Prolog

38 7 0
                                    

                                                                                                                                                      În urmă cu patru ani...

NOVA

Reușisem să trec cu ușurință de gorilele fără minte ale lui Gregory,problema este că nu știu unde aș putea să îl găsesc,locul ăsta e prea mare iar eu am timpul prea limitat și deja îmi este frică că am ajuns prea târziu.

O siluetă și-a făcut apariția pe holul întunecat,m-am pitit în spatele unui perete sperând că nu va avea să mă vadă, odată trecut pe lângă mine mi-am dat seama imediat că e vorba de Van,una dintre gorilele de încredere ale lui Greg.Păcat!L-am urmărit până când a ajuns în fața unei uși dar în spatele ei se afla doar o masă cu două scaune și un dulap dărăpănat.O picătură de sudoare mi s-a prelins pe vârful nasului,voiam să o șterg dar orice mișcare îmi putea fi auzită,m-am dat doi pași în spate pentru a mă asigura că întunericul din jur îmi îmbracă corpul în întregime.Van a luat o pungă de hârtie din dulapul cu pricina apoi s-a grăbit să coboare scările din piatră spre subsolul fortului,am simțit cum ceva încerca să se urce pe piciorul meu și speram să fie un simplu gândac,nu ceva mai mare.I-am oferit avans de un minut apoi m-am pus în mișcare fără să-mi privesc piciorul,orice a încercat să urce acum a căzut și la cum s-a auzit cu siguranță nu era vreun gândac supraponderal.

L-am găsit pe Van vorbind în fața cuiva,nu puteam să disting de la distanța la care mă aflam dacă e vorba de el sau e alticeva,tot ce știu e că dacă mă apropii mai mult o să fiu descoperită.Oh haide,lui Venus îi e frică să doboare un broscoi cu arfe de lider?Mi-am dus ușor mâna pe coapsă unde aveam prins suportul în care baioneta mea aștepta puțină acțiune,cu o apăsare ușoară am reușit să o scot și m-am apropiat încă un pas,acum puteam să îi numar firele de par din ceafa lată a lui Van dar nu asta mă interesează,m-am ridicat pe vârfuri cât să pot vedea silueta care se afla după spatele lat și era el.Sirius era legat de un scaun, abdomenul lui avea o rană deschisă iar din arcadă părea să îi curgă sânge,,mi-am mutat privirea și am zărit bara metalică aflată lângă o masă pe care se aflau încă câteva obiecte de tortură.Era la limita dintre agonie și realitate.

-Încă trăiești?Ți-am adus ceva de mâncare,ai nevoie de asta.

-Ce ospitalier ești!Papă tu,nu vreau să pierzi vreun kilogram din pricina stresului la care te supun,și-a dat capul pe spate potrivindu-și privirea cu a lui.Sfinte Univers cât de înecat în depravare e!Pe bune,Nov?Te-ai activat chiar acum?

Van s-a mișcat luând în mână bara care a făcut contact cu abdomenul rănit al lui Sirius,un icnet înfundat de durere i-a scăpat printre buze când Van și-a reluat poziția.Nu am mai suportat să îmi văd omul chinuit așa că lama baionetei mele i-a crestat gâtul broscoiului care a căzut la picioarele mele,am scos-o din traheea lui înfigând vârful în pieptul lui,cu o precizie care m-a surprins și pe mine și de o lentoare chinuitoare i-am despicate cutia toracică lăsând la vedere stratul de grasime de sub care se puteau observa câteva coaste,Van se stingea sub ochii mei înecându-se cu propriul sânge iar Sirius părea că și-a pierdut cunoștința deja.Voiam să îl fac să sufere mai mult,voiam să moară lent,voiam ca ultima bătaie a inimii lui să fie în palma mea dar nu aveam timp,cei de sus probabil deja au observat dispariția lui și vor veni să îl caute.I-am descălecat trupul îndreptându-mă spre Sirius,m-am așezat în genunchi în fața lui și am scos mica sticlă în care aveam rivanolul și rola de tifon pe care am luat-o în grabă din trusa medicală, bănuiam că o să fie rănit dar nu mă așteptam să fie atât de rănit.Respira greoi iar ochii îi erau strânși, mi-am potrivit mai bine masca pe față și am început să îl pansez,abia când și-a rezemat fruntea de a mea mi-am dat seama că mă privea, o pe Venus.M-am ridicat și am ajuns în spatele lui, mi-am trecut degetele lent peste brațele lui până în locul în care încheieturile mâinilor lui erau sugrumate de funia cu care e legat,am băgat lama baionetei printre ele tăind-o.Mi-am scos pistolul și i l-am pus în palme după care am plecat fără să mai privesc în urmă.

Vă mulțumesc din suflet pentru că ați ales să parcurgeți aceste rânduri. Fiecare cititor este o parte esențială a acestei călătorii, iar sprijinul vostru înseamnă totul pentru mine. Sper ca ceea ce ați citit v-a făcut să vă doriți să aflați cum va decurge călătoria Novei.Mulțumiri sincere!🖤

LETALUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum