-La naiba, Patt, spui adevărul sau glumești? a întrebat Boss, cu vocea tremurândă.
-Serios, a răspuns Patt cu o privire confuză pe față. Boss se așeză la picioarele patului fără nimic de spus ,Patt râse încet în gât.
-Am spus că aseară, l-am enervat pe Boss, l-am invitat să vorbească și să se joace prea mult, așa că Boss a stat până târziu, motiv pentru care s-a trezit atât de târziu. Nu i-am spus ce s-a întâmplat între mine și Boss noaptea trecută. Nu trebuie să arăți așa, a spus Patt în glumă. Boss a ridicat o pernă și o arunca furios în fața lui Patt dar Patt a acceptat cu zâmbetul pe buze.
-Este atât de izbitor, de ce nu îmi spui fiecare cuvânt sau să clarifici puțin lucrurile, nu vrei să fiu supărat, nu-i așa? Boss ia spus lui Patt. Patt se îndreptă în grabă și se așeză lângă Boss, el i-a îmbrățișat talia într-o manieră liniștită și rugătoare.
-Te-am tachinat doar, când Boss face o față goală, e drăguț, a spus Patt zâmbind înainte de a fi ciupit din nou de Boss cu toată forța în lateral
-Hai să mâncăm mai întâi. Așa că putem lua mai întâi medicamente, a spus Patt, știind că noaptea trecută fusese destul de violent cu Boss, deci partea inferioară a corpului lui Boss trebuie să fi fost oarecum inflamată, așa că s-a dus și i-a pregătit medicamente. Boss s-a ridicat cu ușurință și s-a așezat să mănânce la masă pentru că și lui începea să-i fie foarte foame.
-Patt a mâncat încă? a întrebat Boss când și-a amintit.
-Deja am mâncat. N-am de gând să-l las pe Boss să mă mustre, a spus Patt, pentru că dacă îl aștepta pe Boss îl va durea stomacul și probabil că Boss l-ar fi certat până când i-ar fi amorțit urechile.
-Ei bine, este adevărat, în concluzie, astăzi magazinul va fi închis din nou A spus Boss când și-a amintit.
-Doar într-o zi, ți-am spus că voi lua și eu o pauză, spuse Patt rugător, pentru că știa că Boss era supărat pe el.
-Așa, clienții mei pur și simplu vor fugi, s-a plâns Boss, nu în serios.
-Cred că este o idee bună să angajezi un copil. Cel puțin când Boss nu este în magazin va fi cineva care să-l ajute să-l deschidă. Este ca și când P’Oat l-a angajat pe Boss să aibă grijă de magazin , a oferit Patt.
-Nu vreau să pierd bani pot să mă uit singur la magazin, a răspuns Boss.
-Dar uneori vreau să-l duc pe Boss ici și colo. Când este o vacanta școlară aș vrea să plec să călătoresc în alte provincii dar Boss nu poate merge cu mine. Am o idee bună. Aș dori să plătesc eu salariul angajatului? Boss va alege pe cineva în care are încredere. Patt a făcut o altă ofertă. Boss însuși a ascultat motivele lui Patt de ce ar dori ca cineva să aibă grijă de magazin și se simțea puțin blând la inimă dar în privința faptului ca Patt să-i dea bani, probabil că nu ar accepta.
-Despre a găsi pe cineva care să supravegheze magazinul pot să accept. Dar despre salariu o sa să-l plătesc eu. Cunosc un copil care are o personalitate bună și de încredere. Nu trebuie să-l angajez în mod regulat. Oriunde aș merge, îl voi chema pe copilul ăla să vină să se uite la magazin pentru mine, de asemenea, vă va câștiga bani de buzunar. E mai bine așa? Boss spune ce are în minte. Patt dădu din cap.
-Oricum, fă cum vrei, Boss. Vreau doar ca Boss să meargă peste tot cu mine fără probleme și fără să-și facă griji pentru magazin. Răspunse Patt. Treaba angajatului s-a rezolvat definitiv. Boss s-a așezat și a continuat să mănânce până a terminat tot. Patt coborî să pună vasele deoparte, în timp ce Boss stătea în cameră.
Tru... Tru...Tru
A sunat telefonul mobil al lui Boss, el îl ridică și apăsă să răspundă la telefon.
-Oh, ce se întâmplă? Boss a răspuns la apelul lui Plan.
(„Unde ești?”) Întrebă Plan întrebi
-La casa lui Patt, Boss a răspuns.
(„Ai mai vorbit cu Patt?”) Plan a întrebat din nou:
-Um, a răspuns scurt Boss.
(„Ești supărat pe mine că i-am spus lui Patt povestea ta.”) A întrebat Plan zâmbind dar cu o voce serioasă pentru că nu voia ca prietenul lui să fie supărat.
-Nu sunt supărat, știu că ești îngrijorat pentru mine. Faptul că i-ai spus lui Patt a fost foarte bine, m-a făcut să știu dacă Patt poate accepta sau nu. A răspuns Boss în timp ce se gândea. Nu era deloc supărat pe Plan în această chestiune.
(„Mulțumesc. Până și Patt înțelege bine, asta e bine.”) Plan a revenit fără nicio grijă, iar Boss s-a consultat despre a angaja pe cineva. Plan părea și el de acord așa că cei doi au vorbit o vreme. Patt a venit în cameră.
-Cu cine vorbești? a întrebat Patt imediat. Când văzu că Boss vorbește la telefon
-Cu Plan....oh, nimic. Patt doar a întrebat cu cine vorbesc... idiotule ... oh, asta e, i-a răspuns Boss lui Patt. Înainte să-l înjure puțin pe prietenul său și apoi să închidă.
-De fapt, astăzi vreau să mă duc să cumpăr haine. Dar Boss probabil că nu va putea să meargă, a spus Patt.
-Pot merge. A răspuns Boss liniștit.
-Ești sigur că poți? Hm... e în regulă, a răspuns Patt zâmbind strălucitor. Făcându-l pe Boss să înceapă să-și mijească ochii pentru zâmbetul lui Patt
-Dacă e în regulă, te pot îmbrățișa din nou așa, a spus Patt, făcându-l pe Boss să se oprească puțin pentru că se gândea puțin dacă Patt se va implica sau nu în această chestiune.
-Copil nebun, l-a certat Boss supărat pe Patt.
După ce a mers la casa lui Patt în ziua aceea a trecut puțin peste o lună de când Boss și Patt au început să se întâlnească ca iubiți. Cei doi trăiesc în continuare aceeași viață, nai mult, este gelozia lui Pat care tinde să apară din ce în ce mai mult. Boss însuși poate fi posesiv sau gelos, dar pentru că este un adult , prin urmare, vă putea să își păstreze calmul mai bine atunci când se afla în fața altor persoane sar când sunt împreună, uneori se enerva dar nu a avut niciodată o ceartă serioasă, Patt l-a luat pe Boss să se întâlnească cu prietenii din propriul lor grup. Yot și Tang au rămas uimiți știind că persoana iubită de Patt este un bărbat, nu o femeie, dar nu ia deranjează deloc. În timp ce erau mulțumiți că nu va concura pentru a flirta cu femei. Cât despre povestea angajatului Boss a sunat să vorbesc.
-Ce ar trebui să mâncăm? a întrebat Patt seara, după școală, Boss a mers cu mașina să îl ia pe Patt de la universitate. A fost dorința lui Pat. Acum amândoi se plimbau în mall, nu prea departe de universitatea lui Patt.
-Vreau să mănânc tăiței. Ar fi bine să mergem să mâncăm într-un loc cu card pentru mâncare, a oferit Boss. Patt a dat din cap și a acceptat înainte ca cei doi să meargă împreună. Mulți oameni s-au întors să se uite la Patt pentru că și-au amintit de el ca fiind un model pentru un brand de îmbrăcăminte pentru că poza lui Patt este pe panourile publicitar de la stația de metrou.
-Ești deja celebru, a tachinat Boss pentru că a observat că mulți oameni se uitau la Patt de parcă și-ar fi amintit de el.
-Cum așa? Am filmat o singură reclamă, a răspuns Patt fără niciun interes.
Apoi cei doi au plăti pentru carduri de mâncare și au mers să ia mâncare să mănânce la masă.
-Patt, strigă vocea unei tinere care se grăbea să îl găsească apoi s-a așezat imediat pe scaunul de lângă Patt. Boss a fost puțin șocat când a văzut o fată în uniformă de student a cărui față nu era familiarizat. Patt ridică o sprânceană.
-Ce se întâmplă, Phi ? a întrebat Patt, făcând-o pe tânără să se încrunte când a terminat de strigat după Patt, când s-a întors și l-am văzut pe Boss a ridica imediat mâna să-și ceară scuze, Boss îi aruncă un zâmbet blând, dar tot voia să știe cine este această femeie.
