Selim ulukan
Annem , ameliyatın olduğu yerde bir ileri bir geri sallanarak ağlıyordu. Pınar hanım bitik bir haldeydi bayılma sonucu serum verilmişti.
Hepimiz buradaydık. Dinçer abilerinin kuzenleri dahil hepimizi buradaydık.
Kardeşim vurulmuştu. Kartalı kurtarmak için!
Hiç birimiz bunu beklemiyorduk. Kartalın ölmesini dört gözle bekleyen izem, kuzenlerle tanışmaya gittiğinde akşama Kartal ölürse helva yapma alıştırması yapan izem , kartalın hayatını mahveden izem hayatını kurtarmak için vuruldu.
Ameliyat başlayalı 1 saat olmuştu. Ambulans geldiğinde Kartal izemi kucağından indirmemişti. Hastaneye kadar kucağından indirmeyip sedyeye kendi elleriyle yatırmıştı. Gömleğinin heryeri izemin kanıyla lekelenmişti
Kartala ilk sarılışı kartalı kurtarmak içindi.
Onur kaçmıştı. Darhan bey ise oğlunu kurtarmak için yollar arıyordu.
Kız kardeşim hayatı boyunca her şeyi alaya alan bir kızdı . Onun canını yakan şeylere kahkahayla cevap verirdi. Alışveriş düşkünü olmasının sebebi kafasını dağıtan tek şeydi. Ona hiç bir zaman kızmaz onun mutlu olması için herşeyi yapardım
Onun böyle olması beni asla sinirlendirmezdi. Onun yanında insan kendi derdini unutuyordu. Tabi her an bir şey yapacak korkusuyla diken üstünde olduğumuzu saymazsak.
İzemle dostsanız sizin için herşeyi yapardı. Ama düşmansanız...Allah yardımcımız olsun. Çantayla döver hayatınızı karartmak için herşeyi yapardı.
Kardeşimin karıştığını öğrendiğimde ilk düşündüğüm ve hissetdiğim şey :2 kız kardeşim olacağının heyecanı ve korkusuydu.
İzem gibi kaoston besleniyorsa?! Allah bizi yardımcımız olsundu.
Kardeşimin katil dövmesi, aşiretler arası kavga çıkarması, durmadan karakola düşmesi, birini vurması, kendini kaçırtması, mutfağı yakması, kimya odasını yakması, masaları yıkması bunlar bana normal geliyordu.
Bu...biraz anormal olabilir
İremle saç başa kavga edecek diye korkuyordum. 2 kardeşim birbirine düşman olsa üzülürdüm. Ama birlik olup ortalığı karıştıracağını hiç beklemiyordum!
Kardeşim her zaman aptala yatardı. Bunu biliyordum . Bir şey çevirse asla anlamazdık. Bizden daha zeki olduğunu düşündüğüm bile olmuştu.
O yüzden Qu testi yaptırmıştım. İzem getirdiğinde moralim düşmüştü yüksek zekalı değildi. Ama şimdi farkediyordum.
İzem sonuçları değiştirmiş olabilir mi ?
Test sırasında yarısını kafadan attığını düşünüyordum. Elbet Çıkar kokusu !
Hastanede öyle yere oturmuş etrafı incelemeye başladım.
İremin elleri ve üstü Kartal gibi izemin kanıyla lekelenmişti. Gözyaşları kurumuş buz gibi fayansa oturmuş boş boş duvarı izliyordu. Hem aldatılmış ve hemde ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğrenmişti.
Onun böyle güçlü kalmasını sağlayan kimdi ? İrem çok hassas bir kız gibi duruyordu. Şu an sakin kalması bile beni korkutuyordu.
Babam zar zor ayakta kaldığı belliydi . Ağlarken görmemiştim ama her geldiğinde göz altı kurumuş bir halde gelirdi. Elinde 2 bardak su vardı. " Babacım iç biraz " dediğinde irem kafa sallayıp biraz yudum aldı .
Kendi ceketini çıkarıp yere serdi." Üşüme yerde yoksa izem bizi keser. " dediğinde irem göz yaşları dolmuş halde güldü. " Yapar, o her şeyi yapar." diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...