Gelecek bölümden spoiler fotoğrafı
Kartal Dinçer ve İzem Güneş Ulukan
İzem güneş ulukan
Şu an karakoldaydık. Abiler ve Dinçer abileri ufak (!) bir kavga sonucu buraya düşmüştük.
Abiler nezaret hanedeyken biz tekrar komiser odasında hesaplaşıyorduk.
Neymiş bunda parmağınız var mıymış ?!
Tabi ki yok.( Biz yaptık )
Komiser abi emin olamamış," Emin misiniz belki azıcık vardır? " deyince göz devirdim.
Suçu bana atmaya mı çalışıyor bu ?
Komiser bile senin yaptığına emin lan.
"Abicim yok dedik ya yok ! Ayrıca niye bize soruyorsunuz ? " dediğimde komiser abi çok dürüst davrandı.
"Mardinde veya başka bir yerde kavga çıksa %100 senin parmağın vardır diyorlarmış herkes. " dedi. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. " O yüzden getirdik seni İzem. "
Lan kim beni ispiyonlamış?!
Yani biraz aşiretler arası kavga çıkardım ama bu işte sadece serçe parmağım var !
Boğazımı temizledim. " Tamam ama diğerlerini neden nezarethanede, kardeşlerim ve irem orada onları alsaydık. " dedim ısrarla
Komiser abi onaylamış," Bir tane sana benzeyen çocuk var,kim o ? " dediğinde sıkıntıdan derin bir nefes aldım.
"İkizim. " dediğinde komiser abi delirmiş bir korkuyla, " Senden bir tane daha mı var ?! Resmen felaket!" dedi elindeki dosyayı suratını serinlemek için kullandı.
Niye herkes bana şeytan muamelesi yapıyor ?!
Hayır canım. Ben her zaman tekim. Zirve tek kişiliktir derler. Bende oranın sahibiyim
Egoya ya bak egoya
Yakışıyor ama
Komiser abiye döndüm. " Komiser abi senin adın ne ? " dediğimde komiser abi cevap verdi.
" Kamil göktaş. " dedi derin bir nefes verdi
Göktaşı
Kendimi tanıttım. " İzem Güneş Ulukan zaten biliyorsundur. " dedim.
Kamil abi alayla, " Emin ol hepimiz biliyoruz . Mardinde çok ünlüsün. " dedi elindeki dosyayı iyice sallayarak.
Ben heryerde ünlüyüm canım!
Adamın elindeki dosya hızlanması başladı lan ?! Niye delirdi bu ?
Egoyla " Öyle mi ? Ne diyorlar benim için? " dedim hevesle. Ne biliyim merak ediyordum. Yani o kadar şey oldu insanlar ne diyor acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...