1.Bölüm : Fransanın prensesi

15K 428 278
                                    

Hastanenin önünde abimin çıkmasını bekliyordum. Sabah beraber ailecek kahvaltı planımız abimin hastasının kötülemeşmesi sonucu iptal olmuştu .

Doktor olmak zordu.

Kaya abim yorgunca hastanenin kapısındaki beni gördü. Gördüğü an yanıma koşup bana sarıldı " Abim çok beklettim mi ? "  Abimin sarılışına karşılık verdim. " Yok abi 2 saattir bekliyorum sadece."

Kaya abim göz devirip gülmüştü " Çok az beklemizsin beni, geri gidiyorum o zaman." deyip arkasına bakmadan hastaneye yürümeye başladı .

Bende arkasında gözlerimi kırpıştırıp geri gelmesini bekledim.

Ee gidiyor bu

"Abi nereye gidiyorsun ya ?!" diye  arkasından koşmaya başladım.

Abim arkasında koştuğumu görünce daha hızlı koşmaya başladı.

Lan bu bildiğimiz benle oynuyor. Adımlarımı durdurup kollarımı birbirine bağladım " O zaman bende Selim abimin yanına giderim " deyip arkama bakmadan taksi bulmaya gitmeye başladım.

2 tane abim 1 tane erkek kardeşim var. Bana göre hiç az değildi. Çünkü 22 erkek kuzenim vardı. Ve ben tek kızdım.

Burası Fransa. Annem Fransız babam Türktü. Annem tam bir Fransız hanımefendisiyken babam aşiret olduğundan baya fark vardı.

Babam Vurgun Ulukan 53 yaşında Ulukan aşiretinin en büyük oğluydu. Mardinde bir aşirettik. Annem Fransa'daki çok tanınan şirketlerin sahibinin kızıydı.

Alex dedem ve Azat dedem zamanında şirket ortaklığı için tanışmışlardı . Dedemden sonra ağalık babama kalacağından dolayı babamla beraber ortaklık için buluştuklarında anneme vurulmuştu.

Tanışmadan 3 yıl sonra evlenmiştiler.

Alex dedem bunu duyduğunda ilk babamı kafasına silah dayayıp tehdit etmişti. Ama babamın arkası sağlam olduğundan her şey tatlıya bağlanmıştı.

İlk Selim abim doğdu. Babam annemin her dediğini yapmıştı. Şuan Selim abim şirkette çalışıyordu.  30 yaşında ve bekardı.

Sonra Kaya abim doğdu. Babam sevinmiş ama kafayı kız çocuğuna takmıştı.  Sonra olmayacağını anlamış vazgeçmişti.

Sonra bir gün annemin hamilelik haberi duyuldu bütün mardinde. Babam Mardini havaya kaldırmıştı. "Kızım olacak " diye  ama daha cinsiyetim bile belli değildi.

Babam annem Angelia  haftada 1 kere götürüp cinsiyeti öğrenmeye çalışmıştı.

Ama sonra annem bu durumdan sıkılmış gitmek istememişti.  Babam bu seferde konağa doktor çağırmıştı.

Dedemler ve amcalarım bu durumla bayağı dalga geçmiş.

Sonra bir gün cinsiyetim ortaya çıktığında babam Mardin'e kızı olacağını duyurmuştu. Aile kız torun  olmadığından bu durum herkesi sevindirmiş.

Dedem Korhan Ulukan sayısız kurban kestiğini söylemişti.

Sonra kardeşim ateş doğdu oda şuan 14 yaşında liseye hazırlanıyor .

Ben İzem Güneş Ulukan . Mafya Fransız bir ailenin Mardin'de doğan aşiretin ilk kız torunuydum.

Sarı saçlarım sarıya benzer gözlerimle dikkat çektiğini söylemiştiler.

Galiba bu durum doğruydu . Mardin'e her gittiğimde en az 10 tane görücü gelirdi . Dedem artık illallah etmiş her gittiğim yere kuzenlerim ve arkamda korumalarla gezerdim.

Fransız KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin