Δεν είχα ιδεα πώς την άφησα να με πείσει να βάλω αυτό το φόρεμα.Ήταν οτιδήποτε άλλο από σεμνό.
Έπρεπε να βάλω ένα ειδικό σουτιέν.Ένιωθα τελείως γυμνή.Αλλά όταν η Γένα έβαζε κάτι στο μυαλό της,δεν μπορούσε να γίνει περισσότερο ενοχλητική και ένα μικρό μέρος μου ήθελε να δει πως θα αντιδράσει ο Νικ.
Όλη μέρα,έκανε λες και ήταν πραγματικά φίλος μου-δεν με ακούμπησε και,αν και ακούγεται περίεργο,δεν μου άρεσε.
Πρόσεξα την έκφραση της αποστροφής όταν συναντηθήκαμε μπροστά από το ασανσέρ.Με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.Για μια στιγμή,νόμιζα πως δεν του άρεσε αυτό που έβλεπε.
"Έγινε κάτι;"ρώτησα απογοητευμένη.Αυτή δεν ήταν η αντίδραση που περίμενα.
"Δεν θα κρυώσεις;"ρώτησε με μια περίεργη λάμψη στα μάτια του.
"Όχι είμαι καλά."είπα και μπήκα στο ασανσέρ οταν άνοιξαν οι πόρτες.Δίπλα μου ήταν η Γένα που φορούσε ένα σέξι μαυρο παντελόνι και ένα προκλητικό ροζ τοπάκι.
Έδειχνε πολύ περισσότερη σάρκα από ό,τι εγώ, και ο Λαιόν έδειχνε να μην είναι σίγουρος αν του άρεσε.
Τα αγόρια μιλούσαν πίσω μας.Όταν φτάσαμε στο εστιατόριο,δεν μπορούσα να πιστεψω τη διακόσμηση και την ατμόσφαιρα.Ήταν ένα κομψό σημείο ακριβώς δίπλα από την πισίνα.
Ήταν προνόμιο να μπορέσουμε να απολαύσουμε αυτό το μέρος με τον Νίκολας και τους φίλους μας.
Φαντάζομαι ότι έτσι ήταν όταν η μητέρα σου παντρευόταν έναν εκατομμυριούχο.
Καθίσαμε σε ένα ωραίο τραπέζι δίπλα σε ένα μονοπάτι που οδηγούσε μέσα στους κήπους. Η θέα ήταν καταπληκτική. Τα πιάτα μας σερβιρίστηκαν γρήγορα και το φαγητό ήταν εξαιρετικό και η συζήτηση διασκεδαστική.
Το τηλέφωνό μου χτύπησε και μας διέκοψε.
Έπαιρνα συνεχώς κλήσεις από έναν άγνωστο αριθμό με κάποιον να με ακούει σιωπηλά στην άλλη γραμμή.
"Εμπρός;" Είπα αυτόματα, και μια οικεία φωνή απάντησε. Ήταν ένα από τα παιδιά με τα οποία είχα παίξει βόλεϊ στην παραλία.
Τζες, νομίζω ότι τον έλεγαν. Μου είπε το όνομα του κλαμπ και είπε να πάμε εκεί μόλις τελειώσει το δείπνο.Μετέφερα το μήνυμά του στην Γένα, και εκείνη άρχισε να χοροπηδάει πάνω-κάτω, ενώ ο Νικ με κοίταξε περίεργα. Τι στο διάολο συνέβαινε με αυτόν;
Του έστειλα ένα μήνυμα. Ήταν γελοίο, αλλά αν δεν τον έβαζα υπό έλεγχο, θα κατέστρεφε τη βραδιά μας.
ESTÁS LEYENDO
Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωση
Romance«Δεν ήθελα τη ζεστασιά - ήθελα τη φωτιά.» Η δεκαεπτάχρονη Νόα Μόργκαν ζει μια ήσυχη, απλή ζωή με τη μητέρα της στο Τορόντο... ώσπου η μητέρα της γνωρίζει και παντρεύεται τον Γουίλιαμ Λέιστερ, έναν πλούσιο κι αινιγματικό δικηγόρο από την Καλιφόρνια...