İzem güneş ulukan
Niye hiç bir zaman normal bir günümüz olmuyor !
Sanki bir hikayenin içindeyim. Ve tüm her şey planlı olarak üstüme geliyordu.
İrem kaçırılmıştı. Onursuz onur tarafından. Şerefsiz bide beni vurdu. Hele bir yakalan ayağından vurmazsam izem değilim.
Valla vurur !
Eve gelmiştik. Herkes konaktaydı ve mardinin yarısı iremi arıyordu.
Benide yatağa yatırmıştılar. Neymiş darhan aslana saldırmışım yalan !
Belki..
İnsan kendi oğluna sahip çıkamaz mı lan ?! Benim böyle şerefsiz oğlum olacak evire çevire döverim.
Ama bana kız annesi olmak daha yakışır .
Aynen güzel
Ayrıca konağı yakmışlar. Ama içinde onur ve darhanda olsaydı güzel olurdu.
Aynen güzel olurdu.
Hayret. Bugünde çok mutlusun sebep ?!
Hiçç
Yatakta öyle yüz tarafım yastıkta yatıyordum. İrem nerede onu bile bilmiyorum. Ya Onur bir şey yaptıysa?!
Yerimde depelendim. Canım sıkılıyordu. Kaç saattir aksiyonsuzum. ( 1 saat oldu )
Ayrıca uyandığımda nedense aklımda kraliçelikle alakalı bir şey geçti. Bide pamuk prenses
Iyy! En nefret ettiğim hikaye. İyi kalpli biri olarak ben pamuğun yaptıklarını yapmam
Neyseki sakin bir yapım var. Yoksa kriz geçirirdim muhtemelen.
Kesin (!)
Konakta sesler yükselmeye başlayınca yanımda yatan ateş haraketlendi " Sakın abla! " dedi uyararak " 5 gündür komadaydın. Güçsüz düşebilirsin." dedi telaşla. Ateşi hastaneye getirmemişlerdi. Batıda zaten kaçak gelmiş.
Neymiş travma geçirirmiş! Bu çocuk bugüne kadar benim yanımda travma geçirmediyse asla geçirmez.
Çok güzel çocuk bakıyorum ya! ( Beraber kaçırıldık. )
Ayağa yavaşça kalmaya başlayınca ateş benim durmayacağımı bildiğinde yataktan inip kenardan yürüyerek önümde dikildi. Elimden tutup yavaşça kalkmamla ağrı girdi. Ateş hızla, " Canın mı acıdı? Efken ve chase abimi çağırayım. " diyecekken susturdum.
Gülümsedim." Ablacım iyiyim ben. Yata yata kramp girmiş. " dediğimde ateş inanmayan bakışlar atarken göz devirip elimi omzuna attım." Düşersem tutarsın o zaman. " dediğimde ateş kafa salladı.
Kapıya doğru yürüdüğümde çıkan kavga sesleri dahada duyulur oldu." Artık iş namusa girdi. Evlenmeleri lazım. " diyen behram ağanın sesiydi.
Ben sana gösteririm namusu bekle sen !
Benim zekam mardine fazla !
Duyduğumla az çok çıkan kavganın nere gideceğini anladım. Ateşin omzundan kolunu yavaşça çektim. Hızla makyaj masamın altında bantlı bir halde duran silahı çıkardığım ateş bağırdı.
" Oha abla ! Silah mı saklıyorsun? " dedi şok olmuş bir sesle. Odamın her yerinde silah veya bıçak sakladığımı duysa ne yapar acaba ?
Bu halde dışarı çıkamazdım. Elbise dolabımıma girdim. Siyah bir alt üst bluz takım giydim. Kenarları biraz açık olanı tercih edip siyah bir topuklu ayakkabı giyerek makyaj masasının önüne geçip hafif makyaj yaparak göz altlarımı kapatmaya koyuldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...