18

248 11 0
                                    

Ruby

Nem hiszem, hogy Lin és én valaha is ilyen közel álltunk az idegösszeomláshoz, mint ma. Ahogy Jamesszel és a többiekkel megbeszéltük, tizenhat órára a Boyd Hallba mentünk, hogy a díszítő társasággal együtt előkészítsük a termet a holnap estére. Azonban senkit sem találtunk ott, kivéve Jones gondnokot, aki hangosan és nem túl visszafogottan káromkodott a telefonba, hogy aztán közölje velünk, hogy a cég véletlenül duplán foglalt, és a két munka közül a jövedelmezőbbet választotta.
            Néhány percig csak álltam ott döbbenten, aztán Lin felé fordultam. Elég volt egy pillantás a szemébe, hogy lássam, ő is végigveszi az összes fennmaradó lehetőséget.
            Jones gondnok közölte velünk, hogy némi huzavona után a cég legalább beleegyezett, hogy a következő órában idehozza a tőlük rendelt dekorációkat. Ennek ellenére túl kevesen voltunk ahhoz, hogy a rendelkezésre álló rövid idő alatt mindent megfelelően előkészítsünk.
           Amikor Lexington igazgató úr hirtelen megállt mellettünk, és teljesen elképedve nézett körül az üres és díszítetlen teremben, legszívesebben elsüllyedtem volna szégyenemben. Megbánóan elmagyaráztam, mi történt, és arra számítottam, hogy csalódottan rázza a fejét, és új vezető után néz a rendezvénycsapat számára, de meglepetésemre csak határozottan rám nézett, és bejelentette, hogy segítséget fog szerezni.
            Nem sokkal később kinyíltak a Boyd Hall ajtajai, és az egész lacrosse-csapat belépett a terembe. James, anélkül, hogy egy pillantást is vetett volna felénk, komor arckifejezéssel egyenesen Jones házmesterhez vonult, én pedig lenyűgözve figyeltem, ahogy Lexington igazgató felállt a csapat többi tagja előtt, rám és Linre mutatott, és bejelentette, hogy ezentúl minden további utasítás tőlünk fog érkezni.
            Ezután robotpilótára üzemmódba kapcsoltam, és igyekeztem a lehető legstrukturáltabban szétosztani a különböző feladatokat a fiúk között. Ez másfél órája történt, és időközben én is az idegösszeomlás széléről tértem vissza - akárcsak Lin.
            - Kezd formát ölteni, nem gondolod? - mondja mellettem, miközben a színpadról a folyosón át a vezérlőpultig vezetünk egy kábelt.
            Felnézek, és a Boyd Hallt bámulom. A dekoráció nagy része már felkerült a falakra, a színpad szinte teljesen fel van állítva, Alistair és Wren pedig az összes asztalt felállította az előtte lévő szabad térben.
            - Csak egy kicsit jobbra, Ellington - hallom hirtelen Freeman edzőt, és kicsit közelebbről megnézem az elrendezést.
            Jaj, ne! Túl kevés a hely az asztalok között. Odasétálok Freeman edzőhöz, és diplomatikusan rámosolygok. - Köszönöm a segítségét, Freeman edző, de ha az asztalok ilyen közel vannak egymáshoz, senki sem tud átjutni.
            Tanácstalanul pislog. Aztán megköszörüli a torkát, és lejjebb húzza a sapkáját a homlokába. Egy lépést hátrál, és a másik kezével előreenged.
            - Alistair - mondom. - Várj egy percet. Odamegyek hozzá, és elmagyarázom neki, hogy milyen minimális távolságot kell tartani az asztalok között, hogy a vendégeknek elég helyük legyen. - Az első sor sem lehet túl közel a színpadhoz. Nem várhatjuk el az emberektől, hogy sokat adományozzanak, ha ilyen közel ülnek a hangszórókhoz, és valószínűleg semmit sem fognak hallani az esemény után.
            Alistair rám mered, miközben Wren felnyög. - Ez azt jelenti, hogy mind a harminc asztalt el kell mozgatnunk? Tudod, milyen edzésünk volt ma? Már nem érzem a karomat.
            Kedvesen, de határozottan mosolygok, és várakozóan nézek rá, amíg Alistair fel nem sóhajt, és meg nem rázza a fejét. - Te tényleg nagyon könyörtelen vagy, Ruby.
            Miközben Wren és Alistair a megfelelő helyekre pakolja az asztalokat, Lin és én a másik asztalon kezdjük ellenőrizni a csatlakozókat.
            - Ha ez így megy tovább, tényleg időben befejezzük - mondja Lin, de alig hallom, mert abban a pillanatban James lép be a nagy bejárati ajtón.
            Egy asztalt cipel, és röviden ránéz a tervre, amit Jessalyn tart elé. Körülnéz, majd céltudatosan a terem külső széléhez sétál, ahol pontosan a megfelelő helyre teszi le az asztalt. Aztán megtörli a homlokát a kézfejével.
          Alistair nem túlzott, amikor azt mondta, hogy nem érzi a karjait. Az összes lacrosse-játékos nagyon fáradtnak tűnik most. Ma volt Freeman edző hírhedt köredzése. Nem akarom tudni, hogy holnap hogy érzik majd magukat a fiúk.
            Figyelem, ahogy James elfogad egy üveg vizet Dougtól, és iszik néhány kortyot. Furcsa borzongató érzés terjed szét a gyomromban. Nyirkos hajával, edzőruhájával és kipirult arcával James tényleg nem néz ki rosszul. Épp ellenkezőleg. Nagyot nyelek. Hirtelen eszembe jut, amikor utoljára láttam őt, lihegve, izzadtan és vörös arccal. Akkor meztelen volt, ismerős dolgokat suttogott a fülembe, és szenvedélyesen megcsókolt.
            - Föld hívja Rubyt - szakítja meg a transzomat Lin. - Ideadnád a kábelt?
            - Igen. Sietve elfordítom a tekintetem, és megpróbálom visszaterelni a gondolataimat.

Save You (Maxton Hall, #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora