Yuriy koşar adım odasına çıktı, şortunu giyip aşağı inmek istiyordu ama... Önündeki sertliğe baktı, yutkundu. Ufacık dokunuşla bu hale gelmesi komikti, kahkaha attı.
"Aptal bir Rus olduğum doğru..." aklına başka şeyler getirerek kendini dizginledi. Şortunu giyip inerken heyecandan nefesi kesiliyordu, havuzun üstünden hafif bir buhar çıkıyordu.
Manzara bir karikaydı, Tim suyun üstüne uzanmıştı ve bordo slip mayosu tenini daha da beyaz göstermişti. Yuriy nefesini tutup onun mükemmelliğini izledi, başı dönüyordu.
"Tanrım sen bana güç ver..." diyerek havuza yaklaştı.
Ayaklarını sarkıtıp suya yavaşça girdi, onun korkmasını istemiyordu. Sakince suyun üstünde duran bedeni huşuyla izledi, mükemmeldi. Tek kelime yeterdi bu genci anlatmaya, mükemmel....
"İzlemek için mi geldin, yüzmeyecek misin?" Tim'in sesindeki oyunculuk kanını kaynattı.
"İznin olursa izlemek daha cazip bir fikir..." Tim hafifçe güldü bu sözlere.
"Sadece izleyebilirsin zaten, bu beden sana yasak Rus..." Yuriy gerildi, kanı kaynadı.
"Neden yasak... anlamıyorum..." Tim bu sefer daha uzun süre güldü.
"Çünkü beni kadın sandın aptal, o yüzden." Hala güldüğü için ciddiyeti anlayamamıştı genç adam.
"Özür dilerim... zaten tanıdığım tüm kadınlardan daha dikkat çekicisin, benim aptallığım." Tim iç çekti ve havuzda ayaklarını yere bastı.
"Bu yüzden sana Aptal Rus diyorum zaten..." gülerek ona bakmadan kafasını salladı ve basamaklara yöneldi.
"Gitme... kendimi affettirmek istiyorum." Tim muzip bir gülüşle ona döndü, yüzündeki bu ifadeyle aynı abisine benzemişti.
"Nasıl yapmayı planlıyorsun bunu?" Yuriy bunu düşünmemişti.
"Bilmiyorum, sen ne istiyorsan söyle. Affedilmem için ne yapmam gerek, istediğini yaparım." Tim gerçekten eğleniyordu.
"Hmmm.... bir düşüneyim.... ahhh... buldum. Sana makyaj yapabilirim..." Yuriy donup kalmıştı, bu hiç aklına gelmemişti.
"Makyaj mı? Ruj falan mı?" Kafasını iki yana sallayan güzelliğe baktı.
"Full makyaj, hemde oldukça abartılı olacak. Ne dersin?" Göz kırpıp alt dudağını ağzına alarak gülümsemesini engelleyen gence uzun uzun baktı ve kafasını olumlu anlamda salladı.
Timuçin buna oldukça şaşırmıştı, kabul etmesini asla ve asla beklemiyordu. Yine de gülerek havuzdan çıktı, bornozuna sarınıp elini Rus'a uzattı.
"Odama gidelim o zaman, eğer uslu durursan seni affederim." Yuriy kafa salladı, bornozdan öne uzanan bembeyaz bacak dikkatini dağıtıyordu.
"Sen buraya otur, ben malzemeleri alıp geliyorum." Yuriy çalışma masasını inceledi amaçsızca, sadece bekleyecekti.
Tim pıtı pıtı adımlarla gencin yanına geldi ve oldukça büyük bir çantayı masaya koydu. Gencin şaşkın bakışları onu daha da güldürmüştü, eline makyaj bazını alıp tüm yüzünü kapladı. Garip bir şekilde onunla ilgilenmesi, bu makyaj bile olsa hoşuna gitmişti.
"Göz yapın çok güzel, eyeliner çok yakışacak. Gözlerine uygun su yeşili ve altın tonlarında bir göz makyajı düşünüyorum." Yuriy hiç birşey anlamasa bile kafa salladı.
"Aslında senden harika bir drag quenn olur, pfftttt..." kısa boyuyla, oturan gencin boyundaydı. Rus çok uzundu ve bu Timuçin'in hoşuna gidiyordu.
"Boyun kaç senin yaaa?" Sinirli gibi çıkmıştı sesi, ama aslında sadece merak ediyordu.
"2.08..." eli durdu, gözleri kocaman açılmıştı.
"Cidden mi... dev sayılırsın...." gencin kaslarını süzdü.
"Cidden..." sonrası fırçalar ve makyaj malzemelerinin dansından ibaretti.
Tim işi bittiğinde geri çekilip sarışını dikkatle süzdü, harika yapmıştı makyajı ve ona da yakışmıştı. Dudakları kıvrıldı, adam gözleri kapalı halde bekliyordu.
Eğilip makyaja yakından baktı, belki de koyu renkli ruj yüzünden bilemiyordu ama... dudakları çok çekici gelmişti gözüne. Sırıtıp iyice yaklaştı, Yuriy gencin nefesini hissettikçe heyecanlanıyordu.
Nefesleri hızlanan gencin burnuna burnunu sürttü, muzipçe gülüp geri çekildi. Önce bir fotoğrafını çekti, sonra ise eğilip şap sesiyle dudağına sert bir öpücük kondurdu.
Yuriy şok olmuştu...
"Çok güzel oldun tatlı şey..." sonra hiç bir şey olmamış gibi çıkıp gitti, Yuriy makyajlı halde odada kalakalmıştı.
Timuçin onu öpmüştü... gerçekten öpmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron Bey
General FictionKardeşinin patronunun aseksüel olduğuna inanmayan Cüneyt soluğu holdingde alır Alkan minik stajyerinin abisiyle iniş çıkışlı olaylar yaşayacağını bilmeden tekdüze yaşamına devam ediyordur