6.Νικ

60 5 0
                                    

"Σκατά!"

"Τι στον διάολο της έδωσες;"ρωτησα τον μαλάκα που κρατούσα από την μπλούζα.
Μπορούσα να διακρίνω τον τρόμο στα μάτια του.

"Απάντα γαμώτο!"φωναξα και καταργούμουν την μέρα που γνώρισα την ετεροθαλής αδελφή μου,τον ηλίθιο Ζακ Ρόγκερς που την έφερε εδώ.

"Έλεος φίλε!"τα μάτια του είχαν σπάσει σε κομματάκια."Burundanga εντάξει;"
Παραδέχτηκε και τον πέταξα στον τοίχο.
Έλεος. Ένα ναρκωτικό για βιασμό . Ήταν άχρωμο και άοσμο και εύκολο να το βάλεις
σε ένα ποτό χωρίς να το καταλάβει κανείς.

Μόνο που σκέφτηκα τι μπορεί να γινόταν σκοτείνιασα και δεν μπόρεσα να ελέγξω τον εαυτό μου.Ποιος ανώμαλος θα το έκανε αυτό σε ένα κορίτσι;

Όταν τελείωσα με αυτόν,δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσες να τον αναγνωρίσεις από την φωτογραφία στο δίπλωμα του.
Τα χέρια μου θα γίνονταν τούμπανο μέχρι να τελείωνε η νύχτα.
Δεν θυμάμαι καν πόσες φορές τον χτύπησα.

"Νίκολας σταμάτα!"μια φωνή από πίσω που φώναξε.Σταμάτησα το χέρι μου πριν χτυπήσω για άλλη μια φορά το πρόσωπο του μπάσταρδου.

"Φέρε άλλη μια φορά αυτή τη μαλακία σε πάρτι μου και αυτό θα φαίνεται μηδαμινό σε σχέση με την επόμενη φορά !"τον απείλησα για να είμαι σίγουρος ότι κατάλαβε την κάθε μου λέξη."Κατανοητό;"

Σκόνταψε ,ενώ αιμορραγούσε και προσπαθούσε να τρέξει όσο πιο μακριά μπορούσε.Γύρισα και βρήκα την Νόα τρομαγμένη.

Κάτι άλλαξε μέσα μου όταν ρην είδα έτσι.Δεν μπορούσα να την αντέξω,θα την έπνιγα άνετα ,όμως κανένας δεν άξιζε να πιει ναρκωτικό χωρίς τη συγκατάθεση του γαμώτο.

Από την έκφραση στο πρόσωπο της,μπορούσα να πω πως αυτή η νύχτα είχε περάσει τα όρια της Νόα.
Προσπάθησα να με ηρεμήσω,πλησιάζοντας τη με αργά βήματα.Όταν ήμουν αρκετά κοντά εκείνη έκανε ένα βήμα πίσω, με το στόμα ανοιχτό,τρομαγμένη και έτρεμε.

"Ο Χριστός Νόα,δεν θα σε χτυπήσω εντάξει;"είπα.Ένιωθα σαν εγκληματίας χωρίς καν να κάνω τίποτα.

Μόλις την πέταξα από το αμάξι,υπέθεσα ότι θα έπαιρνε την μαμά της και τον μπαμπά μου να την πάνε σπίτι.Ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα έμπαινε στο αμάξι του πρώτου ηλίθιου που βρήκε και θα την έφερνε σε ένα πάρτι ακατάλληλο για την ηλικία της.

"Τι μου έδωσε;"ρώτησε κοιτάζοντας με σαν δαίμονας.

Ξεφύσησα και κοίταξα αόριστα για να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά.

Το λάθος μου (Culpables #1)~Υπό διόρθωσηHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin