İzem güneş ulukan
Gözümü açtığımda sandalyeye bağlı olduğumu farkettim. Ellerim arkadan sıkıca bağlanmıştı. Ayaklarımda olan ağrıyla ayağımında bağlı olduğu anlaşılıyordu. Gözümü açtığımda karşımda geri zekalı gibi orta yerde duran adamı görmemezlikten geldim.
Gözümü etrafta gezdiğimde 10 tane adamın korumaları tahmin ettiğim kişiler vardı. Solumda ateş sağımda batı vardı.
Gözüm etrafı turladığında cama bakıp gözümdeki rimelin aktığını görüp başka yere çevirdim . Hareketlerim durdu .
Gözümdeki....
Rimel akmış..
Kaç lira para verdim ben ona ....
Başımın dönmesiyle çağırmam bir oldu" Rimelim akmış. Sabahtan beri böylemiydim yani?!" dediğimde gözümün kararması bir oldu.
Kaç kişiye rezil oldum kim bilir ya ?!
🗼
Ateşin seslenmesiyle uyanmaya çalışıyordum " Abla ! Abla ! Uyansana artık ya " dediğinde önümde bana doğru gören adamı görünce çığlık atıp kafa atmam bir oldu .
Adam yere kafasını tutarak yere yapışmış geri zekalı gibi orta yerde duran adama seslendi " Kız uyandı patron " dedi acı sesiyle
Aa uyanmışım ya ?!
Aa benim niye haberim yok ?
Adam gözü seğirmiş " Vallahı mı Halit hiç belli olmuyor " dedi yerde acı çeken hamite bakarken .
Halit olmasın o ?
Yoo bana göre hamit
Tam ona göre ham yaparlar bu iti
Hamit ayağa kalkıp kenara geçmişti. Gözünü tutarken bana ters bakışlar atmakla meşguldü. Allah Allah
Gel benmi dedim kafamda baykuş gibi bekle diye ?
Ay aklıma baykuş geldi
Ne kadar üzülmüştür (!) kim bilir?!
Adam sırıtmış eliyle kendini takdim etti. "Ben adar çetin Akif Dinçer yüzünden sizi kaçırdım. " dediğinde gözlerimi kırpıştırıp devam et diye bakış attım.
Diğerleri ben sessiz kaldım diye sessiz kalmıştı.
Adar suratı buruşturmuş sinirle boğazını temizledi," Ee bir şey demeyecek misiniz ? Neden kaçırdınız falan ? " dedi soru bekler gibi.
Hepimiz yine sessiz kaldık. Ama bir yerden gülme sesi duyduğuma emindim.
Ne bekliyor bu adam ağlayıp zırlamamızı mı ?
Kaç kere kaçırılma ve kaçırılma teşebbüsüne gittim bilmiyor bu geri zekalı . Bende bilmiyorum.
Göz devirip konuşmaya başladım. " Banane neden kaçırdığından, elimizi açta bir rahatlayalım ya." dedim yerimde hareketlerek.
Adar hevesi kursağında kalmış gibi görünürken diğerlerine baktığımda gülmemek için kendini zor tuttuğunu gördüm.
Batı nedense korkuyla bakıyordu. Egede tedbirliydi .
Ne kadarda acayip davranıyorlar
Sadece kaçırıldık canım
Adar yakasını düzeltmiş başıyla işaret verdi. Adamlar kafasıyla onaylayıp bize doğru gelip arkamıza geçti. İpleri çözünce ellerimi havada sallayıp birbirine bağladım. " Ee ne istiyorsun ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...