-Totul e ok?Mi-am mutat privirea spre Dawn care mă privea ingrijorat.
-Da,am mimat un zâmbet fals,vorbeam cu Sab dar cred că s-a pus să doarmă.
Lăngă masa noastră au aparut Tayla cu încă o fată, m-au salutat fluturând mâinile.
-Tu!Am schimbat imediat subiectul privind spre rozalia din fața mea,ai fost pur și simplu divină! Toți ați fost pur și simplu minunați,acum vreau să te întreb doar cum faci asta?Cum poți să dansezi fără să ai aparatul auditiv?
Mi-a pus mâna la gură dându-și părul după ureche,voia să îmi arate că nu avea aparatul nici acum iar eu turuisem ca o moară stricată.Fata de lângă ea a zâmbit plecând după mamă Taylei pentru a lua acele chestii care readuc sunetul în viața ei.
Capul mi-a căzut în pământ oftând zgomotos,e clar că activitatea mea cerebrală s-a deconectat total în seara asta.Nox a răsucit-o în direcția lui vorbindu-i prin limbajul semnelor,am văzut cum chipul ei se luminaseră și mai tare apoi mâinile ei mi-au înconjurat gâtul.
-Gata,am tradus eu pentru tine,Nox s-a ridicat de pe scaun.Ea poate citi pe buze dar trebuie să vorbești puțin mai rar,și stai calmă,nu ești prima persoană care uită complet de dizabilitatea ei.
S-a îndepărtat lasându-ne singure,Dawn a dispărut și el când l-a văzut pe tatăl lui apărând în peisaj însoțit de Cleo și alți doi boșorogi.
Fata s-a întors cu cutiuță minune din care Tayla și-a scos apăratele pe care și le-a instalat în urechi.
-Îmi pare rău,Tay,am uitat complet!
-Lali, niciodată Tay, vocea ei era atât de dulce.Ea e Tavi,am apucat mâna întinsă a fetei.
-Octavia, toți îmi spun Tavi, îmi pare bine!
Ne-am strâns mâinile apoi am privit în direcția scenei unde doua dintre perechi dansau tango.
-Băiatul o respiră efectiv,par atât de obișnuiți să se atingă.
-Chiar sunt,Santi și Dara sunt un cuplu și în afara scenei.S-a răsucit spre mine,â.Dawn la o masă cu o femeie? Atât de intimi?Tavi a lansat întrebările prinzându-mă în închisoarea irisurilor ei verzi.
-Sunt verișori,Tavi,Tayla a vorbit de data asta privindu-mă cu admirație.Ești cea mai norocoasă fată din încăpere și nu îți dai seama încă.
-De ce?
-Fetelor,eu trebuie să plec,vine rândul meu și trebuie să mă schimb,vorbim după dans,roșcata a alergat spre scările scenei dispărând în spatele ei.
-Nox Linewood și Dawn Holt,doi dintre cei mai letali și de neatins bărbați ai Death's Compound sunt aici, amândoi asigurându-se că ești protejată,a făcut o pauză pentru a-i capta privirea vărului meu care o privea asemenea unui lup înfometat.Nu știu cât de multe știi despre primul pomenit dar pot să îți spun că el nu este văzut deloc bine în locul ăsta, totuși a ales să vină în seara asta, tatăl lui oferindu-i opțiunea de a refuza prezența.
-Șansele să mă reîntâlnesc cu el după evenimentul din seara asta sunt nule.Eu sunt din Fallen Land.
-Știu.Unchiul tău a adus vorba despre asta.
S-a ridicat aranjându-și rochia cu mâinile.
-Totuși asta nu l-a oprit pe Nox din a-și lăsa amprenta asupra ta.Toată lumea a observat că ai intrat cu el aici iar așa cum am spus,el nu e bine venit aici,fapt care-l transformă în atracția principală a serii.Trebuie să plec,ne întâlnim puțin mai încolo!
CITEȘTI
LETAL
Teen FictionLa început totul a fost o joacă pornita din simpla curiozitate a unei copile. Încet acea curiozitate a prins forma unei obsesii greșite a căror rădăcini aveau sa creasca atata timp cat el avea sa hraneasca mica inima care palpita ,indiferent că era...