2.Νικ

65 6 1
                                    

"Νόα" απάντησε περιφρονητικά

"Με λένε Νόα" ήταν αστείο το βλοσυρό της ύφος

Η νέα μου θετή αδερφή φαινόταν προσβεβλημένη.

Χέστηκα ποιο ήταν το όνομα της και της μητέρας της,αλλά έπρεπε να το παραδεχτώ ότι τουλάχιστον θυμόμουν της μητέρας της.
Πώς θα μπορούσα να το ξεχάσω;Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έχει περάσει περισσότερο χρόνο στο σπίτι μου παρά εγώ.

Η Ραφαέλα Μόργκαν τώρα ήταν μέρος της ζωής μου και ,για κακή μου τύχη, είχε φέρει και παρέα.

"Αυτό δεν είναι ανδρικό όνομα;"ρώτησα,γνωρίζοντας ότι θα την πειράξει
"Χωρίς παρεξήγηση"πρόσθεσα όταν είδα την έκπληξη στα μελί μάτια της

"Είναι και γυναικείο"απάντησε ένα δευτερόλεπτο μετά
Την έβλεπα να με κοιτάζει,μετά να κοιτάζει τον Θορ και δεν μπορούσα να μην γελάσω

"Λογικά το περιορισμένο λεξιλόγιο σου δεν περιλαμβάνει την λέξη "unisex" "

Ο Θορ συνέχιζε να γρυλίζει δείχνοντας τα δόντια του.Δεν έφταιγε εκείνος,τον είχαμε εκπαιδεύσει να μην εμπιστεύεται ξένους.
Με μια λέξη,είχε γυρίσει πάλι στον γλυκό σκύλο μου...αλλά ήταν πολύ αστείο να βλέπω τον φόβο στο πρόσωπο της νέας μου αδερφής.

"Μην σε νοιάζει το λεξιλόγιο μου,είναι πολύ εκτενές"απάντησα,έκλεισα το ψυγείο και γύρισα να την κοιτάξω στην πραγματικότητα τώρα.

"Υπάρχει μια λέξη που λατρεύει ο σκύλος μου.Ξεκινάει με Ε,μετά ΠΙ και μετά ΘΕ-ΣΗ."

Φάνηκε τρομαγμένη και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο από το να γελάσω.
Ήταν λεπτή και ψηλή-μάλλον γύρω στο 1,76,αλλά δεν ήμουν σίγουρος-όλα αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν συνδεθεί αρμονικά έχω να πω.

Αλλά το πρόσωπο της ήταν τόσο κοριτσίστικο που ήταν αδύνατο να κάνω πονηρές σκέψεις για αυτή.
Αν δεν άκουσα λάθος,δεν έχει τελειώσει καν το λύκειο,αλλά θα μπορούσες να το καταλάβεις ρίχνοντας μια ματιά στο σορτς,το μπλουζάκι και τα μαύρα της Converse.
Το μόνο που έλειπε είναι να πιάσει τα μαλλιά της σε μια αλογοουρά,όπως κάθε συνηθισμένη έφηβη που περιμένει ανυπόμονα να ανοίξει κάποιος την πόρτα ένας μεγάλου κουτιού  για να αγοράσει την τελευταία τάση του Tik-Tok, που όλες οι δεκαπενταχρονες τρελαίνονται.

Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από τα μαλλιά της,ήταν ένα περίεργο χρώμα,κάτι ανάμεσα σε σκούρο ξανθό και κόκκινο.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηحيث تعيش القصص. اكتشف الآن