22.Bölüm: Aileyi yıkmak

1.5K 102 45
                                    

İzem güneş ulukan

Dantenin itirafı hepimizi bozguna uğratmaya başarmıştı. Makineden ışık çıkmaması bile felaketin başlangıcıydı.
Dantenin bana yaklaşma amacını en başından beri abilerimi bitirmek için olduğunu düşünmüştüm. Ama bizim birlikte olmamız için 20 yıllık düşmanlığı bitirecek ka-

Yoo düşündüm

Bende olsam bende benim için düşmanlığı bitirirdim. Benden daha iyisini bulacak hali yokya !

Tabi dedelerin bile burda olduğu yerde bunu itiraf etmesi biraz fazla cesaret isterdi.

Salaklık mı yoksa cesaret mi ?

Alex dedem kalbini tutarken " Ölüyorum galiba" dedi gider gibi

Korhan Dedem yandan bir bakış atmış " Abartma , alt tarafı 20 yıllık düşmanın oğlu torunun için barış teklif etti . " dedi alayla

Alex dedem ters bir sesle " Sen alışkın olabilirsin ama ben değilim " deyince dedem kaşlarını çattı.

Evet, dedem biraz alışkındı. Neyseki 1 aşiret , yani sancak aşiretiyle henüz kavga etmemiştik.

Henüz derken ?!

Kaya abim hızla ayağa kalmış " Valla ha delireceğim şimdi burada " dedi sinirle

Andy abim derin nefesler alarak " Tamam sakinim ! Sakin ! " diye sakinleşmeye çalışırken andre abim dayanamamış, öfkeyle " Lan sizin aranızda kaç yaş fark var biliyor musun ? "

Valla hiç bir fikrim yok

Yasak aşk yasak aşk dedin adamın yaşını sormadın değil mi?

Dante göz devirdi " 23 yaşındayım ben " dedi " Görende ırz düşmanıyım falan sanacak" dedi alıngan ama alaylı bir sesle

Babam kaşlarını çatmış " Aslında seni öyle görmemiştim ama şimdi öyle göreceğim " dedi ukala bir tavırla

Babam bile sıyırdı lan !

Mark abim araya girmiş " Senin bu konakla alakalı bir bilgin var mı ? " dediğinde abilerim birden aydınlandı.

Bende karardım

Dante boğazını temizledi " Ben yaktım " dediğinde sırıttım. Abilerim andre abim ve andy abim afallamış halde bakarken herkes birbirine tedirgin bakışlar atıyordu.

John , alp ve Baha hariç tabi onlar anıra anıra gülüyor . Niye gülüyorsunuz lan ?!

Ama bir taraftan...

Yaa benim için Konak yakmış. Çok romantik !

John gülerken " İzem 2 yeminle "

Alp imayla " İyi anlaşırlar " dediğinde Sarp abim ve Kaan abim kafasına yastığı geçirip sabahtan beri ters  ters baktıkları danteye döndüler.

Senin esprine tüküreyim

Babam kabullenmiş " Kızımdan bu beklenirdi " deyip sandalyeye oturup dertli dertli " Yani birinden kurtulduk derken yenisi geldi ." Deyip ters bakışlar atarak danteye döndü

" 2 yıl beklemişsin 20 yıl sonra gelseydin ne olurdu? " dediğinde dante bakakaldı. Derek İreme bakmaya mı çekiniyor bana mı öyle geliyor ?

Dante tereddütle " Bu zamana kadar zor bekledim. Kaçırma ihtimalim olurdu " dediğinde gözlerim ışıldadı.

Alp " Kesinlikle çok iyi anlaşacaklar " dedi gülerek . Abilerim hepsi öfkeyle bakarken gülmesi söndü.

Joe abim öfkeyle ayağa kalkmış " Lan sen kimi kaçırıyorsun?! " dediğinde hızla ayağa kalktım.

Fransız KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin