În prezent...
NOVA
Și iată-ne în Death's Compound.Mașina lui Remi intră pe străzile animate și vibrante din Exowood.Este seara târziu, dar agitația orașului pare abia începută. Exowood, cunoscut pentru viața sa de noapte efervescentă, este luminat de neoane colorate și vitrine care strălucesc în nuanțe de violet și albastru electric. Muzica din cluburi răzbate prin ușile întredeschise, amestecându-se cu râsetele și conversațiile oamenilor care se plimbă pe trotuarele largi.
Străzile sunt pline de viață, cu oameni de toate felurile care se adună în jurul intrărilor cluburilor, stau la cozi sau discută aprins la terasele deschise până târziu în noapte. Atmosfera este electrizantă, plină de energie și anticipație. Unele grupuri dansează deja pe trotuare, acompaniați de DJ-i stradali care mixează direct din portbagajele mașinilor.
Dhalia și Sabrina râd și vorbesc, simțind pulsul orașului.Remi are așternut pe chip un zâmbet liniștor fiind atent la traseu.Decid să îmi mai arunc ochii încă odată pe geam, fascinată de peisajul care mă înconjoară încercând să trag o concluzie finală.Acesta este Exowood noaptea, un loc unde timpul pare să stea în loc, iar distracția nu are sfârșit,trăind fiecare moment din plin, într-un oraș care nu doarme niciodată.
Eu și Sab am ieșit din mașină, pregătite să dăm startul unei nopți de neuitat,in spatele nostru au rămas Remi și Dhalia care șușoteau ceva.Aerul avea un miros ușor sărat, de mare, amestecat cu aroma florilor de portocal care împânzeau aleile pietruite. M-am uitat în jos fascinată de luminile calde ale felinarelor care se reflectau ușor pe pavajul umed din cauza ploii de mai devreme.
Eram amândouă îmbrăcate cu rochii scurte, strălucitoare, eu într-o rochie argintie, iar Sab radia într-una de un roșu intens, care contrasta puternic cu pielea ei ușor bronzată. Purtam tocuri înalte care pocneau ușor pe dalele din piatră, iar râsetele noastre spargeau liniștea serii.Piesele de rezistență pe care toți le purtăm sunt măștile.
Am ajuns la intrarea în clubul Eden.Fațada clădirii era decorată cu neoane violete și verzi, iar dinăuntru se auzea deja un ritm hipnotic care ne făcea să zâmbim. La intrare, bodyguardul ne-a scanat rapid cu privirea, ne-a zâmbit complice și ne-a lăsat să trecem fără întrebări. Odată ce am pășit înăuntru, m-am simțit copleșită de lumini, sunete și energie.
Sab m-a prins de mână și m-a tras spre barul din stânga, unde ne-am comandat câte un cocktail colorat. Lichidul albastru-turcoaz părea să pulseze sub luminile UV, iar barmanul ne-a oferit un toast scurt înainte să ne trimită să ne bucurăm de petrecere.
Pe ringul de dans, oamenii se mișcau în ritmuri nebunești, lăsându-se purtați de muzica electronică. Dhalia și Sabrina s-au alăturat mulțimii, dansând ca și cum nu ar fi existat ziua de mâine. Îmi simțeam corpul eliberat chiar dacă eram înconjurată de atâția oameni,fiecare mișcare din jurul meu era ghidată de muzică, de atmosfera vibrantă.Fiecare privire aruncată în jur era plină de fețe zâmbitoare, de ochi strălucind în lumina stroboscopică.
Eu am decis să rămân pentru un moment la bar privind frenezia care mă înconjoară.Remi privea spre Dj-ul, situat într-un pupitru înălțat,care părea să fie în controlul întregii nopți, mixând melodii care pătrundeau direct în sufletele noastre. Boxele vibrau, fiecare beat resimțindu-se în pieptul meu, ca o bătaie suplimentară a inimii.În stânga lui,o fată îmbrăcată într-un hanorac privea mulțimea hipnotizată.Masca ei albastră mi-a atras imediat atenția furându-mi un zâmbet.I-a șoptit ceva la ureche apoi a coborât îndreptându-se spre bar.După prima treaptă i-am văzut ținuta în întregime,purta o pereche de dresuri tip plasă,albe, acoperite de pietricele care străluceau orbitor la fiecare pas.Părul său lung și negru curge în valuri delicate peste umerii acoperiți de un hanorac negru cu glugă, care contrastează puternic cu albastrul strălucitor al măștii. Textura moale și strălucirea părului se îmbină armonios cu aerul întunecat și răcoros al clubului, dând o aură de mister în jurul ei.Hanoracul, de un negru profund, are imprimată pe piept o imagine gotică, ce adaugă un element de întunecime și reverie la întreaga sa prezență.Se oprește în fața fratelui meu care o privește total captivat, ochii lui pătrunzând parcă dincolo de mască.Ea îl salută iar gestul lui îmi face maxilarul să cadă pe pardoseală,o trage în brațele lui poziționând-o între coapsele lui.Decid să mă apropii de ei încercând să îmi alung expresia tâmpă de pe chip.
CITEȘTI
LETAL
Teen FictionLa început totul a fost o joacă pornita din simpla curiozitate a unei copile. Încet acea curiozitate a prins forma unei obsesii greșite a căror rădăcini aveau sa creasca atata timp cat el avea sa hraneasca mica inima care palpita ,indiferent că era...