Eve doğru her gittiğimde nedense korkmaya başlamıştım. Şu an arabadaydım. Selim abim arabayı sürüyor ateş ve alp , John arkamızdaydı.
Bahayı nedense arabadan atmıştılar
Taksi tutmuş arkamızdan geliyordu.
Neden korktuğuma gelirsek tabiki Annemden !
Kaçırıldığım için korkmayıp anamdan korkmam ayrı seviyeydi. Kadın son senelerde özellikle buraya geldiğimiz her tatilde kalbine iniyordu. Yani bende olsam hak verirdim
Kızınızın her sene kaçırıldığını düşünsenize .
Ben katliam çıkarırdım herhalde.
Arabadan indiğimde kapıya doğru yürümeye başladım. Arkamı döndüğümde fazladan araba görmek beni tek bir şeye sürükledi.
Sıçtık
BÜTÜN ABİLERİM BURDA !!!!
Neyseki tırnak randevusu aldım
Ne alaka lan ?
İçerideki kıyametten kafamı başka yere çekmek için tabi !!!
Kapının ziline bastığımda içeriden sesler geliyordu. O yüzden zile basıp elimi çekmedim. Zilin sesini duymuş olacaklarki bir kaç bağırış kesilmiş ama hâlâ sesler duyuluyordu. Arabadakiler arkamda öyle sıraya dizilmiş kapının açılmasını bekliyorduk.
Hızla kapı açıldığında karşımda annemi gördüm. Ateşi çekip ikimizde sarıldı " Hayır anlamıyorum 1 saattir sizi bekliyoruz " dediğinde hak verdim . Tırnak randevumu almış akşama ayarlamıştım.
Anneme sarılmış " Çok hayatı bir önemdi (!)" ( randevu aldım)
Annem gülmüş kaşları havalandı " Eminim öyledir " deyip aramızdaki alpe döndü " İyi misin oğlum " dediğinde alp tedirgin olmuş.
" Babam veya annem duymadığı sürece gayet iyiyim " dediğinde annem kaşlarını çattı " Niye ki ? "
Alp yutkundu " Eğer gelirse beni alırlar yenge valla burası çok iyi geldiğim 1. Gün karakola 2.gün depoya kaldırıldım " dediğinde Annem alpin kafasına vurdu
" Lan bende korkuyor zannediyorum " dedi normal bir sesle . Annem benden alışkın tabi
İçeri girdiğimde ağırca bir yutkunma gerçekleşti. Abilerim ve ve biyolojik kuzenlerde dahil hepsi görünce hafif bir gözüm karardı.
Bu ne Lan ?!!!!
Çok fazlalar !!
Ay gözüm karardı....Gittim geldim resmen !
Ateş arkamdan gelmiş odanın etrafında gözlerini hızlıca geçirdi " Maşallah abla ne çok abin varmış " dediğinde elimi kaldırdırıp dik bir konuma geldim.
" Hepsi değil, hepsi değil " deyip gülümsedim. Etrafa göz gezdirdiğimde gülümsemem soldu. Kaç kişi lan bunlar
Selim abimden başlayıp saymaya başladım . 1 2 3 4 5
Tansiyonum yükseliyor galiba
Ateş sessizce " Umarım abla yoksa gelecekteki enişteme çok üzülüyorum " dedi üzgün ama alaylı bir sesle
Ne olmuş lan bunlara ?!
Niye herkes birbirine düşmanca bakıyor !
Ateşe cevap vermeyip diğerlerine bakınca birden bir ses duyuldu. Sarp abi bağırıyordu " Benden uzak dur yoksa sana dava açarım " deyip odada koşmaya başlayınca Salim abi arkasından geldi " Ya aşkım niye öyle düşünüyorsun! Azıcık mankenlik yap dedim sadece "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...