17 skyrius. Antrojo žaidimo galas.

1 0 0
                                    

- Karolina –

Šiandien ketvirtadienis. Liko tik viena savaitė ir viena diena. Turime padaryti labai daug darbų, nes iki šios savaitės galo liko tik dvidešimt keturios valandos, jei tiksliau tai šešiolika, bet skaičius nėra svarbu, svarbiau, kad šiandien paskutinė raidė iki pilno žodžio. Aišku, tai oranžinė spalva, bet ką ji mums duoda? ,,Skaičiai vienas, trys, penki, septyni, devyni apibūdina vieną žmogų, o šita spalva kitą." tokią užuominą mums pasakė žudikai, kai tik prasidėjo tas žaidimas su raidėmis, bet man vis tiek tai nieko neduoda nebent kiti žino daugiau už mane ir aš viena tokia durna tarp mūsų visų. Gal tai reiškią kažkąn kitko, o ne spalvą? Dabar negaliu nieko sugalvoti, nes tiesiog nieko man dabar sugalvoti neišeis, nes esame pas detektyvą Helerį Lifą, kuris mūsų, kaip tai labai gerai parodo, labai nekenčia. Heleris Lifas jaučiasi įskaudintas ir suirzęs, nes jam nepavyksta niekaip sugauti žudikų. Tai mums sakė jo padėjėja, bet juk jau įrodyta, kad mes nekalti, tai ką mes čia veikiame negaliu jums pasakyti. Netikėtai, pasirodo ponas Lifas. Šiandien jis apsirengęs policininko apranga , o tai keista ( anksčiau jis rengdavosi kaip nori ir niekada kiek man teko jį matyti, žinoma, aš su draugais jį matau labai dažnai ponas Lifas niekada nesirengė policininko rūbais ). Įdomu kas nutiko? Gal jį nužemino nuo pareigų? Tikiuosi, kad taip, bet, greičiausiai tai tik mano svajonė. O gal ne? Gal žudikai pajautė grėsmę ir sugalvojo šmeižtą jam, kad jį pašalintų iš šio žaidimo? Bet aš nemanau, kad tai gali būti tiesa, nes tai labai nelogiška ir tai bžjau nebūtų panašu į juos, todėl nes žudikai greičiau nužudytų jiems trukdantų asmenį negu pašalintų iš žaidimo. Bet tai tik mano nuomonė. Heleris Lifas nieko nesako, o mes taip pat tylime ir ta tyla mane veda iš proto kaip nežinau kas, nes nemėgstu, kai žmonės tyli. Jau noriu klausti kas jam atsitiko, tačiau ponas Lifas mane aplenkia ir mums pasako : ,,Tai pati blogiausia byla mano gyvenime. Žinote kodėl?". Mes nei vienas nesupratome šio sakinio esmės, bet aš manau, kad žinau kuria linkme jis suka. ,,Dėl to kad net neturiu įtariamųjų, nes vieninteliai įtariamieji, kurie buvo, tai jūs, bet mes žinome, kad jūs visi keturi nekalti taigi aš, jeigu sakyčiau tiesiai šviesiai, net nežinau nuo kur man pradėti, kad surasčiau šitus žudikus.". Jis baigia kalbėti, bet mes, bent jau aš negaliu pratari nei žodžio. Staiga Heleris Lifas atsisuka į mus ir pasako, kad mes jau galime eiti. Keista, kad nieko žiauraus mums nepasakė, bet, tiesą pasakius, šis vizitas buvo pats keisčiausias iš mano visų pokalbių su juo gyvenime. Nežinau kokia buvo jo esmė, tačiau aš džiaugiuosi, kad tai pagaliau baigėsi. Negali būti! Mes ten prasėdėjome trisdešimt minučių. Reikia skubėti eiti į mokyklą. Visai norėčiau šianden neiti į tą prakeiktą mokyklą, bet mes turime baigti savo darbus kitaip mums bus labai blogai ir ant mūsų labai supyks ponia Lamen, kuri, rodos, tik ir laukia mūsų suklydimo.

- Tai ką manote apie šį mūsų apsilankymą pas poną Lifą? – paklausia mūsų Katerina.

- Aš manau, kad jis tik norėjo ant mūsų išsilieti ir nusiraminti. Čia yra tik mano nuomonė. – Pasako Simas.

- Iš tikrųjų, aš pritariu Simui. – Pareikšiu aš. Gal tai tiesa? Kodėl detektyvas negalėtų išsilieti? Juk jis irgi žmogus, ar ne? O gal tai apgaulė? Ne, tai melas, nes kam jam mus apgaudinėti? ,,Kiekvienas turi paslapčių, kurias nori išsaugoti.". Tai citata iš mano mėgstamo filmo. Mano nuomone, Simas teisus.

- Gal užeiname į kokią kavinę? Juk mes dar turime laiko iki antros pamokos. Dabar ketvirtadienis taigi mes galime neiti į pirmąją pamoką. – Primena mums Katerina taigi man ir mano kitiems draugams nelieka pasirinkimo neiti į kavinę. Beje, ji vadinasi ,,Harės kavinė". Man tai kiek keistas pavadinimas kavinei, bet tai ne mano rūpestis, nes kaip žmonės nori taip ir pavadiną savo parduotuvę ar kavinę ir t.t. Mes einame takeliu, kuris grįstas dideliais plokščiais akmenimis. Tai mano mėgstamiausias takelis visame mieste. Beje, jūs, turbūt jau labai seniai norėjote sužinoti šio miesto pavadinimą. Tai Halberio miestas. Jis nėra ypatingai didelis, tačiau jis tikrai yra labai išmanus ir turi gerą susisiekimo sistemą.

Paslaptis po šypsenomis (Atnaujinta versija)Where stories live. Discover now