30.Νικ

79 4 0
                                    

Παρατήρησα την αντίδραση της.Από τότε που την είδα να γίνεται άσπρη σαν χαρτί όταν παίζαμε θάρρος ή αλήθεια και εκείνη υποτίθεται πως έπρεπε να πήγαινε σε μια σκοτεινή ντουλάπα,δεν μπορούσα να σταματήσω να αναρωτιέμαι τι στον διάολο της έχει γίνει για να φοβάται τόσο πολύ.

Τώρα που το ανέφερα την τρομοκράτησε,σαν να ξύπνησαν μέσα της αναμνήσεις που την βασάνιζαν.

"Χαλάρωσε Νόα."είπα και την αγκάλιασα.Έχω ονειρευτεί να την κρατάω έτσι,αλλά τώρα τα σκάτωσα που της έκανα αυτή την ερώτηση.

"Απλά δεν θέλω να μιλήσω για αυτό."είπε και μπορούσα να νιώσω πως τρέμει.Τι σκατά γίνεται;

"Είναι εντάξει.Όλα καλά."είπα τρίβοντας την πλάτη της.

Απόψε δεν μπορούσα να αντισταθώ να μην την φιλήσω:είχε περάσει καιρός από την τελευταία φορά που δεν μπορούσα να κρατήσω τα χέρια μου μακριά της.

Η Νόα με είχε μαγέψει και είχα αρχίσει να συνειδητοποιώ ότι ένας νέος Νίκολας άρχισε να υπάρχει,ένας που δεν μπορούσε να σταματήσει να την σκέφτεται ,ακόμη και αν προσπαθούσε πολύ.

"Καλύτερα να πηγαίνω."είπε.Καταράστηκα τον εαυτό μου που προκάλεσε αυτή την αντίδραση.Δεν μου άρεσε που έφευγε από κοντά μου όταν τα πράγματα σοβάρευαν ή ερχόμασταν πιο κοντά.

"Όχι μείνε."είπα θάβοντας το πρόσωπο μου στον λαιμό της,μύρισα το υπέροχο ,σαγηνευτικό άρωμα της,γλυκό ,αλλά ταυτόχρονα τρομακτικά σέξι.

"Είμαι κουρασμένη.Σήμερα ήταν μεγάλη μέρα."είπε και σηκώθηκε.Άρπαξα το χέρι της για να την κρατήσω.

"Κοιμήσου εδώ,μαζί μου."πρότεινα συνειδητοποιώντας αμέσως τι σκέφτηκε όταν άκουσε αυτές τις λέξεις.

Από την έκφραση της,είδα ότι έκανα τα πράγματα χειρότερα.Έπρεπε να είμαι προσεκτικός με τη Νόα.

"Είπα να κοιμηθούμε.Δεν υπονοώ τίποτα άλλο."την ικέτευσα.

Φάνηκε σαν να το σκέφτεται.

"Προτιμώ να κοιμηθώ στο κρεβάτι μου."είπε και άφησε το χέρι μου.

Φαινόταν σαν να ήθελε κάτι να μου πει κάτι άλλο,μέχρι το μετάνιωσε που δεν το είπε,αλλά κατάλαβα ότι της είχα επαναφέρει κακές αναμνήσεις και δεν ήθελε να βρίσκεται σε αυτό το δωμάτιο.

"Εντάξει.Θα σε πάω εγω."είπα και σηκώθηκα.

Χασκογέλασε και η καρδιά μου γέμισε με ευτυχία.Αυτή η Νόα μου άρεσε.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηWhere stories live. Discover now