3 skyrius.

1 0 0
                                    

Karolina

- Radau Simą gulintį ant grindų. Maniau, kad jis mirė, bet jis kvėpavo. Todėl paskambinau greitajai ir paskui jums. – pasakiau, atsidususi. – Ką tik daviau parodymus policijai.

Šerifas, klausydamasis mano žodžių, pasikeitė veido išraiška, tačiau to nesakė. Užtruko porą sekundžių, kol atsakė:

- Tai jūs sakote, kad radote jį jau subadytą? – jo balsas buvo tvirtas, bet nuovargis užslėptas.

- Taip... – atsakiau, bandydama susikaupti, nors visas mano kūnas buvo įsitempęs ir pilnas nerimo. – Tuo metu maniau, kad jis tikrai mirė. Ir labai bijojau, kad nesuspėsiu jam padėti, tačiau jis kvėpavo, tik labai silpnai.

- Atleiskite, kad klausiu, Karolina, tačiau teks pasikviesti ir kitus čia, nes mums reikia jūsų pagalbos. Labai. Turime daug ką aptarti. – šerifas pažiūrėjo į mane rimtai.

- Bet kodėl? Ir ką mes galėtume aptarti, kas būtų taip svarbu? – paklausiau, vis dar nesuprasdama, kas vyksta.

- Nes mes turime jums parodyti keletą dalykų. – atsakė šerifas Lifas, akivaizdžiai nusprendęs nešvelninti situacijos.

- Gerai, bet tik nesitikėkite malonios reakcijos. Pasakau iš karto. – pasakiau ir iškart paskambinau Katerinai, Semui, Simui. Pirmiausia bandžiau pasiekti Simą, nes jis buvo sveikas, nors ir šiek tiek kraujavo. Vis dėlto, mano širdyje kirbėjo abejonės dėl jo būklės. Aš dar niekada nesijaučiau taip bejėgiškai.

Kai visi susirinkome į vieną vietą, šerifas Ernestas Keleheris pradėjo kalbėti. Jo balsas buvo rimtas ir tvirtas, tačiau buvo galima justi ir įtampą.

- Sukviečiau jus visus, nes kiekvieno namuose buvo rastas įrodymas, kuris veda link žudiko. Pirmiausia, Karolina, pas jus buvo rasti batai, kuriuos dėvėjo žudikas tą naktį, kai žuvo Saimonas. Katerina, pas tave rastas apsiaustas, kuriuo buvo apsirengęs žudikas. Semai, pas tave rastas kraujo maišelis, ir kraujas atitinka Saimono DNR. O tu, Simai, taip pat esi įtariamasis, nes... – šerifas užtruko, tarsi galvodamas, ką pasakyti toliau. Bet tai, ką jis pasakė, privertė visus mus išsižioti.

- Tai netiesa! – sušukau, negalėdama patikėti, kad dabar viskas sukasi prieš mus. – Simas niekada nesielgtų taip! Jis buvo pats nukentėjęs. Jūs nesuprantate! Tai negali būti tiesa!

- Mus visus pakišo. – pasakiau šerifui, išgirdusi visą šią absurdišką informaciją. Nesupratau, kaip visa tai galėjo būti. Tai buvo per daug. Per daug klaidingų detalių, per daug įtarimų. Bet šerifas tiesiog stengėsi nuspausti mus dar labiau.

- Gali būti, kad jūs teisūs. – šerifas šiek tiek sumirksėjo, tačiau jo akys liko šaltos, o žodžiai neišvengiami. – Bet jums vis tiek teks likti įtariamaisiais. Kol kas nėra kitų įtariamųjų. Bet jūsų pačių saugumas gali būti pavojingas, todėl būkite atsargūs. Ir prisiminkite – Saimonas žinojo per daug paslapčių. Būtent todėl jis ir tapo žudiko auką. Tik klausimas... kas galėjo tai padaryti? Kas iš jūsų tai padarė? – jo balsas tapo aštresnis.

Kiekvieno mūsų žvilgsniai susitiko, tačiau niekas nenorėjo išgirsti atsakymo, kurį galėtume pasakyti.

Šerifas dar kartą mus apžvelgė ir tęsė:

- Mes turime užrašus, žinučių, telefonų įrašus – viską, kas jus sieja su šiuo nusikaltimu. Kitas klausimas – ką jūs žinote apie tai, ką Saimonas galėjo atrasti? Kiekvienas iš jūsų turite savo paslapčių, ir jis tai žinojo. Tai nebuvo atsitiktinis nužudymas.

Staiga mano telefonas suvirpėjo. Ant ekrano pasirodė žinutė: „Miegosi per pamoką, girdėsi klyksmą, kai žudysiu tavo...". Atsakymo nesulaukiau. Žinutė buvo neužbaigta. Ką tai galėjo reikšti? Ir kodėl „jis" arba „ji" man grasina? Tai galėjo būti tiesiog žaidimas, tačiau jausmas, kad kažkas mane stebi, mane persekiojo visą laiką.

Paslaptis po šypsenomis (Atnaujinta versija)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora