu voia ca nici părinții lui Patt să fie nemulțumiți.

-Să fim realiști. De fapt, poți să stai și să iei cina la mine acasă mai întâi, apoi să te întorci. Patt a încercat să-l convingă.

-Nu acum. Trebuie să mă grăbesc să mă întorc și să mă uit la magazin, a refuzat Boss și a auzit niște mormăieli de la Pat, dar Pat nu a spus nimic până când au ajunge la casa lui Patt.

-Te rog să-i salutați pe tata și pe mama pentru mine, a spus Boss, pentru că a parcat în fața  porți casei lui Patt.

-Nu ai de gând să intri? a întrebat Pat imediat.

-Nu, hai intră în casă. Când ajung la magazin, îți voi trimite un mesaj, i-a spus Boss lui Patt în încheiere. Patt scoase un oftat blând. Înainte de a da din cap în semn de acceptare.

-Conduceți cu grijă, spuse Patt înainte de a coborî din mașină. Boss a așteptat ca Pat să intre mai întâi în zona casei. După aceea a condus înapoi la propriul magazin.

💜....❤️.....💜

-Patt... Patt, a strigat cu voce tare unei fete  în după-amiaza unei noi zile.

-Ce? îi răspunse Patt celeilalte persoane, în timp ce stătea și apăsa pe telefonul mobil. Acest lucru a făcut-o puțin surprinsă pe fata care a strigat. Patt însuși când văzu cine era, scoase un oftat blând.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum