~Cok çalışıyoruz abi of

198 12 2
                                    

Ben Han Jisung. Okulun futbol takımında bir futbolcuyum. Çok kez maçlara çıktık, bütün maçlarımızı ise galibiyet ile sonuçlandırdık. Şimdiki hedefimiz Seul Lisesi'ndeki takımı yenmek. Bu yüzden çok sıkı çalışıyoruz.

Hankuk Akademisi

"Felix ve Seungmin! Antreman başlayacak neredesiniz ya."
"Geldik be! Yeonjun hoca geldimi?"
"Gelecek birazdan!"
İkili biraz sonra soyunma odasından kol kola çıktılar. Ben ise onlara side eye bakışı atıyordum. Onlar yavaş yavaş gelirken Yeonjun hoca arkalarından hızlıca geldi.
"Uyuşuk olmayın şu kadar veletler. Sizinle maçta ne yapacağız acaba."
"Tamam hocam ya geldik işte"
Onlar mızmızlanırken gülmeden edememiştim.

"Herkes sıraya geçsin! Rahat! Hazır ol!"
Hocayla olan selamlaşmamız bittikten sonra hoca konuşma yapmaya başladı.
"Evet çocuklar biliyorsunuzki haftaya Seul Lisesiyle maçımız olacak. Seul Lisesi çok güçlü bir rakip bu arada oyuncularını harika yetiştiriyorlar. Biz ise onları bu maçta yenilgiye uğratacağız! Yani en azından çalışıyoruz. Biraz top sektirme yapacağız sonrada pozisyonlarınızı verip küçük bir maç yapacağız."

Hocanın dediklerini dikkatlice dinledik. Seul Lisesinin zorlu bir rakip olduğunu söylemişti ama biz çalışırsak onları yeneceğimizden emindik. Sunoo eşya odasından topları getirmesiyle top sektirmeye başladık.

"Evet çocuklar şimdi küçük bir maç yapacağız ama bu maçı ciddi almayacak geri kafalılar için bir şey diyeceğim. Birazdan yapacağımız maç için vereceğim pozisyonlar yapılacak maçın pozisyonlarıyla aynı olacak. Yani kime forvet verdiysem maçta forvet olarak oynayacak. Anlaşıldımı!?"

Herkes aynı ağızdan bağırdı.
"Evet hocam!"

"Tamamdır ozaman. Şimdi pozisyonları vereceğim. Jay takımdaki tek kaleci olarak kalede olacak. Jaehyun,Jisung ve Felix forvet oynayacak. Orta sahada Seungmin,Changbin ve Jake oynayacak. Defansa Jeongin ve Sunooyu alacağım. Yedeklerde ise Ni-ki ve Jungwon olacak. Anlaşıldımı?"

"Anlaşıldı hocam!"
"Ozaman herkes yerlerini alsın maçı başlayacağım!"

Hepimiz yerlerimizi almıştık hocanın düdüğünü bekledik. Hocanın düdüğü çalmasıyla birlikte herkes hareketlendi.

~⚽

Bugünlük antremanı bitirmiştik. Grupça soyunma odasına gittik. Çok terlemiştim, fakat bugün 3 gol atmıştım.
"Jisung vallahi bugün iyi iş çıkardın kardeşim." dedi Changbin.
"Teşekkürler" konuşacak halim yoktu bugün çok yorulmuştum. Bu haftalık böyle geçecekti sonrası zaten maç ve antremanlara 1 hafta araydı.
"Ben bugün çok yoruldum arkadaşlar. Eve gidiyorum yarın sınıfta görüşürüz."
"Görüşürüz!" dedi soyunma odasindakiler. Ben ise onların sesiyle soyunma odasından çıktım ve okul bahçesine doğru yürüdüm.

Evet arkadaşlarrrrr üzerine uzun zamandır çalıştığım ficim buydu ehehhehehe. Bu sefer bölümleri uzun yazcam vallahi kınamayın beniii neyse uzatmayayım daha fazlaaa. Bir sonraki bölümde görüşürüz öptümmmmmmm💋

my player | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin