17. bölüm

2.7K 283 24
                                    

Alkan küçük bir valiz hazırlamış, heyecanla eksik var mı diye kontrol ediyordu. Herşey tamamdı...

"Cüneyt, sizin evinizde balkon var mı?" Ciddi ifadesine gülmek istedi kumral, heyecanlı bir Alkan izlenmeye değerdi.

"Var tabi, ne sandın bodrum katta falan mı oturacaktık..." Alkan balkonda içmeyi sevdiği kahveyi kavanozuyla çantaya atınca kumral kaşlarını çattı.

"Ulan ne doldurdun bee, evde var kahve falan. Yarısı fazlalık bunların, bak şu saçma pijamaları çıkart mesela. Benden giyersin bir şeyler, hiç mi bir arkadaşına yatıya gitmedin anlamıyorum ki.." Alkan ona boş boş bakınca gözlerinin içine baktı.

"Gitmedin mi gerçekten, başlı kıçlı yatmadın mı aynı yatakta? Başkasıyla uyuyamıyorum diyen hırbolar yüzünden yer yatağında yatmadın mı?" Alkan kafasını iki yana salladı sakince.

"Ulan, ılık götlü elitlerin padişahını bulmuşum bende." Gülerek kafasını iki yana salladı.

"Ilık götlü elit mi? Hakaret mi ediyorsun sen bana şimdi?" Alkan'ın bozulmuş suratıyla kahkaha attı Cüneyt.

"Lan ne alaka patroncuğum... böyle çok klas takılan, dünyanın sefilliğinden haberi olmayan demek. Sana hiç küfür eder miyim ben?" Piç sırıtışına bakıp yutkundu Alkan.

"Ediyorsun ya sık sık." Cüneyt bir kez daha güldü.

"Ben sana etmiyorum ki, ortaya sallıyorum o küfürleri. Rahatsız ettiyse seni etmem başka küfür." Alkan kocaman gözlerle kafasını iki yana salladı hızla.

"Hayır, hayır. Olduğun gibi davranmaya devam et lütfen, seni değiştirmek istemiyorum." Bu ufak sözler kumralı tahmininden daha çok etkilemişti, uzanıp ensesinden tuttu sarışını ve dudaklarını sertçe öptü.

Alkan hevesle dudaklarını aralayacaktı ki geri çekildi kumral. Kızaran yanaklarıyla adama yaklaşınca oyuncu bir tavırla geriye gitti Cüneyt, resmen parmağında oynatıyordu onu.

"Kaçma, düzgünce öpeceğim sadece." Tek kaşını kaldıran Cüneyt sırıtmaya başladı, adama dilini gösterip geri çekildi.

"Yakalarsan öpersin yavrum, yok öyle bedavaya öpücük." İki adım geri atıp ada tezgahın arkasına geçti, Alkan'ın göğsü inip kalktı.

"Şaka yapma Cüneyt, bir öpücük için peşinden mi koşturacaksın?" Cüneyt büyük bir oyunculukla başını eğdi.

"Tabi, ben peşinden koşmaya değmeyen bir mutfak çalışanıyım sadece." Alkan'ın gözleri büyüdü, manipüle edildiğinin farkında bile değildi.

"Öyle bir şey demedim." Adaya doğru bir adım atınca kumral aksi yöne bir adım attı.

"O zaman yakala beni." Omuz silkip öpücük sesleri çıkarttı.

Alkan hızla bir kaç adım attı ama Cüneyt hızlıydı, kocaman mutfakta, iki koca adam kovalamaca oynuyordu resmen. İyice heyecanlanan Alkan hızla atıldı, tam yakalayacakken ellerinden kayıp gitti kolu.

Biraz nefeslendi, gözlerini adamın dudaklarına dikip kendi dudaklarını yaladı. O dudaklara kavuşacaktı, bornozu çıkartıp attı. Bu hareketle Cüneyt'in dikkati dağılmıştı, adanın üstünden çevik bir hareketle atlayıp kaydı ve kumral kaçamadan yakalayıp sertçe dudaklarına kapandı.

Cüneyt bu kadar hevesli olacağını tahmin edememişti, dudakları kesin kıpkırmızı olacaktı. Emilip duran dudakları hafif hafif sızlıyordu şimdiden, kollarını adamın boynuna dolayıp keyfini çıkarttı.

Alkan boynuna dolanan kollarla burnundan derin bir nefes aldı, sıcacık hissediyordu yine. İçine işleyen tüm o soğukluk eriyordu sanki, bu adam yapıyordu bunu.

"Cüneyt, sıcacıksın." Adamın boynuna eğilip yumuşak bir öpücük kondurdu, kumral bu öpücükle iyice erimişti.

"Sadece senin için..." bu sözler ikisini de mutlu etmişti, Cüneyt ona bu şekilde hissettiği için mutluydu.

Adamın kollarından sıyrılıp buzdolabına yöneldi, sabah pişirmek için herşeyi hazırlasa iyi olurdu artık. Alkan'ın isteğiyle minik poğaçalarından yaptı yine, adam bayılıyordu o minik hamurlara.

"Tam evlenilecek adamım değil mi? Elimden her iş geliyor, şimdi bunları dolaba koyalım. Sabah erkenden pişiririm, alarm kurayım ben. Buradan kaç dakika şirket?" Alkan onu duymuyordu bile, bornozunu giymiş olsa bile önü açıktı ve Cüneyt tekrar sert bir hale gelmiş organa dimdik baktı.

"Alkan, yine ne oldu da kaldırdın kuzum, hmmm?" Alkan ona yaklaşan kumrala bakıp yutkundu.

"Seni izlemek yetiyor, Cüneyt, umarım Timuçin'e rezil olmam." Kumral kahkahalarla gülerken, bunun çok olası olduğunu fark etti.

Patron BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin