4.Bölüm : Abi kıyameti

5.5K 261 114
                                    

                                 Efken

Abilerimin gelmesine 1 saat kalmıştı. Annem ne kadar izemin gelmesini istesede angelia hanım izin vermemişti.

Abilerim şu an izemin evde olduğunu düşünüyordu.  Annem yoksa onları çağırmanın başka yolu olmayacağını düşünüyordu.  Abilerim gelir gelmez izemi dışlayıp hakaret yağmura tutacağını emindim . Hatta evden bile kovma olasılığı vardı .

Sorun şu ki izem evde yoktu.

Batı koltuğa uzanmış hastaneden geldiğinden beri telefonun başından kafasını kaldırmıyordu. İnternetten en son izemi araştırmaya başlamıştı.  İzem hem fransada hemde mardinde biliniyormuş

Mardinde NEDENSE bütün adamlar onu istemeye geliyormuş . Her gittiğinde artık abileri ve korumalarla gezmeye başlamışlar. Çünkü zamanında izemi kaçırmaya gelen çocuk varmış.

Sen kimseninde benim kardeşimi alıyorsun . Neyseki diğer kuzenlerj hiç durmuyormuş . Fetih diye bir adamın hepsini hapse attırmaya çalıştığını söyledi Aytaç .

Valla yanına gidip anlından öpesim geldi ama benide attırmaya olasılığı vardı.

Diğer kuzenleri avukatmış dava açıp para alıyorlarmış.

Yeminle iyi meslek .

Ayrıca İtalyada olan abileri mardine gelmiş 2 hafta boyunca kaldığında izemi istemeye gelen adamların kaybolduğunu söylemişti.

Çok şüpheli valla

Bir anda zilin çalmasıyla Düşüncemden çıktım. Annem heyecanla kapıya doğru koşmuştu . " Hoş geldiniz " deyip öndeki kartal abime sarıldı. 

Atalay abime arkadan vurup sarıldım " Hoş geldin abi "  Abim gülümsemiş " Hoş buldum kardeşim "

Babamın ellerini öpüp salona geçip koltuğa yayıldılar

Ege göz devirmiş " Prensesimiz nerde bakalım bizle tanışmak için odasına teşrif etmemiz mi gerekiyor ? " deyip koltuğa yaslandı

Ege izemin ikiziydi. En çok o karşı çıkmıştı izeme. İrem'den çok çekmişti o da .Annem ne kadar aralarını düzeltmeye çalışsada her türlü bozuluyordu. Şimdi'de izeme kötü davranacağını belli etmişti

Atalay alayla gülüp babasına döndü. " Kızı istemiyoruz dememize rağmen buraya getirdiniz mi gerçekten ?! " dedi öfkeyle.

İrem kartal abimden çok atalayla kavga ederdi. Hep onun mesleğini tehlikeye atmak için bir çok dosyayı saklamıştı. İrem yüzünden bir kaç kere kavgaya karışmış az kalsın mesleğinden oluyordu.

Ama Erez öyle etrafa bakıyordu . Tahminen izemi arıyordu.

Kartal abim sert bir sesle, " Daha şimdiden böyleysek ilerde ne olur kim bilir. " deyip öfkeyle ayağa kalktı, " Nerede o şimdi ?!Biz kavga ederken  o keyif mi yapıyor ?! " deyip merdivenden çıkmaya başladı.

Annem cılız bir sesle, " İzem evde yok ki oğlum." 

Ege alayla gülmüştü. " Şimdiden sevgilisinin yanına gitmiş.Bizi hiç umursamıyor belli ki." deyip bavulunu aldı," Bizde onu umursamıyoruz o yüzden biz artık gidelim. " deyip kapıya doğru gitmeye başladı.

Atalay ayağa kalkıp alayla, " Kızın gelebilirse selam söylesin sevgilisine. "

Babam bir anda bağırdı," Kız evde yok çünkü eve hiç gelmedi." deyip ayağa kalktı.

Ortamda derin bir sessizlik oldu .

Ege bavullarla kalmış, avel avel bakıyordu.Yüzünü buruşturmuş " Nasıl yani evde yok mu ? " deyip ellerinde bavulu sinirle yere attı .

Fransız KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin