İzem güneş ulukan
Tipsiz pamuk prensesin kraliçe olmasına mı yanayım ?
Mutfağı tekrar yakmamamı şaşırayım?
Yoksa sonunda 4 aşiret arasında kavga çıkarmama mı sevineyim !
O aslıyı dövemediğime mi üzüleyim ?
Yoksa istediğim elbisenin bitmesine mi üzüleyim bilemiyorum ?
Bence sonuncusu
Çünkü diğerlerinin sorumlusu benim , ama sonuncusu değil!!
Mutfak neyseki az çok kurtulmuştu. Tüpe yakın olsaydık yerdik naneyi !
Zaten karnım ağrımaya başlıyor. Regl olacağım kesin. Abilerim bu zamanlarda bana pek yaklaşmazdı. Neymiş üzerine saldırıyormuşum ha !
Yemek masasında öyle oturmuştum. Herkes kahvaltı ederken ters bakışlar atmakla meşguldüm herkese !
Lan eda ! İnşallah tahmin edeceğim şeyi yapmıyorsundur. Yoksa çekerim fişini
Ama bir şey farkettim. Ege maşallah ne varsa hüpletiyor. Bunun benim ikizim olduğuna emin miyiz ? Belki bu sefer Ege karıştı!
Pınar hanım elindeki çatalı tabağa koyup yumuşak bir sesle " Ee mutfağı kim yaktı? " dediğinde ellerim hızla asili gösterdi.
Asile döndüğümde oda beni parmağıyla göstermesiyle kaşlarımı çattım. İftira!!
Sonuna kadar inkar !
" O yaktı "
" O yaktı "
Ters bakışlar atarken, soysuzda ters bakışlar atıyordu. Şeytan diyor kafasına tabak at !
Bende meleğe uyup ilerde belki tokat atardım.
Kızın meleğide şeytanıda ters lan !
Akif bey boğazını temizledi. " Peki bu nasıl oldu ? " dedi merakla. Adamı tanımasam gülmemek için kendini zor tutuyor zannederdim. Ama yeminle keyifli duruyordu.
Atalay peyniri yerken araya girip konuştu. " Kahvaltı olmamasına rağmen önümüzde yemek yedi " dedi isyan edercesine ve çocuk gibi. Ters bakışlar atarken ohh haraketi yapmamla kaşlarını çattı.
Ne yani yemeğini versem susacak mı ?
Akif bey gülmüş " Kalkın kendiniz hazırlayın lan uşağınız mı var karşınızda ? Kız uyanmış erkenden hazırlamış kendine. Afferim kızıma " dediğinde Akif beye öpücük attım.
Akif bey gözleri ışıldamış havada öpücüğü kapmıştı. Göz kırptı. Pınar hanım gülümseyerek bizi izliyordu.
Kartal küser gibi " Efken ve ereze hazırlamış ama , hatta batıyada " dedi omuzlarını indirip kaldırarak. Lan bu bana trip mı atıyor? Çok ta umrumdaydı.
Herkes afallamış halde kartala bakarken ağzına zeytin attı. Ona bakışlarını hissetmiş olacak ki kafasını bile kaldırmadı. Akif bey oğlunun haline şaşırmış ama bir taraftan nedense eğlenmişti. Pınar hanım bana göz kırpmasıyla sırıttım.
Boğazını temizledi. Sahte bir kaş çatmayla konuştu " Peki Niye diğerlerini hazırlamadın ? Aç mı kalsın çocuklar ? " dedi azarlar gibi . Ama gülmemek için kendini o kadar sıktığı belliydi ki
Güldüm " Açıkçası kahvaltı hazırlamayı düşündüm. Ama benden nefret eden adamlar için , yemek hazırlayacak kadar saf ve vicdanlı olmadığım aklıma gelince vazgeçtim " dedim tüm dürüstlüğümle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
Chick-LitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...