Ακόμη δεν ήξερα γιατί την είχα προσκαλέσει να περάσει το Σαββατοκύριακο μαζί μου στις Μπαχάμες.
Η πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό ήταν εκείνη μόλις είδα τα εισιτήρια.Δεν χρειάστηκε καν να ακούσω στον πατέρα όταν μου έλεγε να πάρω και τη Νόα μαζί-ήδη μου είχε περάσει από το μυαλό.
Από τότε που ηρέμησε και έγινε πιο εύκολο για μένα να την ανέχομαι,άρχισα να την σκέφτομαι όλο και περισσότερο.
Δεν μπορούσα να την αφήσω μόνη της από τότε που ο Ρόνι την απείλησε και φρίκαρα μόνο στη σκέψη να την πλησιάζουν αυτοί οι μπάσταρδοι.
Μέχρι και που ήταν με τον Νταν μου χαλούσε τη διάθεση.Ήθελα να τον διαλύσω επειδή την πλήγωσε. Επειδή την πλήγωσε και επειδή είχε εννέα μήνες να την απολαύσει, να την αγγίξει, να τη φιλήσει, Θεός φυλάξοι, ίσως και να βγάλει τα ρούχα της...
Η ιδέα της Νόα να δίνεται σε κάποιον άλλο εκτός από μένα με βασάνιζε όλη μέρα και όλη νύχτα.
Ποτέ δεν ζήλευα γιατί μάλλον δεν θεωρούσα κανένα κορίτσι δικό μου,τώρα όμως με σκοτώνει.
Ο τρόπος που χαμογελούσε αθώα...
Ήταν από τη φύση της σέξι,το οποίο ήταν αυτό που μου άρεσε περισσότερο.
Δεν είχε σημασία πώς ντυνόταν ή αν είχε βάλει μέικ απ.Μπορεί να ήταν ένα ράκος,αλλά ακόμη,κάθε φορά που τα μάτια μου κολλούσαν πάνω της,φανταζόμουν χίλιους διαφορετικούς τρόπους που θα μπορούσα να την κάνω να φωνάζει από ευχαρίστηση.
Ίσως αυτό που συνέβη στην πισίνα δεν ήταν σωστό,αλλά υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μείνω μακριά της έπειτα από αυτό.
Το έκανε δύσκολο,επώδυνο.
Ήθελα να την σκοτώσω έπειτα από αυτή την νύχτα με τον Ρόνι-για τον ξυλοδαρμό έφταιγε εκείνη - για να μην αναφέρω ότι βγήκε με τον Μάριο, αλλά μόλις είδα το βλέμμα του φόβου στα μάτια της όταν είδε τις πληγές μου, μόλις τα ζεστά της δάχτυλα άγγιξαν το γυμνό μου δέρμα, χρειάστηκε να επιστρατεύσω όλο τον αυτοέλεγχό μου για να μην την πηδήξω ακριβώς δίπλα στον πάγκο της κουζίνας.
Το χειρότερο από όλα ήταν ότι αποκτούσε αυτοπεποίθηση.Ήταν λιγότερο αμυντική:δεν φοβήθηκε καν να μου φωνάξει καθώς κοιμόμουν.
Δεν έφυγε όταν έχασα τον έλεγχο και την έριξα μέσα στην πισίνα.
Τα πόδια της ήταν τόσο μακριά,οι καμπύλες τις τόσο γαμημένα σέξι...
ESTÁS LEYENDO
Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωση
Romance«Δεν ήθελα τη ζεστασιά - ήθελα τη φωτιά.» Η δεκαεπτάχρονη Νόα Μόργκαν ζει μια ήσυχη, απλή ζωή με τη μητέρα της στο Τορόντο... ώσπου η μητέρα της γνωρίζει και παντρεύεται τον Γουίλιαμ Λέιστερ, έναν πλούσιο κι αινιγματικό δικηγόρο από την Καλιφόρνια...