8.Νικ

60 5 0
                                    

Έπρεπε να προσέχω τη Νόα.
Τα πράγματα δεν θα είχαν καλή κατάληξη χθες τη νύχτα άμα ο μπαμπάς μου μάθαινε τι κάναμε πραγματικά.
Ανησυχούσα πώς θα έκρυβα την ιδιωτική μου ζωή τώρα που υπήρχαν περισσότεροι από δυο άνθρωποι στο σπίτι.
Δεν έπρεπε να με επηρεάσει αυτό.Ήμουν προσεκτικός και έπρεπε να είμαι.

Όπως κάθε χρόνο,είχαμε αγώνες στην έρημο και εκείνη την μέρα έπρεπε να είμαι εκεί.

Ήταν τρελοί:μουσική ροκ,ναρκωτικά,ακριβά αυτοκίνητα και αγώνες μέχρι να ανατείλει ο ήλιος ή να έρθουν οι μπάτσοι,αλλά συνήθως ποτέ δεν μας ενοχλούσαν αφού όλα γίνονταν στη μέση του πουθενά.

Τα κορίτσια είχαν άγριες διαθέσεις,όλοι ήταν τύφλα και η αδρεναλίνη ήταν το τέλειο συστατικό για να κάνει τη νύχτα αξέχαστη-εφόσον δεν ήμαστε οι ηττημένοι.

Τα τσιράκια του Ρόνι πάντα μας ανταγωνίζονταν.Όποιος νικούσε έπρεπε να πάρει το αμάξι του ηττημένου και όλα τα λεφτά από τα στοιχήματα.
Ήταν επικίνδυνο,το ήξερα από πρώτο χέρι και για αυτό όλοι με εμπιστεύονταν όταν έπιανα το τιμόνι.
Ο Ρόνι και εγώ είχαμε μια φιλική συμφωνία ,αλλά μπορούσε να χαλάσει όπως το να σκίσεις ένα κομμάτι χαρτί,οπότε έπρεπε  να είμαι σε επιφυλακή ή ακόμα καλύτερα να κερδίσω.

Η Νόα έπρεπε να κρατήσει το στόμα της κλειστό ,οπότε τη σταμάτησα στην πόρτα πριν φύγουμε για το ξενοδοχείο όπου θα γινόταν το γκαλά.

Χτύπησα τρεις φορές και περίμενα σχεδόν ένα λεπτό για να βγει.
"Τι θες;"γρύλισε

Μπήκα μέσα στο δωμάτιο της.Πριν ο μπαμπάς μου παντρευτεί τη μαμά της το δωμάτιο ήταν δικό μου.

"Ξέρεις ότι αυτό το χρησιμοποιούσα για γυμναστήριο;"είπα περιπατώντας προς το κρεβάτι της.

"Ω τι κρίμα.Το πλουσιόπαιδο έπρεπε να αποχωριστεί τα μηχανήματα του."γέλασε.Την κοίταξα έντονα για να την εκφοβίσω,αλλά τα μάτια μου πήγαν στις γραμμές του σώματος της,οπότε δεν μπορούσα από να τις θαυμάσω.

Οι φίλοι μου είχαν δίκιο,ήταν καύλα αλλά δεν ήξερα αν ήταν καλό ή κακό για την υπόθεση μου.

Τα μαλλιά της ήταν όμορφα φτιαγμένα,πιασμένα σε κότσο με δυο τσουλούφια μπούκλες να πέφτουν στο πρόσωπο της.Ήταν κομψή και απλή ταυτόχρονα.
Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση,εκτός από το γαλάζιο φόρεμα της που αγκάλιαζε τα πόδια της και έμοιαζε φανταστικό,ήταν το μακιγιάζ της: το δέρμα της έμοιαζε με αλάβαστρο και τα μάτια της με δύο απύθμενα πηγάδια.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηWhere stories live. Discover now