İzem Güneş Ulukan
Ağlamaktan gözlerim şişmiş bir haldeydi.
Yeni aldığım elbise hem yırtılmış , izlediğim film mutsuz sonla bitmişti.
"Neden kavuşamadılar ki ?" Dedim ağlayarak battaniyeye sarılarak. Bir burun çekme sesi gelince yanımdaki Ege ve ireminde ağladığını gördüm
İrem ağlarken '' Mazoşist misin kızım ? Üste üste 2 film izledik. 2'side aynı film " dedi burnunu çekip. Peçete uzatmamla göz yaşları sildi
Ağlamaya devam ederken " Başka film bulamadım. O kadar kavga çıkarırken bir kere film ve dizi izlemeyi unutmuştum " dedim burnumu silerken
Çok acılar çektim!
Çektirdim diyecektin herhalde
Sus lan sen ! Ağlıyorum burda !
Ege gözleri kızarmış " Allah belanızı versin ! Bir kere sizle takılayım dedim birincisinde fiziksel olarak gittim. İkincisinde ruhen gittim " dedi ağlayarak.
Ben bunu döverken ağlamayıp filme ağlamasını aşamıyorum arkadaş!
Bunun yüzünden tırnaklarım az kalsın tehlikeye giriyordu.
Regl dönemine girmiş bulunmaktayım. Ailem , Dinçer ailesine izem hasta halde orada kalırsa sizi öldürme olasılığı yüksek deyince beni kendi evime yollamıştılar.
Benim gece yarısı asili öldürmek gibi bir istediğim tabiki asla olmadı.
Ehe
Senden önce ben diye bir film bulmuştum. Odama televizyon aldırdığımdan, hemen güzel romantik diye film araştırırken bu karşıma çıktı.
Çokta yakışıyorlar gibiydi.
Allah belamı versin açmaz olaydım.
3 saattir filmi tekrar tekrar açıp bağıra çağıra ağlıyoruz.
Abilerim bir ara gelip bize garip garip bakış atmıştı. Kaya abim " Buna mı ağlıyorsunuz? " dediğinde masadaki cam bardağı kafasına atmam bir olmuştu. Herkes çığlık atmıştı.
Kaya abim hafif baygınlık geçirmişti. Diğerleri kaçarken Selim abi gergince Kaya abimin bacaklarından tutup sürüye sürüye merdivenlerden indirmişti.
Kafası çarpa çarpa gittiğini saymazsak iyiydi.
2.filmi açarken hepsini vurmakla tehdit edip Filmin başına geçirdim. Birazda onlar ağlasın değil mi ?
Çok hayırlı bir kardeş olduğum doğrudur.
Egeyide ben çağırmıştım. Filmin başında saçma derken en son baktığımda cipsi yiyerek ağlıyordu.
Eriz abim ağlamaya başladı." Böyle bir sonu haketmediler." dediğinde hepimiz başımızı salladık.
Kaya abim gözlerini şişmiş." Hiç böyle bir son tahmin etmemiştim ben. " diyerek ağlama geri dönerken burnundaki sümüğü Selim abime sürmesiyle,Selim abim çığlık çığlığa banyoya koştu.
Bir akıllı bile yok. Tabi ben hariç.
Alp, " Bir tane film gördüm onuda izleyebiliriz." dedi şeytanca. Hepimiz gözlerimi kısmıştık.
Salim ve Kaan abim " Ben bu şerefsize hiç güvenmiyorum " dediler. Bunu nasıl yapıyorlar acaba?
İrem kısık sesle," Filmin adı ne ? " dediğinde alp hızla, " Gözyaşı ustası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...