44.Νικ

53 3 0
                                    

Δεν είχα δει τη Νόα για είκοσι λεπτά και ήδη μου έλειπε.Κοίταξα γύρω αλλά δεν μπορούσα να τη βρω πουθενά.

"Γένα έχεις δει τη Νόα;"ρώτησα περπατώντας προς μια γωνία που έπινε και χόρευε.

Σταμάτησε για να με κοιτάξει.

"Πήγα στο μπάνιο και όταν γύρισα δεν ήταν εδώ.Η Σόφι είπε ότι ρωτούσε αν κάποιος έχει δει το κινητό της."

Αποφάσισα να πάω έξω για να την ψάξω.

Έκανε κρύο και δεν υπήρχε κανείς γύρω.Περπατούσα δεξιά και αριστερά,ακόμα και προς το δάσος πίσω μας αλλά δεν υπήρχε ίχνος της.

Γύρισα πίσω και τσέκαρα το δωμάτιο με μια άβολη πίεση στο στήθος μου:δεν υπήρχε πουθενά.

Τελικά,έλεγξα ένα ένα τα δωμάτια ξεχωριστά,φωνάζοντας το όνομα της και καλώντας την στο κινητό.Τίποτα.Ούτε ένα σημάδι.

Έτρεξα κάτω και βρήκα τη Γένα και τον Λαιόν δίπλα από την μπροστινή πόρτα.

"Δεν ξέρω που είναι."είπε η Γένα,τώρα ανήσυχη.

Ένας απαίσιος τρόμος με κυρίευσε και έτρεξα στη γωνία με τη Γένα και τον Λαιόν από πίσω μου.

Στρίβοντας στη γωνία για το αμάξι μου είδα πατημασιές στο γρασίδι.

Τις ακολούθησα,με την καρδιά μου να έχει γίνει κόμπος,και όταν έφτασα στο σημείο που τελείωναν,βρήκα τα τακούνια της εκεί σαν κάποιος να της τα είχε βγάλει.

"Νόα!"φώναξα απεγνωσμένα,κοιτώντας παντού."Νόα!"

Και η Γένα και ο Λαιόν φώναξαν.Καμία απάντηση.

Θυμήθηκα την απειλή του Ρόνι.

Την είχε πάει κάπου αυτό το μπάσταρδο;

———————————————————

"Κάλεσε την αστυνομία."είπα στον Λαιόν όταν ηρέμησα.

Ο Λαιόν φάνηκε έκπληκτος,αλλά έβγαλε το κινητό του.Καθώς μιλούσε πήγαμε πάλι μέσα.

Περπάτησα μέχρι το μέρος του DJ και τον έκανα να σταματήσει τη μουσική.Όλοι άρχισαν να φωνάζουν αλλά χεστηκα.

"Έχει δει κανείς τη Νόα;"φωναξα.Ανέβηκα σε μια καρέκλα και κοίταξα το πλήθος,ευχόμενος να τη δω εκεί και να μισήσω τον εαυτό μου που την άφησα μόνη της.

Όλοι κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και κούνησαν τα κεφάλια τους αρνητικά.Κατέβηκα από την καρέκλα και έπιασα το κεφάλι με τα χέρια μου.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηWhere stories live. Discover now