22.Νικ

63 5 0
                                    

Δεν είχα πρόθεση να την φασώσω στο πάρκινγκ.Βασικά το αντίθετο:η συζήτηση στο αμάξι μου με τον μαλάκα τον Νταν στο δρόμο για το αεροδρόμιο με είχε επηρεάσει βαθύτερα από όσο ήθελα να παραδεχτώ.Συνεχώς επαναλαμβανόταν στο μυαλό μου.

"Δεν έχεις ιδέα πού έχεις μπλέξει."είπε έπειτα από μια έντονη σιωπή κατά την οποία εγώ δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι να τον πολτοποιήσω.

"Η Νόα είναι σίγουρα σέξι,όμως είναι πιο γαμημένη από ό,τι εγώ και εσύ μαζί."

Έλεγξα τις ανάσες μου,προσπαθώντας να μείνω ψύχραιμος και να μην μπω στο παιχνίδι του,όμως ήθελα να μάθω τι ήθελε να πει.Δεν προσπαθούσα να τα φτιάξω με τη Νόα,αλλά δεν μπορούσα να αρνηθώ την έλξη μου για αυτή.

Έσφιξα το τιμόνι χωρίς να απαντήσω.

"Σου το λέω από εμπειρία. Αυτή η γκόμενα έχει πολύ περισσότερα κρυμμένα μυστικά απ' ό,τι νομίζεις με την πρώτη ματιά, και..."

"Γι' αυτό αποφάσισες να έρθεις εδώ, σωστά;"

Είπα, στρίβοντας σε έναν παράδρομο.

"Υποθέτω ότι είναι δύσκολο να αντισταθείς σε μια κοπέλα που κρατάει τόσα πολλά για τον εαυτό της. Πάντα υπάρχει ένα άλλο στρώμα που προσπαθείς να ξεφλουδίσεις".

Προσπάθησα να μαντέψω τι εννοούσε με αυτό: ένα κορίτσι που κρατάει τόσα πολλά για τον εαυτό του... Δεν είχα γνωρίσει πολλές τέτοιες.

"Δεν προσπαθώ να στο χαλάσω,αλλά δεν νομίζω ότι είσαι τύπος που είναι πρόθυμος να περιμένει.Δεν ξέρω αν εξηγήθηκα καλά."

"Έχω υπομονή."είπα κοιτώντας επίμονα την γραμμή των αμαξιών μπροστά μας."αλλά μπορεί να είμαι και ανυπόμονος.Όπως τώρα.Δεν έχω υπομονή για να σου χώσω μια στη μύτη."

Ο Νταν γέλασε και έκανα τα πάντα να κρατηθώ να μην τον σπάσω στο ξύλο εκείνη την ώρα.

Αυτός ο μαλάκας μιλούσε για την πρώην του χωρίς κανένα είδος σεβασμού.

Το καταλαβαίνω ,δεν είμαι ιππότης με αστραφτερή πανοπλία όμως δεν προσποιούμαι.Είμαι ακριβώς αυτός που είμαι.

Αυτός ήταν ψεύτης και την απάτησε.

"Απλώς σε προειδοποιώ φίλε.Όταν την ρίξεις είναι δύσκολο να την αφήσεις να φύγει.Όπως είπες είμαι εδώ ,σωστά;Αν δεν προσεχείς θα καταλήξεις να τρέχεις από πίσω της και δεν θα ξέρεις πώς ή γιατί κατέληξες εκεί."

Σταμάτησα στην πύλη του αεροδρομίου.

"Εξαφανίσου."τον διέταξα και είχα σφύξει το σαγόνι μου.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηحيث تعيش القصص. اكتشف الآن