Karakoldan çıkmanız 1 dakikamızı almadı. Şu an en az 3 arabayla okula kavgaya gider gibi gidiyorduk .
Elimizde bir sopa eksikti.
Yani anlamıyorum ateş ve batı neden kavga etti ?
Eriz abim telefondan hâlâ konuşmakla meşguldü " Kız şimdi ben bunlara dava açtımda inşallah ateşi dövenler yaşça büyük olur ." Suratını buruşturdu " 14 yaşlardaki veletlere dava açarsam alay konusu olurum "
Lan ben burada kriz geçirmeme 2 dakika kaldı adam hâlâ dava diyor ?!
Yani şimdi davadaki paralarda yüksek mevlada para geliyor .
Eriz abim bugüne kadar en az 30 kişiye pedofili diye dava açtı
Onlarda genellikle beni istemeye gelen adamdı .
Hatırlıyorumda bir tanesine dava açmayı üşenmiş " Sen bana adını söyle param bitince sana dava açacağım " demişti.
Sorun şu ki çocuk gerçekten adını verdi .
Okula geldiğimizi anlayınca arkama bakmadan Okula doğru koştum.
Arkamdan seslenselerde pek takmadım.
Adımlarım durdu. Lan bu revir nerde ?!
Boğazımı temizleyip arkamı döndüğümde Asili gördüm.
Bu adamın varlığı bile onu boğmama yeter yeminle
Neyseki çok sakin bir yapım var (!)
Çok sakin bir sesle " Lan benim kardeşim nerde ?!" dediğimde sessiz sormama rağmen koridorda yankılandı.
Bir yalıtım falan yaptırmışlar mı acaba bu pintiler ?!
Yaptırsalar ne iyi olurdu kenarda köşede kavgaya girerdim misss
Ne diyorum ben ya ?!
Asil göz devirmiş," Bende iyiyim sağol." dediğinde göz devirdim." Senin iyi olup olman beni ilgilendirmez, kardeşim nerde ?"
Asil gözlerini kaçırıp ellerini sıktı. Bu şimdiden böyleyse ilerde ne olur acaba ?
Asil aşağıyı işaret etti. Gözlerim açıldı.
Aşağı inde seni topuğundan sıkayım falan mı diyor acaba ?
Asil sanki yaratık görmüş gibi bana bakmaya başladı. Eliyle aşağı hâlâ işaret ediyordu .
Lan ağzın yok mu senin . Sessiz sinema'mı oynuyoruz ?!
Elimi açıp 2 parmak yapıp anlatmaya başlayacakken Asil çileden çıkmış gibi " Kızım sen manyak mısın ?! Aşağıdalar " eliyle merdiveni işaret etti. " Aha da merdiven, insene. " dediğinde ters ters bakmaya başladım.
Gözlerimi kısıp, " 2 saattir aşağı demeye üşenip sessiz sinemaya çeviren sen mi söylüyorsun ?! " Kafamı bu olmamış dercesine salladım " Öğretmen olsanda bazı eksiklerin var .Mesela beynin. "
Asile göz kırpıp merdivenlerden inerken Asil sinirlenmiş arkamdan gelmeye başladı." Ne yani sen çok mu akıllısın ?"
Güldüm." Çok akıllı değilim senden akıllıyım." deyip koridor gibi bir yere inmiştik.
Etrafa baktığımda bembeyaz ışıklar vardı . 4 tane revir odası olduğunu fartkettim. Niye bu kadar var ki ?
Asil bakışımı anlamış dudağı kıvrıldı gibi görünsede konuşmaya başladı " Bazen spor yaparken öğrenciler bazı hareketlerde sakatlanıyor. O yüzden bu kadar revir odası var. " diye açıklama yaptı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Kızı
ChickLitAşiret Gerçek ailem serisi : İzem Güneş Ulukan Kuzenleri dahil olmak üzere 21 tanesi abisi olan izemin gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olur? Kaos tabi ki ! Neyseki izem kaos aşığı biriydi. Artık kuzenleri dahil 44 tane abisi olan İzem sizce ne yap...