-Este fratele tău, Bună, i-a spus tânăra lui Patt și apoi l-a salutat din nou pe Boss. De fapt, Patt a vrut chiar să-l prezinte pe Boss drept iubitul său. Dar vorbise deja cu Boss că nu era nevoie să-l dezvăluie nimănui. Dacă întreabă cineva sau dacă este cu adevărat necesar o va spune.
-Bună, a salutat Boss cu un zâmbet. Green i-a zâmbit imediat lui Boss.
-Phi Boss, când taci, arăți foarte serios dar când zâmbești, ești foarte drăguț. Tânăra la lăudat, cu vocea uluită.
-Ah! Ce treabă are Phi cu mine de te-a făcut să mă strigi atât de tare? a întrerupt Patt. Boss însuși poate vedea că între Pat și Green nu este nimic de care să își facă griji. Cei doi sunt senior și junior obișnuiți.
-O să te las să-mi spui Green. Dar trebuie să promiți că mă vei ajuta, a argumentat femeia.
-Cu ce te pot ajuta? Nu vezi, oamenii mănâncă, a spus Patt dar nu vorbea serios.
-Nu mă refuza acum. Ascultă-mă mai întâi Haha, probabil că Green nu-l va deranja pe Boss, nu? Tânăra s-a întors să-l întrebe pe Boss.
-Chiar și așa, mai îndrăznește Phi să întrebe? Mă deranjezi sau nu? răspunse Patt.
-Ești atât de frumos dar gura ta este ca o foarfecă. Știe Boss ce copil ești? Răspunzi înapoi așa unui senior? Dar și în fața fetelor de la universitate care vin să flirteze cu tine? Dar când ai deschis gura aproape toți fug. Green a reușit să-l ardă pe Patt fără să știe că Patt se întâlnește cu Boss. Boss își ridică sprâncenele.
-Într-adevăr cauți probleme să-mi incendiezi casa, mormăi Patt în glumă pentru că nu-i spusese lui Boss despre asta pentru că este considerat o prostie și lui însuși nu-i păsa de tinerele care a veneau și au cochetat puțin cu el.
-Îți arde casa pentru ce? a întrebat Green confuză.
-Deci, cu ce vrei să te ajut. Dacă nu pot să te ajut, nu o să te ajut, întrebă Patt înapoi. Tânăra se întoarse spre Patt cu ochi serioși.
-Patt, știi că scriu romane YA? a întrebat Green, Patt a dat din cap pentru că știe bine despre Green, care este scrie romane pentru site-uri web și editează cărți pentru a le vinde. Patt era forțat să citească. Dar Patt a fugit la început pentru că nu știa ce fel de fată este. Dar, odată cu trecerea timpului, a înțeles și nu a spus niciodată că el însuși se întâlnește cu un alt bărbat numai grupul lui de prieteni știa.
-Romanul meu va fi transformat într-o serie, a spus Green cu un zâmbet, ridicând o sprânceană.
-Felicitări, phi, a răspuns Patt sincer. Green încă zâmbește larg.
-Mulțumesc. Deci cu ce să te ajut, a spus din nou Patt și Boss părea puțin confuz cu privire la ce ar fi avut Green să o ajute Patt.
-Ajutor cu ce? a întrebat Patt din nou.
-Te rog ajută-mă să fi actorul principal în serialului meu, adică imaginea ta se potrivește cu personajul din romanul pe care la-am scris. Dacă joci în serialul meu garantat va fi o nebunie totală cu siguranță. Oamenii sigur vor țipat și vor leșinat, spuse Green, delirând. Boss și Patt s-au oprit imediat
-Nu, a răspuns Patt pe un ton serios. Făcând-o pe Green care zâmbea să înceteze imediat să zâmbească
-De ce? Nu mă poți ajuta pur și simplu? Green a încercat să scuture brațele lui Patt cu tandrețe Boss nu a simțit nicio gelozie pentru femeia care îi atingea brațul lui Patt, care chiar pare să nu îi acorde importantă tinerei.
-Nu te pot ajuta. Nu mă duc să joc într-o serie despre bărbați care iubesc bărbații, a răspuns Patt, dar nu era deloc furios sau supărat.
-De ce? Urăști aceste lucruri? întrebă Green , Patt întoarse ușor capul pentru a se uita la fața lui Boss.
-Eu nu urăsc astfel de relații. Dar nu știu dacă faen-ul meu va accepta sau nu dacă voi juca într-un serial ca acesta, a spus Patt, de parcă l-ar fi întrebat în același timp pe Boss.
-O deranjează pe prietena ta ? a întrebat Green în ignoranță. Boss s-a uitat la chipurile lui Patt și Green înainte și înapoi.
-Atunci ar trebui să îmi întreb faen-ul. Te deranjează? A spus Patt cu un semn din cap către Boss ,Green se întoarse să privească în timp ce Patt dădea din cap către Boss. Tânăra a stat puțin înainte să-și facă ochii mari, iar Boss nu a putut spune nimic decât să zâmbească tinerei.
-Hei ! Este adevărat! a strigat Green. Împreună cu săritul de bucurie, făcând oamenii din jur să se întoarcă și să-o privească confuzi până când Patt a trebuit să se grăbească și să îi dea un ghiont. Green s-a întors apoi să-și ceară scuze celorlalți și apoi s-a întors din nou către Patt și Boss.
-Este adevărat, Patt? Este adevărat, Boss, a întrebat din nou Green pe cei doi pentru a fi sigură că ea însuși a intuit bine.
-Răspunde-i, Boss. Patt l-a îndemnat pe Boss să răspundă
-Da, a răspuns Boss, făcând-o pe femeie să zâmbească până când gura îi era la urechii.
-Oh, și de ce nu mi-ai spus de la început? Green s-a întors să se uite la Patt, apoi s-a întors să se uite din nou la Boss.
-Ce spui, Boss? Poate Patt să joace în serial meu? Green are multe speranțe pentru Patt. Green s-a întors să se uite la Boss și i-a făcut ochii mari.
-Deci, l-ai găsit încă pe al doilea personaj? Ce zici Boss vrei să joci în serial? A oferit Patt ? ochii lui Boss s-au mărit și el a clătinat imediat din cap.
-Nu joc, Patt. Unde îmi oferi așa ceva? Boss a spus în grabă.
-Dacă aș putea să-l aleg și oe al doilea personajul principal probabil că l-aș lua pe Boss dar mi-a dat permisiunea să aleg doar unul dintre actori principali în ceea ce privește al doilea personaj principal, compania are copii sub contract. La început, aproape că nu m-au lăsat să aleg. Dar m-am certat cu ei, iar casa mea de editură a încercat să medieze, așa că am fost de acord la jumătate, s-a plâns Green frustrată.
-De fapt, Patt poate juca pentru Green, a spus Boss, parțial pentru că o simpatiza pe Green. Credea că Green a văzut ceva în Patt care se potrivește cu imaginea personajului altfel nu aș fi întrebat așa pentru că Boss crede că scriitoarea ar trebui să știe bine cine este potrivit pentru imagine personajului principal . Chiar dacă are dreptul de a alege doar unul dintre personaje, este mai bine decât să nu aleagă pe nimeni.
-Chiar vrei sa joc Boss? Nu este un serial cu bărbați și femei, răspunse Patt și Boss dădu din cap.
-Așa este, de ce? a întrebat din nou Boss. Patt scoase un oftat moale.
-Phi Green, există în roman o scenă de dragoste? Patt se întoarse să o întrebe pe Green.
-Da, există și o scenă de dragoste.
-Boss, îmi dai voie să îmbrățișez, să sărut pe obraz sau să sărut alți oameni? Cât despre Green, ea stătea și zâmbi lângă ei, simțindu-se fericită să stea și să privească cuplul vorbind atât de aproape. Boss a stat și s-a gândit o clipă.
-Sincer, Patt, nimănui nu-i place ca propriul iubit să îmbrățișeze și să sărute alte persoane, dar dacă putem distinge că este doar muncă cred că nu am nicio problemă. În plus, am încredere în Patt. A spus Boss, uitându-se la Green care stătea foarte liniștită iar după ce a auzit ce a spus Boss a zâmbit cu bucurie. Patt a zâmbit, încântat să-l audă pe Boss vorbind așa
-Deci poți îndura? Dacă alți oameni mă cuplează și le-ar place să fiu cu un alt bărbat, a întrebat Patt mai departe.
-Ce zici când alți oameni te cuplează cu alți? Patt se va răzgândi să nu mă mai placă și îi va place pe alții? a întrebat Boss în schimb.
-În niciun caz, răspunse Patt imediat. Boss a zâmbit puțin.
-Așa este, un cuplu imaginar și un cuplu real nu pot fi comparați, a spus Boss din nou, făcându-l pe Patt să zâmbească de satisfacție.
-Oh, phi Boss, pot include această propoziție în noul meu roman ? a spus tânăra femeie, vrăjită. Chipul lui Boss s-a luminat instantaneu când și-a dat seama că tânăra încă stătea acolo așa că și-a ridicat mâna pentru a-și scărpina ceafa pentru a-și acoperi jena.
-De ce vrea Boss să joc într-un serial ca acesta? a întrebat Patt, curios, Boss se uită ușor la fața lui Green.
-Te poți preface că eu nu stau aici, spuse femeia, luând geanta pentru a-și acoperi fața. Boss râse încet a început să o placă pe tânără, simțind că este că o altă soră mai mică, deși tocmai s-au întâlnit pentru prima dată.
-Nu trebuie să-ți acoperi fața, Green, a spus Boss zâmbind înainte de a se întoarce spre Patt:
-Nu știu, l-am văzut pe Patt făcând o ședință foto. Așa că mi-ar plăcea să-l văd pe Pat jucând într-un serial sau într-o dramă. Vreau să știu dacă Patt va juca bine sau nu, a spus Boss lui Patt în glumă.
-Dar nu te voi forța Patt, este alegerea ta, Patt. M-am gândit că ești încă tânăr Patt, ar trebui să încerci să faci multe lucruri, va fi o experiență de viață pentru Patt, când vei absolvit va trebui să mergi la muncă pentru a conduce compania familie. Înainte să vină acel moment, vreau ca Patt să încerce să facă alte lucruri. Boss a vorbit din propriile emoție. De fapt, Patt nu a vrut să meargă, dar, pe de altă parte, vrea să-i facă pe plac lui Boss. Îi place să fie punctul culminant în ochii lui Boss.
-Ar trebui să o fie așa? Încearcă să joci mai întâi dacă nu e în regulă Patt nu trebuie să se joace, nu mă deranjează. Când l-am văzut pe Boss fiind atât de generos mă simt în secret puțin vinovată ,a spus Green cu sinceritate.
-Atunci lasă-mă să arunc mai întâi o privire. Dacă nu e în regulă pentru mine, nu joc. Patt a vorbit, simpatizând parțial și cu Green. Pe de altă parte, vrea ca Boss să-l vadă ce poate face.
-Chiar? întrebă fericită fata. Patt dădu din cap. Tânăra zâmbi larg și sări în grabă să se așeze pe scaun lângă Boss și l-a îmbrățișat imediat .
-Mulțumesc foarte mult, phi Boss pentru că P’Boss m-a ajutat să îl fac pe Patt să fie de acord să meargă la casting. O să îți romanul meu sa îl citesti, spuse femeia bucuroasă. Înainte ca Patt să întindă mâna și să intervină între cei doi. Boss stătea râzând iar Green încă îmbrățișa brațul lui Boss.
-Stai departe, ești o femeie. Cum poți să îmbrățișezi un bărbat așa? A spus Patt, fără să pară serios. Green a fost de acord să se mute.
-Ești gelos. Sunt o fată rea. Nu trebuie să-ți faci griji că-l voi mânca pe Boss. Îmi place mai mult bărbații să mă mănânce, a spus Green cu o voce severă, iar Boss și Patt au râs încet. Apoi Green și-a făcut o întâlnire cu Patt. Apoi a stat și am mai vorbit puțin cu Patt și Boss înainte de a se despărți și de a merge acasă.
Cât despre Patt și Boss, au mers la o mică plimbare.
-Green este drăguță și amuzantă, a spus Boss zâmbind. În timp ce se plimbi uitându-se la lucrurile din magazin
-Linia mea de cod este așa. În mod normal, îmi place să rămân cu ea pentru diversele sale povești. A trecut ceva vreme de când nu am avut o conversație amuzantă cu cineva, a spus Patt zâmbind pentru că Green este aproape de Patt.
-Patt, dacă Patt nu vrea să o facă, nu trebuie să o faci. Nu trebuie să mă mulțumești, a spus Boss, știind foarte bine că Patt voia să-i facă pe plac.
-Încă nu sunt de acord. Aștept să vad mai întâi ziua castingului. Cum merge? a răspuns Patt în timp ce apăsa pe telefonul mobil.
-Cu cine vorbești? a întrebat Boss, curios.
-Vorbesc cu phi Green. Am uitat să întreb ce companie a cumpărat drepturile romanului de a ajuns să fie transformat într-o serie, a răspuns Patt.
-Atunci de ce vrei să știi? a întrebat din nou Boss cu îndoială.
-Vreau doar să știu, a răspuns Patt zâmbind, dar în inima lui avea ceva în minte, dar încă nu îi spusese lui Boss ca să nu mai pună întrebări. Cei doi s-au plimbat o vreme înainte de a se întoarce împreună.
💜....❤️......💜
-La naiba, am auzit că vei fi ales în rolul principal al lui serialul lui Green , nu-i așa? Shogun s-a grăbit să-l întrebe pe Patt imediat în după-amiaza zilei când erau în cantina universității
-Oh, de ce? a întrebat Patt.
-Vei juca într-un serial Y. Și Boss, a accepta asta? a întrebat Shogun serios.
-Boss a fost cel care m-a încurajat să merg să joc. Patt a răspuns într-un mod normal.
-Uau, Boss este atât de generos. Tang a vorbit din nou.
-Are încredere în mine, spuse Patt zâmbind.
Tru...Tru... Tru
Telefonul mobil al lui Patt a sunat. Așa că Patt l-a luat și s-a uitat la el înainte de a răspunde imediat la telefon,
-Da, phi Pim, Patt a răspuns la telefonul propriului său văr din străinătate.
(„O, am făcut deja introducerea. Dacă ajungi acolo, poți să mergi să vorbești cu ei și să te prezinți, cine ești, apoi vei avea grijă de asta.”) a răspuns Pim.
-Mulțumesc foarte mult Pim, a răspuns Patt.
(„Dar nu sunt sigur dacă el va accepta sau nu, dar tu, de ce trebuie să faci asta? Dacă nu vrei să joci, spune că nu vrei să joci și nu vei găsi probleme de care să se plângă.”) Pim s-a plâns înapoi.
-Este distractiv, sunt că și tine Pim, a spus Patt zâmbind.
(„Ce este distractiv la asta? Nu poți să faci așa ceva doar pentru distracție, Patt, dacă ești de acord să joci, trebuie să o faci tot timpul. Nu poți anula ceva cu ușurință. Înțelegi? dacă te comporți așa doar pentru distracție și nu ești serios, lui Boss îi va plăcea. Îl va face să fii mai nemulțumit.”) A mormăit o lecție înapoi Pim.
-Da, garantez că cu siguranță nu voi cauza probleme nimănui, a răspuns Patt, deși în inima lui începea să ezite pentru că nu știa dacă ce a plănuit va ieși cum vrea sau nu?
(„Nu sunt o persoană mare în industrie. Fă ceva bun pentru tine. Dacă e ceva consultă-te cu P’ Taeng și P’ Na. Înțelegi? A spus din nou Pim.
-Da, înțeleg. Mulțumesc foarte mult Pim, a răspuns Patt . Pim a acceptat înainte de a închide telefonul.
-Ce i-ai cerut lui Pim să facă? a întrebat Shogun din curiozitate. Patt rămase nemișcat un pic. Înainte de a privi fața lui Shogun.
-I-am cerut să vorbească cu compania care produce serialul lui Green. Sa schimbe al doilea personaj principal iar persoana care va juca sa fie Boss. Oare va accepta sau nu?
-Ești nebun, Patt? Și știe Boss despre asta? a întrebat Shogun cu voce tare.
-Nu știe, răspunse Patt, dar în inima lui nu se putea abține să nu se gândească la asta că îi va leagă mâinile și îl lovește pe Boss cu această poveste. Ce va spune șeful despre asta?
-Dacă Boss nu joacă? a întrebat Yot.
-Nu joc, răspunse Patt într-un mod normal.
-Și Boss, nu va fi supărat pe tine? Că faci chestia asta ca să-l tachinezi.
Dacă este de acord să joace nu ar trebui să fie nicio problemă, dar dacă el nu joacă, nu vei juca, deși ai spus că Boss te-a îndemnat să joci în serial. Ce va spune Green? a spus Yot, ridicând tonul serios.
-Hm, cred că Green are mari speranțe în tine, spuse Tang. Patt scoase un oftat blând. S-a gândit dacă are dreptate sau dacă a greșit.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...