Boss se simțea rece și fierbinte din cauza cuvintelor lui Patt și a expresiei din ochii lui. Nu știa ce spunea Patt.
-Desigur, Boss este scund ca de obicei, îl întrerupse Plan în glumă, făcându-i și pe ceilalți să râdă.
-Nu sunt scund. Înălțimea mea este normală, Plan. Boss s-a întors imediat să se certe cu Plan.
-Dar tu ești mai scund decât mine și Patt, spuse Plan din nou. Făcându-l pe Boss să se certe nu pentru că este adevărat.
Părinții lui Patt au zâmbit puțin.
-Tată, în seara asta mă duc să dorm cu Boss, Patt s-a întors să-și întrebe proprii părinți.
Îl face pe Boss să facă o pauză.
-Stai, Patt, Patt trebuie să doarmă în propria lui casă. De ce ai de gând să dormi acasă la mine? a întrebat imediat Boss în fața părinților lui Patt pentru că a crezut că Patt tocmai se întorsese și ar trebui mai degrabă să stea cu proprii părinți.
-Ei bine, am o mulțime de lucruri despre care vreau să vorbesc cu Boss și am și un cadou pentru tine. Altfel, Boss, doar dormi cu mine în casa ta, a cerut Patt să vină. Acest lucru l-a făcut pe Boss și mai supărat pentru că era foarte grijuliu cu părinții lui Patt.
-Atunci de ce nu dormi acasă. Astăzi, rămâi cu părinții tăi mai întâi. Boss a încercat să-l convingă pe Patt.
-Tată, Te rog, lasă-mă să dorm acasă la phi Boss.
-Nu, Pat, i-a spus lui Patt să doarmă la el acasă astăzi. Dacă Patt nu ascultă, atunci nu trebuie să vi să te culci cu mine. Ordonă Boss, cu vocea pe un ton aspru, făcându-l pe Patt să se oprească puțin. Plan în sine stătea liniștit.
-Cum poți fi așa, Boss? se certa Patt.
-De ce nu? De ce este Patt atât de părtaș? Patt pe care îl cunosc este un copil bun. Nu-i așa? Boss a intervenit. În trecut, când striga, Patt se supunea imediat și dacă Boss este supărat Patt implora până când furia i se potolea.
-Dar eu... protestă Patt.
-Fă așa cum am spus, Patt. Ai ajuns obosit, așa că vei dormi mai întâi acasă poți să-l vezi pe Boss în altă zi. Așa e, Boss, a oferit mama lui Patt.
-Da, a răspuns Boss .
Când Boss l-a învățat sau l-a certat pe Patt părinții lui Patt nu vor spune nimic pentru că știu că fiul lor este destul de încăpățânat, Patt stă liniștit, uitându-se la fața lui Boss nervos.-Ce faci? Sau ai de gând să dormi la phi în seara asta și apoi nu vei mai putea dormi a doua zi din nou? Pat scoase un oftat mare.
-Bine, pot dormi acasă în seara asta. Dar mâine trebuie să mă lași și pe mine să dorm acasă la tine, repetă Patt lui Boss zâmbind.
-Atunci hai să continuăm să mâncăm. Uite, Plan s-a blocat și el, a spus mama lui Patt.
-Este normal, a răspuns Plan cu același zâmbet. Înainte de a se aşeza să mănânce împreună până s-au săturat. Boss și Plan au cerut să plece pentru ca Patt să se odihnească, chipul lui Patt era ușor încordat când ieși pentru al trimite pe Boss la mașină
-Mâine, mai arăți așa? a spus Boss cu o voce normală, dar nu s-a uitat la el.
-La dracu, P’Plan îl duce pe P’Boss acasă. Nu trebuie să pleci nicăieri. Patt se întoarse să vorbească cu Plan. Plan zâmbi puţin cu un semn de aprobare .
-Unde pot să mă duc? a răspuns Boss și se uită la chipul lui Patt.
-Ești supărat pentru ceva? Dar Boss a încercat să nu acorde atenție.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...