41.Νόα

102 3 0
                                    

Ποτέ δεν τον είχα ξαναδεί τόσο ανήσυχο-ή μόνο μια φορά,αν μετρούσα τη νύχτα που με βρήκε κλειδωμένη στην ντουλάπα.

Έμοιαζε ίδιος τώρα,λυπημένος και απογοητευμένος.Βρισκόμασταν στο αμάξι.

Οδηγούσε με το αριστερό χέρι του και κρατούσε το δικό μου με το δεξί ακριβώς πάνω από τον λεβιέ ταχυτήτων.

Δεν είχα ιδέα πως οι ανησυχίες του θα με επηρέαζαν τόσο βαθιά.Ήθελα να πάρω μακριά αυτή τη θλίψη και να τον κάνω να χαμογελάσει όπως τις τελευταίες ώρες,όμως ήξερα πως ήταν αδύνατο.

Όχι πολλοί άνθρωποι θα μπορούσαν να κάνουν τον Νίκολας Λέιστερ να λυγίσει και να τα δώσει όλα,όμως ήξερα πως ένας από αυτούς ήταν η αδερφή του.

Από κάτι λίγα που μου είχε πει σχετικά με τη μαμά του ήταν αρκετά για να ξέρω πως τη μισούσε ή τουλάχιστον προτιμούσε να μην την ξανασκεφτεί ποτέ.

Το να μην δίνει στην διαβητική αδερφή του την ινσουλίνη της ήταν ένας τέλειος λόγος να τη μισεί ακόμη περισσότερο.Φτάσαμε με απόλυτη σιωπή.

Με μελαγχολούσε αυτό,έπειτα από τόση χαρά,τόση συντροφικότητα,όλα είχαν ξαφνικά καταστραφεί και καεί,αλλά τουλάχιστον συνέχιζε να μου φιλάει το χέρι πού και πού ή να χαϊδεύει το μάγουλο μου.

Ήταν ευγενικός,και κάθε ένα από αυτά τα χάδια με άναβε ακόμα και όταν με παρηγορούσε.

Το να κοιμηθώ μαζί του σήμαινε κάτι, και ήταν το μόνο πράγμα που μπορούσα να σκεφτώ όταν ένιωθα το δέρμα του να αγγίζει το δικό μου.

Δεν σταματήσαμε καν να φάμε. Όταν φτάσαμε στο Λας Βέγκας έξι ώρες αργότερα, πήγαμε κατευθείαν στο νοσοκομείο.

Η Μάγκι Γκρέισον βρισκόταν στον τέταρτο όροφο της παιδιατρικής πτέρυγας.

Μόλις το μάθαμε, ξεκινήσαμε να τρέχουμε. Στην αίθουσα αναμονής είδαμε τρία άτομα: ένα ζευγάρι και μια εύσωμη γυναίκα.

Η τελευταία πήγε προς την πόρτα όταν είδε τον Νικ να κοιτάζει τη γυναίκα πίσω της.

"Νίκολας, δεν θέλω να ξεκινήσεις σκηνή", είπε, ρίχνοντας μια ματιά από εκείνον σε μένα και πάλι πίσω.

"Πού είναι;" ρώτησε. Στο μεταξύ, η γυναίκα στο πίσω μέρος του δωματίου είχε σηκωθεί και κοίταζε τον Νικ με ανησυχία.

"Κοιμάται. Της έχουν χορηγήσει ινσουλίνη. Είναι καλά, Νίκολας, θα αναρρώσει πλήρως".

Του έσφιξα το χέρι. Εύχομαι να ηρεμούσε, αλλά ήταν εντελώς εκτός εαυτού. Προσπέρασε την Ανν και κατευθύνθηκε κατευθείαν προς τις άλλες γυναίκες.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