23.Bölüm: Olmayan kıskançlık

1.5K 116 48
                                    

İzem güneş Ulukan

Asil dediklerime donarken pınar hanımın içtiği kahve boğazında kalmış canıyla cebelleşiyordu.

Böyle giriş mi olur ?

Ee ne dersem diyeyim öyle anlayacak ! İyilik yapıyorum !

Efken annesinin boğulduğu anlamış hızla beline vururken Erez kahkaha attı.

Asil sinirlenmiş halde derin derin nefesler alırken annesine döndü " Ne demek oluyor bu ? " dedi dişlerini sıkırak

Efken hale pınar hanıma vururken kahvemi bırakıp alayla konuştum " Daha ne dediğimi anlamıyorsun. Ne biçim öğretmenin sen. ! " Duraksadım.   " Doğru artık değilsin "

Dışarıda bana laf söylemek kolaydı şimdi buradayız . Şimdi sıçtım ağzına !

🗼

Akşama karşı herkes teker teker eve geldiğinde kendi evimi şimdiden özlemiştim. Buradaki ortam çok sessizdi herkes kendi odasındaydı ve bende odama kamera yerleştirmekle meşguldüm.

Normal yani

Yani ne bileyim evden falan atarlar bende evi yakarım falan zannetmiştim!

Bu ne biçim karşılama?!

Bu şerefsizler 2 günde bana hırsız deyip evden atmaya olasılığı yüksekti. Kamerayı kapının girişine koydum. 2. Telefonumu gizli bir yere koyup üzerime değiştirmek için giyinme odama gittim.

Daha hiç bir şey yerleştirmemiştim. Üşengecim biraz

Alışveriş yaparken üşenmiyor ama

Birinin kapıyı çalmasıyla önümü görmeyip yere yapışmam bir oldu. Asil güzelliğimi kıskandı kesin ! Belimde ağrıyor-

Lan ben vurulmuştum ya!

Göklerde Kartal gibiydim !

Mükemmel fiziğim gitti. Ne biçim iç sessin sen!

Pınar hanım gülümseyerek girmesiyle gözleri odada tür atmasıyla endişeli bir hal aldı. Yerde haraketlenince pınar hanım yere bakmasıyla tuttuğu nefesi verdi.

Ya beni niye kaldırmıyor ?!

Ölüyorum burada !

Pınar hanım " Kızım yerde ne yapıyorsun ?"

Asil beni öldürmek için elinde bıçakla yatağın altında mı ona bakıyorum pınar hanım !

Hayal gücü Çok yüksek . Topuklu ayakkabıyla 4 dönüp düz yolda yürüyemiyorsun !

" Hiç yere çakıldım. 2 dakika sonra dikişlerim açılacak bunu kendime yedirmeye çalışıyorum "

Odaya kamera koyduğumu söylersem neder acaba?

Pınar hanımın endişeli hali tekrar gelip yerdeki beni kaldırmaya başladı " Nasıl yere düştün ki ? " dedi yeri inceleyerek

Kendimi düzelttim boğazımı temizleyerek " Bavulları açacaktım ama biraz ağır olduğundan halıya takıldım. '' diye ikna edince pınar hanım inandı. Bavullara bakarak " İstersen eda yardımcı olsun . "

Nedense o kıza karşı içimde kötü bir his var

Pınar hanım gülümseyerek konuşmaya devam etti." Abilerinin hepsi geldi yenice.Akşam yemeğine aile dostlarımız gelecek. Onlarında 2 kızı var umarım anlaşırsınız. "

Kesinlikle anlaşayamayacağız!

İnsanın kendini tanıması güzel!

Fransız KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin