29.Bölüm: Geçen günler

1.3K 107 136
                                    

İzem güneş ulukan

Yanıma, eter , silah, bıçak, tornavida , bıçaklı yüzüğü parmağıma taktım. Çantama iyice kenarına doldurdum.

İrem şaşkınca " Kartalla sadece 1 günlüğüne vakit geçireceksin , görende savaşa gidiyorsun falan zanneder. " dedi yatağımda bana bakarak

Her an her şey olabilir. Kimseye güvenmemek gerek.

Özellikle bana

Çantamın fermuarını iyice kapattım. Yeşil bir elbise giymiştim.Yeşil bir çanta takmıştım. Bana her renk yakışıyordu zaten.

" Elfin yanında hep bunları taşıyor valla , yani korkuyorum bir ara yaşadığı konağı yakacak diye " dedim abartılı bir konuşma ile

Her şey yapma potansiyeline sahip bir arkadaşım var.

İrem şaşkınca " Kimse bir şey demiyor mu ? Sonuçta tehlikeli şeyler " dedi.

Kız bomba yapıyor bomba !

Okuldaki havuza küçük bomba atıp kaçmışlığı var bunun !

Kız havuzda yangın çıkardı! Havuzda !

" Babasının binbaşı olduğunu öğrenince askeri eğitim almaya başladı. En son babasının albay olduğunu öğrendim " dedim." Asker ve polislerle hasır neşir yani " diyerek geçiştirdim.

İrem hayranca konuştuğunda dikkatim ona döndü.

" Albay'ın kızı "

Böylede söyleyince bir garip olmuştum. Fransada herkes bana fransız kızı demesi aklıma geliyordu.

Gülümsedim.

" Mesela ben ne kadar karakolluk olursam , elfin ise hastanelik ediyor " dedim kahkaha atarak

Her birinde de tırnağım kırıldı diyerek acile düşüyordu.

Ama en az 3 kişiyi acillik ediyordu.

İrem güldü. " Valla ikinizde manyaksınız. Merak ediyorum onu. Bir gün ziyarete gider miyiz ? " dedi hevesle

Gideli 1 hafta veya 2 hafta olmuştur belki, en son konuşmamız ben asille karakoldayken olmuştu.

" Beni çağırmasını bekliyorum. Biraz onun durumlar kötü " dediğimde İrem kaşlarını çattı.

" Ne oluyor? " dediğinde omuz silktim

"Bütün konak ona karşı, elfin çok sakin, tabi duyduğuma göre bir kaç olay olmuş ama" dedim." O da benim gibi ,aptala yatan karakterlerden. Bir şeyin peşinde olabilir." diyerek geçiştirdim.

İrem gözleri ışıldadı. " Onu şimdiden merak ettim. " dediğinde gülümsedim.

Umarım babasıyla arası düzelir.

"Bugün mahkeme var biliyorsun değil mi ? " dedi İrem heyecanla. Göz devirdim.

Kaya abim , Selim abime dava açmıştı.

Kaya abimin avukatı, Sarp abiydi.

Selim abimin avukatı, eriz abiydi.

Hakim kim tahmin edin ?

Bora abimdi.

Ben böyle hayatın....

" Valla kaçmaz bu dava " dedim. Sanık olarak her birimizi çıkarmak istedi.  Hayır dediğimzde bize tekrar dava açmak üzereydi.

Eriz sinirle " Benim işim dava açmak paçoz " diye bağırdı

Kaya abim hiç umursamadan " Bunuda dava aç Sarp " dediğinde eriz abim Selim abinin avukatı olmuştu.

Fransız KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin