İnstagram hesabım: yusra.ergunn
Tiktok hesabım: yusraergunkitapları
Keyifli Okumalar 🤎
Servet yangın merdiveninden kucağındaki Melek ile
usulca indi. Merdivenin son basamağını da indikten sonra attığı iki adımla sırtında hissettiği namlu, donup kalmasına neden oldu..“Dur orada bakalım,” diyen sesi tanımıyordu.
Elindeki silah başka bir adam tarafından alındı. Bu adamı da tanımıyordu.
“Kimsiniz siz?”
"Yeğenimi öylece götüreceğini mi sandın?"
Duyduğu ses ona hayatının şokunu yaşatmıştı. Büyük oyuna gelmiş, tuzağa düşmüştü. Sadık sert ifadesiyle karşısında durdu.
“Ne demek oluyor bu? Anlaşma yaptığımızı sanıyordum.”
Sadık alaycı bakışlarıyla, “Ne anlaşması? Sen benim bir yeğenimi öldürmeye yeltenecek, diğerini de kaçıracaksın ben de senin gibi bir şerefsizle anlaşma mı yapacağım lan?”
Sadık yanındaki adama küçük bir baş hareketiyle Melek’i almasını söyledi. Servet elinden alınan kızla kıpırdansa da hâlâ sırtına bastırılan namlunun ucuyla durmak zorunda kaldı.
“Sadık, bak başka şekilde de anlaşa…”
Yüzüne yediği sert yumrukla söyleyeceklerini tamamlayamadı.
“Kes sesini! İt herif!”
Servet patlayan dudağına elini bastırdı. Kapana kısılmıştı. Sadık yakasına yapıştı.
“Bir daha seni ailemin etrafında görmeyeceğim.” Sırıttı. “Hoş bir daha olacağını sanmıyorum.”
Onu itekleyip ellerini yakasından kurtardı ve iğrenç bir şeye dokunmuş gibi ellerini silkeledi.
Adamlara işaret verdi.“Götürün şunu, kapatın mahzene.”
Melek’i adamının kucağından aldı. Adamlar Servet’i götürürken o da kucağındaki yeğeniyle hastanenin girişine doğru yürüdü.
Kollarında küçücük kalan yeğenine baktı. Ona karşı içinde büyüyen sıcaklığa engel olamıyordu. Görenin içini donduran bakışlara sahip olsa da yüreği görünüşünün aksine sıcacıktı.
Melek’in odasının olduğu koridora vardığında tüm ailesini telaş içinde Melek’i aradığını gördü. Onu ilk fark eden babası oldu.
“Sadık!” bastonunu yere vura vura yürüdü. “Melek’i nereye götürdün?”
Diğerleri de onları görmüştü. “Ne yaptın ona?” babasının sert ve suçlayıcı sözleri içine dokunsa da sesini çıkarmadan Melek’i odasına götürdü.
“Neler oluyor Sadık?” diyen abisine cevap vermedi. Melek’i yatağına yatırdı ve onu yeniden doktorlara emanet etti. Ondan bir açıklama bekleyen ailesinin yanına gitti. Tüm gözler ona merak ve öfkeyle bakıyordu.
Sadık onlara her şeyi anlattığında şok içinde dinlediler. Servet akıllarının ucundan bile geçmezdi.
“O kansız ölümlerden ölüm beğensin!” dedi Haşim Bey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karia
Romance"Sen ansızın kapımı çalan kıyametimsin." ............. Bazı sonlar yeni ilkler doğururdu. Ve bazı sonlar, insanı yeni bir yola adım atmaya zorlardı. Yeni ilklere adım atmak için kader hazırdı. Ona düşen kadere boyun eğerek, örülen ağların peşine dü...