5.Νόα

55 6 0
                                    

Το τελευταίο που ήθελα τώρα ήταν να χρωστάω κάτι σε αυτό το μπάσταρδο,αλλά το προτιμούσα από το να μείνω πίσω με την μαμά μου και τον σύζυγο της και να τη βλέπω να σαλιαρίζει με αυτόν,καθώς εκείνος κυμάτιζε τα φράγκα του και έδειχνε πόσο ελκυστικός ήταν.

Ο Νίκολας μου γύρισε την πλάτη και περπάτησε έξω.
Είπα βαριεστημένα γεια στη μαμά και βιάστηκα να πάω μαζί του.Όταν έφτασα στην πόρτα,σταμάτησα,σταύρωσα τα χέρια μου και περίμενα τον παρκαδόρο να φέρει το αμάξι του.

Τι μεγάλη έκπληξη-έβγαλε ένα πακέτο τσιγάρα από το σακάκι του και το άναψε,φέρνοντας το αργά στα χείλη του και μετά φύσηξε τον καπνό σχηματίζοντας ένα μεγάλο νέφος.

Ποτέ δεν είχα καπνίσει·Ποτέ δεν είχα δοκιμάσει νικοτίνη όταν όλοι οι φίλοι μου κάπνιζαν και έκρυβαν τσιγάρα στις τουαλέτες των κοριτσιών στο σχολείο.

Δεν καταλάβαινα την ευχαρίστηση που δημιουργούσε σε ένα άτομο το να εισπνέει καρκινογόνο καπνό που άφηνε μια άσχημη μυρωδιά στα μαλλιά και τα ρούχα και ήταν επίσης κακός για χιλιάδες όργανα.

Σαν να διάβαζε το μυαλό μου,ο Νίκολας χαμογέλασε αυτάρεσκα και άπλωσε το πακέτο του προς το μέρος μου.

"Θες ένα αδελφούλα;"ρώτησε καθώς τράβηξε άλλη μια τζούρα από το δικό του.

"Δεν καπνίζω.Και στη θέση σου,πάλι δεν θα κάπνιζα.Δεν θα ήθελες να διακινδυνεύσεις το τελευταίο κύτταρο που σου έχει μείνει."περπάτησα μπροστά για να μην τον βλέπω

Μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν πολύ κοντά μου,αλλά δεν κουνήθηκα,παρόλο που ο καπνός έβγαινε από το στόμα του και χτυπούσε τον λαιμό μου.

"Πρόσεχε μικρή.Μπορώ να σε αφήσω εδώ και να πας σπίτι με τα πόδια."προειδοποίησε όπως ερχόταν το αμάξι του.

Τον αγνόησα όπως και σε όλη τη διαδρομή.Το SUV ήταν τόσο ψηλό από το έδαφος που μπορούσε να δει τα πάντα αν δεν έμπαινα μέσα προσεκτικά και καθώς το έκανα,μετάνιωσα που έβαλα αυτά τα ηλίθια παπούτσια.

Όλος αυτό το φόβος,θυμός και θλίψη είχαν συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της νύχτας και οι πέντε ή περισσότερες διαφωνίες που είχα με αυτό τον βλάκα,είχαν κάνει αυτή τη νύχτα τη χειρότερη της ζωής μου.

Δυσκολεύτηκα να βάλω τη ζώνη,καθώς ο Νίκολας έβαζε το κλειδί στη μίζα,έβαλε το χέρι του πίσω από το κάθισμα μου,έβαλε όπισθεν και άρχισε να οδηγάει έξω από το πάρκινγκ.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηМесто, где живут истории. Откройте их для себя