Bir güneş emojisi alayım <3
Ufak bir hatırlatma yapayım karakterleri unuttuysanız 5 ve 6. Bölümün sonunda karakterler yazıyor
Son bölümde İrem onurun kasıtlı olarak yanına yaklaştığını öğrenmişti. İyi okumalar. ☀ 🌤
Sınır: 50.
İzem güneş Ulukan
O günün üstünden 1 gün geçmişti. İrem hâla kendine gelemedi. 2 yıldır aşık olduğu kişi ona ihanet etmişti.
Neyseki danteyi 3 kere gördümde o kadar depresyona girmedim.
Saçlarımı seviyormuş salak !
Bende seviyorum o yüzden kesmiyeceğim. O kadar uzattık lan!!
Annem ve babam iremin hallerine anlam verememişti. Ben ustaca bir yalan söyledim.
"İstediği ayakkabı yokmuş. "
Bence gayet iyi bahane. Benim bu halde olmam için hasta olmam gerekiyor.
Reglken kimse benim odama gelmezdi.
Çünkü sana alınan pastayı John yedi diye kafasına sandalye fırlattığın için olabilir mi ?!
Valla geleceğini hiç tahmin etmemiştim.
Bahayı suda boğmaya kalktın
He ya yüzme biliyormuş .
Allahım sabır ver
Bu iç ses benden ne çekti ya !
İremin eline tostu verip yatağa uzandım. İrem elinde telefonla pamuk prenses ve yedi cüceler izliyordu.
Suratımı buruşturdum. En nefret ettiğim hikayedir.
Lan elin prensi seni öpüyor diye niye Evleniyorsun ?!
Şahsen ben dava açardım. , Ne arasın orada mahkeme !?
Onu geçtim seni öldürmek isteyen bir üvey anan var . Niye tanımadığın kişinin elmasını yiyorsun ?!
Ben en çok merida ve elsayı seviyordum. Her türlü ayakta kalmanın yolunu biliyorlardı. Prens bile yoktu.
Uyuyan güzelde, pamuk prensesin bir farklı versiyonuydu.
Çocukluktan beri bize okunan hikayeler bunlardı. Ve hikayenin sonunda her zaman prens , prensesi kurtarırdı.
Ve ben bir hikayede yaşamıyordum. Kendimi kurtarmanın her türlü yolunu bulurdum. Danteye " Yak o zaman " dediğimde bile dante tereddüt etmeden işlerini bitirmişti.
Ben söylemesem asla yapmazdı. Muhtemelen.
Günümüzde bir şey değişmemişti. Özellikle Mardinde bu bakış devam ediyordu. Ağaya kurban giden genç kızlar, kızları aşağılama, şiddet gösterme, hiç bir şey değişmiyordu.
Bu yüzden Mardin'de kimseyle evlenmek gibi bir istediğim olmadı. Ben iyi bir babayla büyüdüm. Babasının prensesi olarak. İlerde Kızlarım olunca babalarına aşık bir baba olsun istiyordum.
Buna bende katılıyorum. Hayret
İremin yanına uzandım. Saçlarını sevmemeye başladım. " Kuzum , 2 gündür bir şey yemiyorsun. Meraklanıyorlar senin için " dedim kısık sesle.
İrem telefondan başını kaldırıp burnunu çekti. Kısık sesle" Aç değilim " dedi. Üzerinde pembe bir pijama vardı. Saçı başı dağınık burnu kıpkırmızıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...