Sabah üç kişilik minik ailesiyle araca binip işe gelmişlerdi, kahvaltıyı beraber yapmış ve yola çıkmışlardı. Tim uykuluydu, çünkü her zamanki gibi gece film izlemeye dalmıştı.
"Dünyadan kurabiyeye, inmeyi düşünmüyorsun herhalde..." abisinin sesiyle yerinden sıçradı.
"Ödümü kopart ama tamam mı?" Gözlerini devirip araçtan indi, Alkan görevliye anahtarı vermişti bile.
"Neyi var?" Abisine sokulup fısıldasa da duymuştu genç.
"Uykusunu alamamış, sinirli olur şimdi öğlene kadar." Abisi de aynı şekilde fısıldamıştı. Gözlerini sinirle kısıp ikisine baktı sırayla, önden önden gidiyorlardı.
"Onun sinirini alacak bir şey yok mu? Minicik oğlandan korkuyorum şuan bakışları yüzünden, ilk kez böyle görüyorum onu." Cüneyt ayarsız bir kahkaha atınca bir çok baş onlara döndü.
"Yani.... ben birazdan hallederim. Merak etme, sana bir şey yapmaz. Kovulmaktan korkuyor..." Alkan'ın kaşları çatıldı, oldukça iyi çalışıyordu. Neden kovulacağını düşünüyordu ki genç adam?
"Onun gibi bir çalışan bulamam, korkusu gereksiz. Oldukça planlı ve başarılı bir genç kardeşin." Cüneyt rahatlatıcı bir nefes aldı, elini sarışının koluna koyup hafifçe sıktı.
"Ben de iyi çalışıyorum değil mi patroncuğum? Özellikle geceleri.... üstünde.... yada altında... yada kucağında...." Alkan yutkunup muzipçe gülümseyen kumrala baktı.
"Bilerek yapıyorsun." Cüneyt daha da sırıtıp olumlu anlamda kafasını salladı.
"Tabi ki bilerek yapıyorum yavrum, bu bakışlarına bitiyorum çünkü." Alkan hareketlenen uzvuna küfürler ediyordu içinden.
"Gerçekten çok fenasın, ömürlük bir adamsın canım benim." Milleti bir gram umursamadan asansörün önünde adamı sertçe öptü. Kumral etrafa kaçamak bakışlar atıp ufak bir tebessümle açılan asansör kapılarından içeri attı kendini.
"Offfff....." Timuçin içeri girerken ofluyordu, bıkmıştı. Hem uykusuzdu, hem de abisinin aşk hayatını bu kadar yakından izlemek zorundaydı. Yine de abisi için çok mutluydu...
"Kurabiyem... abin sana karamelli süt yapsın mı? İster mi benim tatlı kurabiyem?" Timuçin dudağını ısırıp abisine baktı, kollarını beline dolayıp sarıldı.
"Burada malzemeler yoktur ki..." mutlu olmuştu hemen, bayılıyordu karamelli süte.
"Alırım kız, ne olacak sanki. Neydi şu ıvır zıvır uygulaması, ondan söylerim olmadı." Tim gülerek kafa salladı.
"Yaparsan çok mutlu olurum karamelim, bayıldığımı biliyorsun." Alkan sevgilisine 'karamelim' denmesiyle gülümsedi, bazı yerleri karamelli şeker kadar tatlıydı kumralın.
"Alkan bey, hiç denediniz mi siz?" Patronu gülümsemesini bozmadan kafasını iki yana salladı.
"Henüz denemedim Tim, sever miyim bilmiyorum? Süt insanı değilim pek." Omuz silkip aynaya döndü.
"Benim sütümü seviyor o...." Cüneyt'in sözleriyle asansörde ani bir sessizlik oldu, Tim abisine sert bir cimcik attı.
Alkan boynuna kadar kızarmıştı, yüzü tam bir pancardı. Cüneyt moraracak olan etini tutup acıyla tısladı, yavaşça tekmeledi kardeşini. İkisi itişip kakışırken kapılar açıldı ve Alkan ikisine de bakmadan kapıdan koşar adım çıkıp odasına girdi.
Feci utanmıştı, çok feci hemde. Ama aynı zamanda gülesi de geliyordu, bu kumral felaket bir şeydi. Beklenmedik anlarda, beklenmedik şeyler söylüyordu. Utandırmak için doğmuştu insanı...
Aklına gerçekten de onunkini her seferinde yuttuğu geldi, tadı güzeldi.. ne yapabilirdi ki....
Zaten en ufak şeyde hareketlenen sertlik şuan deli gibi zonkluyordu, yutkunup telefonu eline aldı ve Cüneyt'in bulunduğu mutfağa bağladı.
"Cüneyt bey, kahvaltımı bekliyorum hala burada...." bir süre ses gelmese de sonunda geri dönüş oldu.
"Hemen getiriyorum patroncuğum, sütünüz de geliyor..." Tim duyduklarıyla öksürürken kumral gülüyordu.
"Bekliyorum...." Alkan nefes nefese gibi konuşunca kıkırdadı abi-kardeş.
"Dikkat et de topal kalma karamelim, sen bana lazımsın..." kardeşinin saçını derince öpüp sevgilisinin yanına doğru yola çıktı.
"Sütü ısıtayım mı aşk bahçem..." kapıyı açtığı gibi söyledikleriyle üç kişi de hayretle ona baktı. Güzel ve sapsarı olan kadın kaşlarını alnına kadar kaldırmışken, kumral ve saçları kırlaşmış adam sırıtıyordu.
Harika... bugün de rezil olmuştu çok şükür...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron Bey
Ficção GeralKardeşinin patronunun aseksüel olduğuna inanmayan Cüneyt soluğu holdingde alır Alkan minik stajyerinin abisiyle iniş çıkışlı olaylar yaşayacağını bilmeden tekdüze yaşamına devam ediyordur