- Karolina -
- Aš radau Simą jau gulintį ant grindų. Maniau, kad jis mirė, bet kvėpavo. Todėl paskambinau greitajai ir paskui jums. - Ką tik padaviau parodymus policijai.
- Tai jūs sakote, kad radote jį jau subadytą? Atleiskite, kad klausiu, Karolina, teks pasikviesti savo draugus čia, nes mums kai ko reikia. Labai. Turime daug ką aptarti.
- Bet kodėl? Ir ką mes galėtume apratarti tokio svarbaus? - paklausiu šerifo Keleherio.
- Nes mes jums visiems kai ką parodysime. - Pasako šerifas Lifas.
- Gerai, tuoj. Tik nesitikėkite malonios reakcijos. Pasakau iš karto. - Pasakau ir skambinu Katerinai, Semui, Simui. Simas sveikas, todėl aš jam ir skambinu. Tik šiek tiek pakraujavo. Tačiau man vis tiek neramu dėl jo sveikatos.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Kai visi susirinkome šerifas Ernestas Keleheris pradėjo kalbėti :
- Taigi, liepiau jus visus sukviesti, nes kiekvieno namuose yra po tokį daiktą. Pirma - pas jus, Karolina, buvo rasti batai, kuriuos buvo užsidėjęs žudikas tą naktį kada buvo nužudytas Saimonas. Katerina - pas tave buvo rastas apsiaustas, kurį dėvėjo žudikas. Semai - tavo namuose buvo rasta kraujo maišelis, kraujas atitinka Saimono, o tu Simai esi irgi įtariamasis, nes... - atrodo, kad šerifas galvoja jam kaltinimus. Bet kokie jie gali būti kaip jis vakar buvo užpultas žudiko? Tai tiesiog būtų neįtikima, nebent. Nebent jis buvo pasamdęs žmogų. Bet ar jis taip pasielgtų? Tai sunku suprasti. Visi laukiame įrodymų. Staiga jis prabilo :
- Pas tave buvo rastas žudymo įrankis, peilis, kuriuo buvo nužudytas Saimonas. - ne, tai netiesa, to negali būti.
- Mus visus pakišo. - Pasakiau šerifui.
- Gali būti, bet jūs vis tiek liekate įtariamieji. Galite eiti į pamokas. Iki, tik noriu įspėti, kad pasisaugotumėte, nes jus bet kada gali užpulti. Ir dar pasakysiu. Visi turi paslapčių, o kadangi Saimonas jas žinojo, todėl jis ir buvo nužudytas. Tik klausimas. Kas taip galėjo pasielgti? - jis turbūt tikisi vardo, bet mes jo nežinome. Jau norėjau sakyti, kas mums visiems rašinėja ,,S", bet susilaikiau kai man parašė žinutę : ,,Miegosi per pamoką, girdėsi klyksmą kai žudysiu tavo...". Žinutė neužbaigta. Bet kodėl? Ką jis ar ji žudys? Kodėl turėčiau užmigti per pamoką? Ar tai bus suplanuota? Ne, neužmigsiu. Neleisiu jam nužudyti dar vienos aukos. Tik ne dabar, kai mus visus laiko žudikais.
- Detektyve Keleheri, - pasakau. Jis į mane pasižiūri taip lyg lauktų prisipažinimo, nors aš tų žmonių ir nežudžiau. - Noriu kai ko paklausti. Galiu? - atrodo, jis nustemba.
- Žinoma, panele Majers. Ko norite? - paklausia jis.
- Ar laikote mus pagrindiniais įtariamaisiais? - klausiu detektyvo.
- Kol kas turime daug įrodymų prieš jus, tai...
- Vadinasi, taip. Na... tai palinkėsiu jums geros dienos detektyve. - Pasakau jam. Tada išeinu.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ėjome į mokyklą visi kartu. Pamačiau Holdiną su Margarita ir Feik, mūsų klasiokus. Mes juos tiesiog praėjome, nes mes nuo pirmos klasės esame priešai. Kartais tikrai norėčiau, kad jie mirtų, bet dabar ne, nes tada visi manytų, kad tai aš, nes ne kartą taip esu sakiusi garsiai. Feik pamatė mus ir norėjo prieiti, bet jai neleido Margarita bei Holdinas. Mes nuėjome toliau koridoriumi.
YOU ARE READING
Paslaptis po šypsenomis (Atnaujinta versija)
Mystery / ThrillerKai dešimtokų klasėje pasirodo naujokas, visi laukia jo atėjimo su nekantrumu, tačiau netikėtai jis tampa žudymo auka. Prieš pat vakarėlį, skirtą jo garbei, jis yra nužudytas, o klasės draugai Karolina Majers, Semas Manelis, Katerina Tremben ir Sima...