Prologas.

0 0 0
                                    

Rudens lapai šoktelėjo žemyn, lyg plazdantys prisiminimai, kai Karolina žengė į mokyklos kiemą. Jos raudona suknelė spindėjo kaip ugnis, o vyšnių spalvos lūpos tarsi švyturys žadėjo drąsą ir energiją. Tačiau šį rytą širdyje užgimė nerimas, kuris kaip debesys dengė saulę. Naujokas – žodis, kuris nešė ne tik nepažinomo žmogaus atėjimą, bet ir netikėtumų, lūkesčių, o gal ir nusivylimų.

Katerina, Karolinos artimiausia draugė, visada buvo ramybės uostas, puikiai žinodama, kaip palengvinti sunkias akimirkas. Jos optimizmas, tarsi šiltas švyturys, padėdavo Karolinai susitvarkyti su nerimu. Katerina sugebėjo rasti pozityvų net tamsiausiose situacijose, tačiau ir ji šįryt jautė neaiškumą: kaip naujokas prisijungs prie jų draugų rato? Ar jis bus pakankamai stiprus, kad atlaikytų šią nepažinomo pasaulio audrą?

Semas ir Simas, Karolinos ir Katerinos draugai, kiekvienas atnešė savitą energiją į grupę. Semas buvo analitikas, visada gebantis matyti situaciją iš įvairių kampų. Jo smalsumas ir gebėjimas įsiklausyti padėjo jam puikiai suprasti žmones aplink. Jis buvo tarsi tiltas tarp skirtingų asmenybių, gebantis sujungti draugus ir suteikti jiems erdvės. Semas dažnai būdavo tas, kuris ramiai išanalizuodavo problemas ir pateikdavo protingus sprendimus, tačiau jo vidinė ramybė taip pat slėpė švelnų nerimą: ar naujokas atitiks jų lūkesčius? Ar jis bus toks pat nuostabus, kaip Katerina ar Karolina? Šios mintys kėlė jaudulį, nes jis norėjo, kad naujokas jaustųsi priimtas.

Simas, priešingai nei Semas, buvo energingas ir drąsus, mėgstantis bendrauti ir nuolat ieškantis nuotykių. Jis buvo grupės „linksmintojas", dažnai pirmas, kuris žengdavo žingsnį pirmyn, norėdamas susipažinti su naujais žmonėmis. Simas turėjo talentą užkurti atmosferą, sukurti linksmą nuotaiką net ir pačiose sudėtingiausiose situacijose. Jis dažnai naudojo humorą kaip savo „skydą", slepiančią nerimą ir baimes, todėl buvo toks svarbus jų draugų ratui. Tačiau šįkart, kai naujoko balsas pasigirdo per telefoną, ir jis skundėsi, kad kas nors jį vejasi, Simas pasijuto prislėgtas ir išsigandęs. Ši situacija jam priminė, kad už juoko ir linksmybių slepiasi rimtos emocijos, kurias taip lengva pamiršti.

Visi keturi draugai, Karolina, Katerina, Semas ir Simas, buvo ant naujo pradžios slenksčio. Kiekvienas nešė savyje ne tik viltis ir nerimą, bet ir troškimą kurti ryšius, atrasti bendrystę. Ir nors gyvenimas mokykloje dažnai būdavo kupinas iššūkių, ši diena pažadėjo būti ypatinga. Naujojo draugo atėjimas galėjo būti šansas – šansas ne tik jam, bet ir visiems jiems kartu kurti naujas istorijas, pažinčių ir draugystės, kurios galėtų tapti jų gyvenimo dalimi.

Ar jie sugebės priimti nepažįstamąjį? Ar jis taps jų draugu, ar išliks tik svajone? Atsakymų dar nebuvo, tačiau nuotykių dvelksmas jau sklido oru, ir jų širdys plakė ritmu, kuris žadėjo naują pradžią.

Paslaptis po šypsenomis (Atnaujinta versija)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora