İzem güneş ulukan
Egenin kopya çekmesi yüzünden evde sinir krizi geçiriyordum. Allahın geri zekalısı insan sıranın altına bakar ilk.
Yani 2 geri zekalı beyinle egenin beyini (!) Kapışır
3 gün boyunca enayi gibi çalıştım. Şimdi aileme ne diyeceğim ?!
Eriz abim beni çalıştırırken tarih sorularını bana yedirmeye çalıştırmıştı . Neymiş şifa olurmuş
Gece 2 de hastaneye düşünce görürdük şifayı (!)
Ege disipline asilede soruşturma açarlar gibi geliyor. Yani sınav sorularını vermek suçmuş
Chase abimde b12 dolu bir su getirmiş beni bir güzel kusmamı sağlamıştı. Dünyanın en kötü kokusu b12 ilacının kokusu olabilir
James abimde Çince cevapları sıraya yaz kimse anlamaz demişti. Aslında başta iyi fikir gibi geldi.Sonra asilin ağzına laf vermemek için vazgeçmiştim.
Aşağı indiğimde kafasında tencereyle gezen john görmemezlikten geldim. " Ben haklıların kralıyım." deyip koltuğa attı kendini.
Andy abim telefondan başını kaldırmış, "Neyde haklısın? " dedi bahaya deli görmüş gibi bakarken.
Neyseki manyak mu bu bakışı atmıyorlar bu bana özel!!
John güldü, " Bugün ki sınavda kopya çekmeye çalışırken,Asil kılıklı asilsiz kopya çekerken yakaladı. Neymiş kopya çekiyor muşum ?!" Dedi küskünce kollarını iki yana bağladı.
"Ne olmuş kopya çektiysem, önemli mi bu durum ?! " dedi cevap bekler gibi.
Valla bana göre kopya çekmek serbest yakalanmak yasak
Sonuçta kopya çekmek yasak diye bir kural yok.
James abim gülmüş,"Tamamıyla haklısın kardeşim. Asil ayıp etmiş. " dediğinde Mark abim devam etti," Azıcık bakaydın da sınıfı geçseydin. "
Baha," Zaten sınav iptal oldu.Birazda beni çalıştırın izemi çalıştırdığınız gibi." dediğinde gözlerim heyecanla açıldı.
Allahım şükürler olsun.
Başka kur- Yani yeni öğrenci buldular.
Yani onuda çalıştırsınlar en fazla ne olabilir ki ?
Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım." Doğru söylüyor abilerim. Sonuçta ben artık hazırım." Elimle geri zekalı bahayı gösterdim." Onada öğretin!" dediğimde abilerim onaylamış, kendi halinde dağıtmıştı. Aha başlıyorlar
Baha yanıma gelip sarıldı," Teşekkür ederim güneşim."dediğimde gülümsedim.
Beline yavaşça vurdum." Yardıma ihtiyacın olduğunda, bana seslenme tamam mı ? " dedim uyarır gibi. Baha bunu anlamamış ama cevap vermişti.
" Yok yardım istemem rahat ol "
🗼
" İzem bana yardım et " diye bağıran bahayı duyunca güldüm. Yarın ki davet için sosyal medyaya uygun olay yaratacak şeyler ayarlıyordum
" Ölüyorum amına koyayım! " dediğinde bir kapı sesiyle musluk sesi geldi.
Chase abim b12 bardağını dayamış belliki.
Yanımda uzanan ateş güldü. " Geri zekalılığın sonu." dediğinde güldüm. Acaba eriz abim kağıt yedirmeye çalıştı mı acaba ?
Gıda zehirlenmesi olursa hastaneye uygun bir şey dolapta var mı acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
Chick-LitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...