Efken Dinçer
Kartal araba sürerken bir taraftan izemle konuşuyordu. Doğru düzgün bile konuşmalarını dinleyemiyordum. Babama mesaj atmakla meşguldüm.
Kartalın durduk yere birini çağırması imkansızdı. İzeme iftira atmak için götürüyor bile olabilirdi.
Siz: Buldun mu bir şey ?
Babam yazıyor...
Babam : Bugün bizim ihale işi vardı.
Babam : Bunun için getiriyor olabilir
Kaşlarımı çattım. Rakiplerimizle izemin ne alakası var ki ?
Siz: Ne alaka ? İş yapan kişi tanıdık mı?
Babam : Fransa'dan geliyor. Ama izem tanımaz herhalde ondan yaşça büyük
İzemin fransa'dan gelse bile herkesi tanıyacak diye bir şey yoktu.
Ama ya tanıyorsa.
Zaten adam izeme seslenir her türlü
Zaten başka şirketten yada firmadan gelen kişiyi tanımıyorsa kartalın ne planı var ?
Siz: Hem firmayla hemde iş veren adamla tanışması imkansız. Adamlar yaşça büyük zaten.
Siz: Yaklaştık
Kafamı telefondan kaldırıp izemle kartalın konuşmasını dinlemeye başladım. "Ee havada uçarken ne kadar benzin harcıyorsun? " dediğinde Kartal sabırla nefes verdi.
İzem en çok kartalla uğraşıyordu. Atalay'la konuşmuyordu çünkü kavga bile çıkacağına emindim.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Şirkete geldiğimizde Kartal arabayı durdurdu . Arkasına döndü " Geldik "
İzem hayretle kaşları havalanmış " Vallaha mı ya ? Hiç fark etmemiştim " deyip arabanın kapısını açıp arabadan indi. Kartal kemeri çıkarıp arabadan indi.
Arabadan indiğimde izemin heyecanla bir yere baktığını görünce yayına yürümeye başladım " Ne oldu neden heyecanlısın? " dedim gülümseyerek. Heyecanlanması bile çok tatlıydı.
İzem eliyle karşıdaki alışveriş merkezini gösterince ağırca yutkundum. İzem alışveriş tutkunuydu. Evde en az 2 tane giyinme odası olduğunu söylemişti.
O alışveriş merkezi kim şirketin yanına koydu lan ?!
Kartal yanımıza gelmiş izemin baktığı yere görünce izeme döndü " Hayatta olmaz . İşlerimiz var " dediğinde izem kaşlarını çatarak kartala döndü.
Ayağını yere vurdu " Gidiyoruz. "
Kartal kafasını iki yana salladı " Hayır."
İzem inatla, " Gidiyoruz." dediğinde Kartal meydan okurcasına izeme cevap verdi.
" Gidersem büyük şerefsizim "
🗼
Şu an alışveriş merkezinde izemin makyaj malzemelerini kartalın üstünde denemesini izliyordum.
Bir tarafın gülerken bir taraftan kartalın sinirli ve utangaç halde izemin kendini kullandırmasını izliyordu.
Videoyu çekip telefonu cebime koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...