13.Νόα

68 4 0
                                    

Έπειτα από ό,τι συνέβη με το Νικ,αποφάσισα να μείνω μακριά του απόψε.Άλλωστε αυτό ζήτησε.Ό,τι συνέβη μεταξύ μας ήταν περίεργο αλλά και ευχάριστο.

Μετά άνοιξε το στόμα του και κατάλαβα με ποιον είχα έρθει αντιμέτωπη.

Παρ'ολα αυτά,πήρα αυτό που ήθελα.

Πήρα την εκδίκηση μου για τον Νταν,ακόμη και αν βαθιά μέσα μου ήξερα πως τίποτα δεν θα με έκανε να νιώσω καλύτερα ,γιατί οι δυο άνθρωποι που με ένοιαζαν περισσότερο με πρόδωσαν πίσω από την πλάτη μου.

Η φωτογραφία που τράβηξε ο Νικ με είχε ταράξει.Ποτέ δεν είχα τραβήξει φωτογραφία εμένα και τον Νταν όταν φιλιόμασταν.

Για την ακρίβεια,ο Νταν ποτέ δεν με είχε φιλήσει έτσι.Όταν κοίταξα την φωτογραφία ανατρίχιασα.

Μπορούσες να μας δεις προφίλ,τα χείλη του μισάνοιχτα,πιέζοντας τα στα δικά μου,τα μάτια μας ήταν κλειστά και απολαμβάναμε τη στιγμή.

Τα μάγουλα μου ήταν κατακόκκινα και το πρόσωπο του Νικ σοβαρό,ψυχρό και ακαταμάχητο.Ήταν πολύ ελκυστικός.

Ο Νταν θα έβραζε μέσα του.Το ήξερα.

Ήταν απλά τόσο εγωιστής, ακόμα κι αν συνήθως φύλαγε την εγωκεντρική του συμπεριφορά για τους άλλους ανθρώπους και δεν με έκανε θύμα της.

Του έστειλα φωτογραφίες που τον απατούσα,για να το ξέρει.Έπειτα,του έγραψα ένα μήνυμα κάτω από την φωτογραφία μου με τον Νικ πριν του τη στείλω.

Το μόνο που χρειαζόμουν ήταν τέσσερις ώρες για να βρω έναν καλύτερο άντρα από εσένα. Ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια. Παρεμπιπτόντως, στη φωτογραφία σου μοιάζεις με ψάρι που ρουφάει αέρα. Μάθε να φιλάς, μαλάκα!

Κοίταξα τη φωτογραφία του που φιλούσε τη Μπεθ.

Το πρόσωπο του με τραβούσε ακόμα, αλλά ήξερα ότι με αυτό το μήνυμα, η σχέση μας είχε τελειώσει. Δεν θα τον έβλεπα ποτέ ξανά, και για πρώτη φορά, ήμουν ευτυχής που υπήρχε ένα σύνορο μεταξύ μας. Όσο για την Μπεθ, της έγραψα απλώς ένα μήνυμα δύο λέξεων, το οποίο έστειλα μαζί με τη φωτογραφία που φιλιέται με τον Νταν:

Τελειώσαμε.

Φύσηξα όλο τον αέρα που κρατούσα.Αυτό ήταν.Τελείωσαν 9 μήνες ρομαντισμού και 7 χρόνια φιλίας οριστικά.

Ένιωσα τα μάτια μου βαριά αλλά δεν έριξα ούτε δάκρυ.Να πάνε στο διάολο.Δεν αξίζουν τίποτα.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηWhere stories live. Discover now